dat wordt dan flink postenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Is natuurlijk een uitdaging om er nog eentje vol te krijgen vandaag
ik ga me best doenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Moet lukken toch?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:07 schreef Estrys het volgende:
Ik wil er niet uit vandaag eigenlijk.
dat hangt een beetje van het aantal eters af. Ben je met twee dan denk ik niet ben je met 22 dan wel :-Dquote:Op donderdag 31 december 2009 09:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
zo de olliebollen zijn al in huis. Gelukkig was het niet druk en stond er 6 man in de kraam te bakken en verkopen. Hoop alleen dat we ze alle 22 op krijgen zonder misselijk te worden.
Er staan genoeg recepten online, ga je ze toch bakken?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:48 schreef leonieke het volgende:
Die oliebollen lijken mij bij jullie iets typisch oudejaarsavond te zijn![]()
Damn, wat krijg ik daar nu zin in
![]()
Ik denk het niet of het zou al 28 jaar aan mij moeten gepasseerd zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:49 schreef Estrys het volgende:
Hebben jullie iets typisch oudjaarsavond leonieke?
Mijnquote:Op donderdag 31 december 2009 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er staan genoeg recepten online, ga je ze toch bakken?
Ow dat is hier ook standaard Vickyquote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
[zeikmodus]
mijn man heeft vanmorgen weer half naar me geluisterd..
Gister had ie het over berlinerbollen, dat zijn moeder er genoeg had en dat we er wel een mochten komen eten dus ik zei nog tegen hem, ik vind berlinerbollen neit zo lekker. Wat heeft meneer gehaald vanmorgen: berlinerbollen.
Ook zei ik dat ik niet zo gek ben op oliebollen met krentjes en wat heeft meneer gehaald: oliebollen met krentjes. Gewone oliebollen heeft ie niet gehaaldmaar we hebben wel appelbeignets
[/zeikmodus]
nee hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mankeer je wat aan je benen Vicky?
Dan haal je zelf toch ff een paar bollen voor jezelf?quote:
oliebollen zonder krenten FTWquote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oliebollen met krenten zijn goorKale bollen
oehh gezelligquote:Op donderdag 31 december 2009 10:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan haal je zelf toch ff een paar bollen voor jezelf?
Of je haalt er hier straks een paar, krentloos
Zie je er zo tegenop?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond op een huilen zet...
Het is de laatste oud-en-nieuw dat we nog met zijn tweetjes zijn en de eerste dat we getrouwd zijn. Daarna begint het jaar waarin onze zoon geboren zal worden...![]()
hmm, traantjes prikken nu al
Het is oudejaar, dan mag je eten wat je wil. Daar word je later niet voor bestraftquote:Op donderdag 31 december 2009 10:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb echt wel heel goed gekeken of ik geen krenten zag in die bollen...
En mijn schoonmoeder maakt nog wafeltjes en dan hebben we strakjes lekker een buffetje en daarna nog lekker Franse kazen![]()
vind je het gek dat ik dik word ben![]()
Nee, even opwarmen, maar zelf bakken is veel werk én kliederwerk. En dan inderdaad poedersuiker eroverquote:Op donderdag 31 december 2009 10:15 schreef leonieke het volgende:
Maar eten jullie die oliebollen dan koud op?![]()
Je moet die toch direct opeten met bloemsuikerVeel lekkerder
We zijn met zijn 4e thuis dus zal wel los lopen denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat hangt een beetje van het aantal eters af. Ben je met twee dan denk ik niet ben je met 22 dan wel :-D
Ik ben normaalgezien zo'n emotrutje, maar ik denk niet dat ik ga kunnen wenen. Het zou anders nog iets zijn voor morgen bij de familie: "en dan krijgen we nog een kiiinddd dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 10:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nee, gewoon emo-momentje...
Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben normaalgezien zo'n emotrutje, maar ik denk niet dat ik ga kunnen wenen. Het zou anders nog iets zijn voor morgen bij de familie: "en dan krijgen we nog een kiiinddd dit jaar![]()
" En dan de gezichten bekijken van iedereen
haha ja, ik wilde ook zoiets zeggen. waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gefrituurde mars en gefrituurd ijs![]()
Heerlijk toch. Ik vind oudejaars echt de meest vreselijke stapavond van het jaar. Nu ben ik al niet meer zo'n stapperd maar op oudejaars. Allemaal zogenaamde vrienden die je dan de beste wensen komen wensen enzo.quote:
Stappen is ook niet aan mij besteed, hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik vind oudejaars echt de meest vreselijke stapavond van het jaar. Nu ben ik al niet meer zo'n stapperd maar op oudejaars. Allemaal zogenaamde vrienden die je dan de beste wensen komen wensen enzo.
Neen, een heerlijk warm bedje is veel leuker.
zo zat ik 6 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond op een huilen zet...
Het is de laatste oud-en-nieuw dat we nog met zijn tweetjes zijn en de eerste dat we getrouwd zijn. Daarna begint het jaar waarin onze zoon geboren zal worden...![]()
hmm, traantjes prikken nu al
ow en dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:53 schreef Saffier het volgende:
Tuurlijk! Sasha is jarig vandaag! Van Harte BE en Stinkie
Ik een jaar geleden, maar kan me niet herinneren dat ik erg emo was. wel moe en dikquote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef Belana het volgende:
[..]
zo zat ik 6 jaar geledenhoogzwanger was ik van Liam
Gelukkig heb ik vorig jaar voor 2 jaar champagne gedronken hehe. Dit jaar gaan mijn zus en ik aan de jip en janneke bubbelsapquote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik een jaar geleden, maar kan me niet herinneren dat ik erg emo was. wel moe en dik
En dit jaar heb ik drie flessen champagne in de koelkast liggen, we zijn met 5![]()
uitsnijden in spiegelbeeld? wij deden dat vroeger zo met aardappelsquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef pinquit het volgende:
weet iemand of je zelf stempels kan maken, echt met rubber gewoon zegmaar? en hoe?
http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/09/stempelen.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef pinquit het volgende:
weet iemand of je zelf stempels kan maken, echt met rubber gewoon zegmaar? en hoe?
Die was gisteren jarigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef trui het volgende:
oh arwen is ook jarig zag ik! gefeliciteerd, 4 jaar alweer!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat taartje ziet er voor niémand eetbaar uitquote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef trui het volgende:
oh arwen is ook jarig zag ik! gefeliciteerd, 4 jaar alweer!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar wel arwenproofquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat taartje ziet er voor niémand eetbaar uit
hoest met t huis?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op een héle schone vloer
Gezogen én gedweild! (niet tegen TARA zeggen, die vermoord me)
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/09/stempelen.html
Daar kan ik niet heen vandaagquote:
En dan sta jij op een trappetje ofsow???quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar kan ik niet heen vandaag
TARA is aan het werk tot 20:30, alle deuren zijn er uit om te schuren, ook die van de kelder ed. En ik heb daar nog geen traphekjes.
En aangezien ik geen oppas heb zit ik dus vast in dit huis(en pak ik wat dozen in, schroef gordijnrails van het plafond ed, hier ook genoeg te doen)
Voor meer info en foto's zie ook:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef Fannie het volgende:
[..]
En dan sta jij op een trappetje ofsow???![]()
Doe je voorzichtig?!
Joh!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenSindsdien inderdaad trappetje
Maar ik doe wel voorzichtig hoor
en ik doe sommige dingen gewoon buiten het zicht van mijn moeder en mijn 5 grote beschermende broers![]()
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......
quote:
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Ik doe dat met van die bakvaste chocoladedruppelsquote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?
De dag van het vertrek, was moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat lief
vind je dat niet moeilijk? zo lang verzorgd en dan ineens weg ?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Wij zagen net langs de snelweg een bord met "Drive-in oliebollen!!" En dat konden we natuurlijk niet weerstaan, dus wij van de snelweg op zoek naar de Drive-in. Uiteindelijk na het volgen van de borden, kwamen we op een minuscuul bedrijventerreintje terecht. We grapten nog even tegen elkaar dat het natuurlijk een giller was om zo allerlei mensen in de val te lokken en te beroven
.
Maar nu hebben we dus wel mooi een hele zak met flappen en bollen (en soesjes.) terwijl we daar nog geen 5 minuten over gedaan hebben
.
waar haal je die? (die chocoladedruppels dus.. )quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe dat met van die bakvaste chocoladedruppelsHoeveel? Op gevoel, tot het er een beetje netjes verdeeld uit ziet :-)
Wat een gezellig paardje oxy! Ik hou van paardjesHeb er zelfs over gedacht er weer een te kopen, kan makkelijk hier in de wei staan
Bij deleukstetaarten.nl maar ik heb ze geloof ik ook wel eens bij de Makro gekochtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
waar haal je die? (die chocoladedruppels dus.. )
Die kleintjes van Snoopy moet ik ook onthouden.. Volgend jaar ook eens kijken of ik wat kan fabriceren
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op een héle schone vloer
Gezogen én gedweild! (niet tegen TARA zeggen, die vermoord me)
Ik weet ook niet hoe ze erop gekomen zijn en ook niet wie het bedacht heeft om er stukjes worst in te stoppen. Maar voor mensen die meer van hartig houden is het best lekker eigenlijk.quote:
Hier kreeg ik net al commentaar: er zitten geen krenten in de bollen!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Vicky het volgende:
Oehhh TF, chocoladebollen![]()
Mijn man heeft net nog oliebollen gehaald
![]()
En Amber is helemaal into het vuurwerk ineens.. Mijn zwager had een pakketje kindervuurwerkspul gehaald en dat vond ze geweldig. M. is net met d'r nog wat ander kindervuurwerk gaanhalen.
mijn kleuter wordt groot
![]()
Er wordt hier al onwijs geknald. En er hebben al wat containers in de brand gestaan hier in debuurt.
als ik die van mij lang genoeg laat liggen worden het vanzelf champignonbollenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef m@x het volgende:
en ik zit antieke Startrek-afleveringen te kijken.
Hoe krijg je ze zo mooi rond?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weer een schaal volKrentloos
Maar wel een paar met chocola erin, geniaal al zeg ik het zelf
jeutje BE, wat een gehaast danquote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
*zweet van rug wist...
Vriendin van een van mijn beste vrienden ging trouwen, en aangezien ik Yes ook al zo'n 30 jaar ken ging ik even kijken op het stadhuis, Oscar op mijn buik, leuk!
Waren ze de ringen vergeten.Dus ik aangeboden ze te gaan halen uiteraard. Supersnel met Oscar op mijn buik weer terug naar de parkeergarage, kind afpellen in de cosi, naar hun huis rijden, ringen pakken, weer terug, toen bij de paaltjes voor de markt (mag je niet met de auto komen) gebluft dat ik een bruidspaar kwam brengen en zowaar ging het ding naar beneden.
De ceremonie startte maar 20 minuten te laat!
![]()
![]()
Wel echt iets voor Yessica trouwens.![]()
Anyway...
Mag ik nog even sentimenteel doen? Mijn kind is gewoon 2 jaar geworden vandaag... 2!!!!!Lief, ondeugend ventje is het. 2 jaar geleden lagen we nu nog samen in het ziekenhuis bij te komen en nu... nu ligt hij boven op bed samen met papa te slapen.
![]()
*bijlezen gaat...
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de felicitaties|!|![]()
![]()
In your face Bea!![]()
logisch en zondag heb je lekker de tijd, geen gekke dingen meer enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
We vieren het zondag Vicky. We hebben vanmorgen wel even gezongen, maar de slingers en de kadootjes en zo komen dan pas. Leek ons wel zo makkelijk. Hij heeft er toch geen weet van en anders is het weer zo onduidelijk met 2 dagen enzo.
De little people garage die we van m@x overgenomen hebben met nog wat extra auto'tjes en poppetjes erbij. En gisteren hebben we nog even snel hamertje tik bij Ikea meegenomen, ook altijd erg leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch en zondag heb je lekker de tijd, geen gekke dingen meer enzo
wat krijgt ie voor zijn verjaardag van jullie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn grote en mijn kleine kind zijn 'vuurwerk aan het afsteken' trekvuurwerk
als het straks donker is hebben we nog een hoop sterrenregens een een of ander familiepakket met wat pijlen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Mijn grote 'kind' is al helemaal hyper omdat ie straks vuurwerk mag afsteken
Hier ook alleen maar siervuurwerk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Vicky het volgende:
als het straks donker is hebben we nog een hoop sterrenregens een een of ander familiepakket met wat pijlen.
Oehh spannend moment voor je grote kind Asy
volgend jaar komen we bij jullie logerenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste twee steken astronauten af, en hoe zeer ik er ook een hekel aan had ik vind het echt hartverwamend leuk![]()
Die twee blije koppies, rode wangen van de kou en dan mijn kleine uk er tussen met zijn knalerwten.
![]()
en trektouwtjes. vanavond nog sierpijlen en grondbloemen enzo. Ze zijn er maar druk mee.
En dan sta ik oliebollen te bakken in de koude schuur en dan is het wel zoals ik altijd gehoopt had dat het zou zijn
Wij ookquote:
hoe dat zo?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo, qltel mag een poosje bakken, ik zak zowat door mijn hoeven
Mijn slijmbeursontsteking vindt lang staan niet zo leukquote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
hoe dat zo?
heeft mijn kerstkaart duitsland nog kunnen bereiken?
Hoe ouder je wordt, hoe sneller zo'n jaar om is. Of ze worden inderdaad stiekem korter, dat kan ookquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo raar dat het nu alweer oud en nieuw is eigenlijkHet lijkt zo kort geleden dat het was, een maand of 3 ofzo
Maar misschien komt dat wel doordat het elk jaar hetzelfde principe is
Daarom vind ik het ook zo raar van die 1980-ers die 30 wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo raar dat het nu alweer oud en nieuw is eigenlijkHet lijkt zo kort geleden dat het was, een maand of 3 ofzo
Maar misschien komt dat wel doordat het elk jaar hetzelfde principe is
nou ja zeg, het ding is al anderhalve week onderwegquote:Op donderdag 31 december 2009 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn slijmbeursontsteking vindt lang staan niet zo leuk
Nee, nog niet gezien, maar NL post komt altijd erg laat hier. Mijn kerstpakket is er ook nog niet
Ik kan je er niet vaak genoeg aan herinnerenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
volgend jaar is het jaar dat ik 30 word. Yay
briljantquote:
Mja, op oudejaar mag het iets speciaals zijn, héquote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gewoon belgische frieten bij albert heijn meegenomen, maar dat is jouw eer te na natuurlijk , als belgische
En ze smaken een beetje naar ijzer altijdquote:Op donderdag 31 december 2009 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
frietjes van macdonald
altijd koud en slap, of zou het zo horen?
Met knoflooksaus zijn de meeste dingen lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 18:26 schreef moussy het volgende:
Ik ga voor kreukelfriet met knoflooksaus, das pas lekker
Tofquote:Op donderdag 31 december 2009 18:31 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
mijn straatschoffie is al helemaal in de stemming
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:31 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
mijn straatschoffie is al helemaal in de stemming
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Sorry urla, maar dat winnende lot heb ik.
Ik heb hem iig nietquote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Sorry urla, maar dat winnende lot heb ik.
Lekker even tukkie tijd joh.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem iig niet
Nonsens die loten.
En daar zat ik dan, oudejaarsavond. Kind in bed, man aan het werk tot 20:30.
*gaap*
mweh, ik ben eigenlijk niet echt moe.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Urla het volgende:
[..]
Lekker even tukkie tijd joh.
Of je kunt nu zonder getuigen genadeloos oliebollen versnaperen.![]()
Hi Hi genoeg prijzen te winnen joh.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
mweh, ik ben eigenlijk niet echt moe.
Alleen gefrustreerd en een beetje chagrijnig en verdrietig
Gaat wel weer oer als TARA straks thuis is
ik begin maandag bij een nieuwe. Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef Urla het volgende:
[..]
Hi Hi genoeg prijzen te winnen joh.
Het mooiste zou zijn als we allemaal genoeg winnen zodat we onze bazen maandagochtend kunnen zeggen dat we niet meer komen opdagen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik begin maandag bij een nieuwe. Dat zou wat zijn
nee die baan zeg ik niet op hoor! Ik zou wel wat minder gaan werken en op tijden die ik fijn vind.
Preciesquote:Op donderdag 31 december 2009 18:54 schreef Urla het volgende:
[..]
Duurt gelukkig niet zo lang meer.
ja werkdagen van 10 tot 3 ofzo. Lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:56 schreef Urla het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt ook erg goed.
Zolang de "moet" factor er vanaf is.
Leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Precies
En tot die tijd ga ik maar iets onzinnigs doen waarbij de tijd vliegt. Online gamen oid
Heb ik jou al als buuf?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:02 schreef Urla het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Ik ben nu aan het wachten tot m'n vis bij fishville adult is.![]()
Nope maarre ik speel wel met hubbies account.quote:
Ik zou dat nog dit jaar doen hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:15 schreef Urla het volgende:
Wel een goed voornemen voor volgend jaar.
M'n eigen facebook account en opnieuw beginnen.![]()
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen gefrustreerd en een beetje chagrijnig en verdrietig
Eerst een oliebol en dan een nachtje eraan wennen dat ik weer een beginnersnub wordt.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou dat nog dit jaar doen hoor!
Kon vandaag niet bezig in ons nieuwe huis en TARA is er niet en het is oud en nieuw en helemaal niet gezellig. En ik ben moe en alles doet zeerquote:
Da's ook helemaal niet leuk allemaal. Kusje dr op.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Kon vandaag niet bezig in ons nieuwe huis en TARA is er niet en het is oud en nieuw en helemaal niet gezellig. En ik ben moe en alles doet zeerZoiets
Niet piepen en miepen, neus en schouders ophalen, nog een uurtje dan is ie weer thuis!!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Kon vandaag niet bezig in ons nieuwe huis en TARA is er niet en het is oud en nieuw en helemaal niet gezellig. En ik ben moe en alles doet zeerZoiets
*steekt voet uit*quote:Op donderdag 31 december 2009 19:26 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niet leuk allemaal. Kusje dr op.
daar was ik net mee bezigquote:Op donderdag 31 december 2009 19:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Niet piepen en miepen, neus en schouders ophalen, nog een uurtje dan is ie weer thuis!!
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 december 2009 19:37 schreef moussy het volgende:
Over oud gesproken, ik hoorde dat gister de Partysquad op mn werk was, ik moest eerst opzoeken wie dat ook al weer waren
Ik heb ze altijd laten liggen als ze niet wakker werden en doe ik nogquote:Op donderdag 31 december 2009 19:47 schreef miss_sly het volgende:
vraagje wat doen/deden jullie met een heel kleintje om 12 uur? als ze slaapt, wakker msken voor 12 uur zodat ze niet wakker wordt van het geknal of laten slapen en hopen dat ze er doorheen slaapt?
Das ook wel zwaar sufquote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef moussy het volgende:
Mnou, Peet slaapt en die moet om 21:15 al weer weg om ergens morgenochtend thuis te komen.. en weer zn bed in te duiken
ik ben wat bang dat ze dan wakker schrikt en overstuur is, maar dat lijkt nogal mee te vallen als ik dat zo hier en daar hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd laten liggen als ze niet wakker werden en doe ik nog
Dan ben jij er toch om te troostenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben wat bang dat ze dan wakker schrikt en overstuur is, maar dat lijkt nogal mee te vallen als ik dat zo hier en daar hoor.
Dat is toch een goed excuusquote:Op donderdag 31 december 2009 20:02 schreef livelink het volgende:
Jongens, kan iemand mij even schoppen. Iedereen is buiten en ik heb er echt helemaal geen zin in. Job is opgeknapt en ook naar buiten gegaan, dus ik heb niet eens meer een excuus om binnen te blijven. Mijn enige excuus is mijn hartgrondige hekel aan deze dag.
Vorig jaar werd Leander (toen maandje of 4/5 ) wel even wakker, maar liet zich meteen troosten en keek met grote ogen uit het raam. Ik laat hem nu weer lekker liggen, als hij zelf wakker wordt mag hij even voor het raamquote:Op donderdag 31 december 2009 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben wat bang dat ze dan wakker schrikt en overstuur is, maar dat lijkt nogal mee te vallen als ik dat zo hier en daar hoor.
Waarom moet je naar buiten dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:02 schreef livelink het volgende:
Jongens, kan iemand mij even schoppen. Iedereen is buiten en ik heb er echt helemaal geen zin in. Job is opgeknapt en ook naar buiten gegaan, dus ik heb niet eens meer een excuus om binnen te blijven. Mijn enige excuus is mijn hartgrondige hekel aan deze dag.
Juh, dat zijn vervelende dingen aan onregelmatig werken. Met dit soort dagen heeft een 9-5 baan voordelenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:56 schreef moussy het volgende:
[..]
En het is wel zuur ja dat die vannacht moet werken.
als je niet wil, niet gaan..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:02 schreef livelink het volgende:
Nou, voordeel is, 200% betaald én de uren in vrije uren terug krijgenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef freecell het volgende:
Juh, dat zijn vervelende dingen aan onregelmatig werken. Met dit soort dagen heeft een 9-5 baan voordelen
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:13 schreef livelink het volgende:
Iedereen is buiten. We hebben een buurtfeest, met invitees, dus de helft ken ik niet. En ik kan me er gewoon niet toe zetten om me er in te gaan mengen. Keiharde rotmuziek en zo. En omdat het voor de deur is kan ik me er ook niet echt van losmaken. Om de haverklap loopt er iemand naar binnen.
goed puntquote:Op donderdag 31 december 2009 20:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, voordeel is, 200% betaald én de uren in vrije uren terug krijgen
hoe smaken je chocoladeoliebollen??quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Livelink ik zou lekker binnen blijven en tegen 12-en een keertje naar buiten gaan. Maar goed, ik ben ook niet zo gek sociaal in het echt. Dat bewaar ik allemaal voor internet
lekker wijffiequote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er een hapje van op, meer durfde ik niet, maar het was uiteraard lekker.
Beppie heeft 4 oliebollen opVan die grote
Die zat ze stilletjes in een hoekje op te eten, zelf gepikt
ikke ookquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
zow, is verder iedereen gezellig aan het doen ofzo heej
zijn we hier gewoon met zijn vieren?
wij zijn nu samen. De kids liggen allebei te slapen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
die is er al, maar wilde eerst even een rondje internettenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:51 schreef Belana het volgende:
nah, vijfen dandat was niet persoonlijk bedoeld, ik heb niet precies geteld
en jij gaat zometeen gezelig doen met tara trouwens
Ja zeg ik zie mn vent maar eefjes vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
ik zou hem slaanquote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
die is er al, maar wilde eerst even een rondje internetten
vooruit jij hebt een excuusquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja zeg ik zie mn vent maar eefjes vandaag![]()
René zit Ushi te kijken
er moet minstens een afdruk achter blijvenquote:
Lekker binnenblijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef livelink het volgende:
Ga jij maar lekker met je vent een feestje vieren, Moussy. Ik zit nog steeds binnen, maar heb ook geen zin om televisie te kijken. Maar Ushi is dus leuk?
met een roedequote:
N&S Altijd Dichtbij Live in Concertquote:Op donderdag 31 december 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
Wat dan Vick?
Though lovequote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
ja van die generatie zijn wij hede oude moeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |