Vorig jaar werd Leander (toen maandje of 4/5 ) wel even wakker, maar liet zich meteen troosten en keek met grote ogen uit het raam. Ik laat hem nu weer lekker liggen, als hij zelf wakker wordt mag hij even voor het raamquote:Op donderdag 31 december 2009 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben wat bang dat ze dan wakker schrikt en overstuur is, maar dat lijkt nogal mee te vallen als ik dat zo hier en daar hoor.
Waarom moet je naar buiten dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:02 schreef livelink het volgende:
Jongens, kan iemand mij even schoppen. Iedereen is buiten en ik heb er echt helemaal geen zin in. Job is opgeknapt en ook naar buiten gegaan, dus ik heb niet eens meer een excuus om binnen te blijven. Mijn enige excuus is mijn hartgrondige hekel aan deze dag.
Juh, dat zijn vervelende dingen aan onregelmatig werken. Met dit soort dagen heeft een 9-5 baan voordelenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:56 schreef moussy het volgende:
[..]
En het is wel zuur ja dat die vannacht moet werken.
als je niet wil, niet gaan..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:02 schreef livelink het volgende:
Jongens, kan iemand mij even schoppen. Iedereen is buiten en ik heb er echt helemaal geen zin in. Job is opgeknapt en ook naar buiten gegaan, dus ik heb niet eens meer een excuus om binnen te blijven. Mijn enige excuus is mijn hartgrondige hekel aan deze dag.
Nou, voordeel is, 200% betaald én de uren in vrije uren terug krijgenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef freecell het volgende:
Juh, dat zijn vervelende dingen aan onregelmatig werken. Met dit soort dagen heeft een 9-5 baan voordelen
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:13 schreef livelink het volgende:
Iedereen is buiten. We hebben een buurtfeest, met invitees, dus de helft ken ik niet. En ik kan me er gewoon niet toe zetten om me er in te gaan mengen. Keiharde rotmuziek en zo. En omdat het voor de deur is kan ik me er ook niet echt van losmaken. Om de haverklap loopt er iemand naar binnen.
goed puntquote:Op donderdag 31 december 2009 20:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, voordeel is, 200% betaald én de uren in vrije uren terug krijgen
hoe smaken je chocoladeoliebollen??quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Livelink ik zou lekker binnen blijven en tegen 12-en een keertje naar buiten gaan. Maar goed, ik ben ook niet zo gek sociaal in het echt. Dat bewaar ik allemaal voor internet
lekker wijffiequote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er een hapje van op, meer durfde ik niet, maar het was uiteraard lekker.
Beppie heeft 4 oliebollen opVan die grote
Die zat ze stilletjes in een hoekje op te eten, zelf gepikt
ikke ookquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
zow, is verder iedereen gezellig aan het doen ofzo heej
zijn we hier gewoon met zijn vieren?
wij zijn nu samen. De kids liggen allebei te slapen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
die is er al, maar wilde eerst even een rondje internettenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:51 schreef Belana het volgende:
nah, vijfen dandat was niet persoonlijk bedoeld, ik heb niet precies geteld
en jij gaat zometeen gezelig doen met tara trouwens
Ja zeg ik zie mn vent maar eefjes vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Belana het volgende:
ik zou hem slaanquote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
die is er al, maar wilde eerst even een rondje internetten
vooruit jij hebt een excuusquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja zeg ik zie mn vent maar eefjes vandaag![]()
René zit Ushi te kijken
er moet minstens een afdruk achter blijvenquote:
Lekker binnenblijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef livelink het volgende:
Ga jij maar lekker met je vent een feestje vieren, Moussy. Ik zit nog steeds binnen, maar heb ook geen zin om televisie te kijken. Maar Ushi is dus leuk?
met een roedequote:
N&S Altijd Dichtbij Live in Concertquote:Op donderdag 31 december 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
Wat dan Vick?
Though lovequote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
ja van die generatie zijn wij hede oude moeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |