Er is wel meer bizars te vinden on die interwebz.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
op z'n Eindhovensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
Het lijkt alsof je de wereld aanziet voor een krentenbol.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, het moet niet, maar het mag wel.
Overigens heb je meer schade wanneer je iets in je oog stopt dan wanneer je iets in je kont stopt ....
[..]
Winterpenen in je kont stoppen is ook niet zo moeilijk. Timmeren is moeilijker denk ik.
Ja, of een jampot, die p.o. klapt, en je de scherven uit de bloedende darm zit te peuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben niet voor verbieden, wat mij betreft gaan ze zo ver dat ze gegeven moment een stoma nodig hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef Angst het volgende:
dit topic gaat over het verbieden van iets alleen omdat het slecht is voor het lichaam.
nou dat lijkt me een onzinreden, mensen mogen gelukkig in nederland zelf beschikken over hun lichaam en daar hoort nou eenmaal bij dat je ook schade er aan toe mag brengen. Anale seks lijkt me overigens weinig schade toebrengen hooguit verhoging van bepaalde risico's.
Er zal een gigantische lijst van te verbieden zaken zijn die schadelijk zijn dan anale seks denk ik zo....
Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben ook experimenteel, maar dan met meer gevoel voor ethiek misschien?
Het lichaam opzich is al zo mooi en er is zoveel mee te doen zonder gaten te penetreren die daar niet op berekend zijn. Er zijn zoveel standjes, er zijn verschillende moods, langzaam, lief, het beest, geil en ook the whambamthankyouman, dat laatste vind ik ook best wel heftig.
Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef laforest het volgende:
Wat een onderwerp. Moet je toch zelf weten als je af een toe even in de andere opening van je vriendin steekt.
Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens is
Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.
Hoe je schrijft in deze post, ben je niet experimenteel btw, dat is hoe ik normale seks zie. Als het minder wordt dan jij nu opschrijft is het voor mij al veel te saai.
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ben jij 100% ThunderBitch?
Bloedserieuze vraag.
De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.quote:
Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.
Je mening vind ik ook wat vreemd, maar dat kan heel goed aan mij liggen
Wat bedoel je met al uitgewoond is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.
Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat bedoel je met al uitgewoond is?
Waarom het je ene moer boeit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.
Pijpen is prima als je partner lekker frisgewassen is (beiden overigens) en het moet niet zo zijn dat hij perse verwacht dat het erbij hoort. Ik zie het als een veredeld standje (69) en die kun je ook toepassen.
Als een man een vrouw beft, is het helemaal niet raar dat zij hem ook pijpt, maar hij hoeft haar niet te choacken en hij hoeft niet perse in haar mond klaar te komen. Als er een tijdje gespeeld, gelikt, gezoed, geknabbeld en gezogen is, kan hij het afmaken in haar of met zijn handen. Een keertje in de mond, als het zo uitkomt, is ook prima (alleen slik ik niet (misschien een enkele uitzondering). Mijn kont is ook geen (k)leuterspeelplaats, dus denken dat ik van kut naar kont en terug ga, gaat mij echt te ver. Een keer uitproberen en je de tandjes lachen, okay, maar ik weet dat er ontlasting uit mijn kont komt, en voel me niet prettig bij dat de lul die ik in mijn mond neem in stront heeft lopen roeren.
Er is genoeg varaiatie
quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. Trek het je niet teveel aan, het is maar een mening. Ik verbiedt je niets. Zelfs iemand die dood wil mag dat van mij, want die zal daar zijn redenen voor hebben. Je kunt met mij veel kanten op, alleen heb ik duidelijke grenzen. Sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom het je ene moer boeit?
Het is allemaal zo nietszeggend en gaat nergens heen.
Ik heb liever een strak kontje met wat glijmiddel dan een openstaande gierput.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.
Daar heb ik nooit ingezeten, vind het maar viesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer kom jij uit de kast? Misschien is 2010 een idee?
Ik zou daar homo activist wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef apenkutkop het volgende:
ik kwam er gister achter dat in een of ander land je de doodstraf krijgt als je homo bent, echt een naar idee dat als ik pech had gehad en daar was geboren ik nu al onder de grond lag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |