quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/09/stempelen.html
Daar kan ik niet heen vandaagquote:
En dan sta jij op een trappetje ofsow???quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar kan ik niet heen vandaag
TARA is aan het werk tot 20:30, alle deuren zijn er uit om te schuren, ook die van de kelder ed. En ik heb daar nog geen traphekjes.
En aangezien ik geen oppas heb zit ik dus vast in dit huis(en pak ik wat dozen in, schroef gordijnrails van het plafond ed, hier ook genoeg te doen)
Voor meer info en foto's zie ook:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef Fannie het volgende:
[..]
En dan sta jij op een trappetje ofsow???![]()
Doe je voorzichtig?!
Joh!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenSindsdien inderdaad trappetje
Maar ik doe wel voorzichtig hoor
en ik doe sommige dingen gewoon buiten het zicht van mijn moeder en mijn 5 grote beschermende broers![]()
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......
quote:
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Ik doe dat met van die bakvaste chocoladedruppelsquote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?
De dag van het vertrek, was moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat lief
vind je dat niet moeilijk? zo lang verzorgd en dan ineens weg ?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Wij zagen net langs de snelweg een bord met "Drive-in oliebollen!!" En dat konden we natuurlijk niet weerstaan, dus wij van de snelweg op zoek naar de Drive-in. Uiteindelijk na het volgen van de borden, kwamen we op een minuscuul bedrijventerreintje terecht. We grapten nog even tegen elkaar dat het natuurlijk een giller was om zo allerlei mensen in de val te lokken en te beroven
.
Maar nu hebben we dus wel mooi een hele zak met flappen en bollen (en soesjes.) terwijl we daar nog geen 5 minuten over gedaan hebben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |