Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben normaalgezien zo'n emotrutje, maar ik denk niet dat ik ga kunnen wenen. Het zou anders nog iets zijn voor morgen bij de familie: "en dan krijgen we nog een kiiinddd dit jaar![]()
" En dan de gezichten bekijken van iedereen
haha ja, ik wilde ook zoiets zeggen. waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gefrituurde mars en gefrituurd ijs![]()
Heerlijk toch. Ik vind oudejaars echt de meest vreselijke stapavond van het jaar. Nu ben ik al niet meer zo'n stapperd maar op oudejaars. Allemaal zogenaamde vrienden die je dan de beste wensen komen wensen enzo.quote:
Stappen is ook niet aan mij besteed, hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik vind oudejaars echt de meest vreselijke stapavond van het jaar. Nu ben ik al niet meer zo'n stapperd maar op oudejaars. Allemaal zogenaamde vrienden die je dan de beste wensen komen wensen enzo.
Neen, een heerlijk warm bedje is veel leuker.
zo zat ik 6 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond op een huilen zet...
Het is de laatste oud-en-nieuw dat we nog met zijn tweetjes zijn en de eerste dat we getrouwd zijn. Daarna begint het jaar waarin onze zoon geboren zal worden...![]()
hmm, traantjes prikken nu al
ow en dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:53 schreef Saffier het volgende:
Tuurlijk! Sasha is jarig vandaag! Van Harte BE en Stinkie
Ik een jaar geleden, maar kan me niet herinneren dat ik erg emo was. wel moe en dikquote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef Belana het volgende:
[..]
zo zat ik 6 jaar geledenhoogzwanger was ik van Liam
Gelukkig heb ik vorig jaar voor 2 jaar champagne gedronken hehe. Dit jaar gaan mijn zus en ik aan de jip en janneke bubbelsapquote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik een jaar geleden, maar kan me niet herinneren dat ik erg emo was. wel moe en dik
En dit jaar heb ik drie flessen champagne in de koelkast liggen, we zijn met 5![]()
uitsnijden in spiegelbeeld? wij deden dat vroeger zo met aardappelsquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef pinquit het volgende:
weet iemand of je zelf stempels kan maken, echt met rubber gewoon zegmaar? en hoe?
http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/09/stempelen.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef pinquit het volgende:
weet iemand of je zelf stempels kan maken, echt met rubber gewoon zegmaar? en hoe?
Die was gisteren jarigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef trui het volgende:
oh arwen is ook jarig zag ik! gefeliciteerd, 4 jaar alweer!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat taartje ziet er voor niémand eetbaar uitquote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef trui het volgende:
oh arwen is ook jarig zag ik! gefeliciteerd, 4 jaar alweer!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar wel arwenproofquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat taartje ziet er voor niémand eetbaar uit
hoest met t huis?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op een héle schone vloer
Gezogen én gedweild! (niet tegen TARA zeggen, die vermoord me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |