quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/09/stempelen.html
Daar kan ik niet heen vandaagquote:
En dan sta jij op een trappetje ofsow???quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar kan ik niet heen vandaag
TARA is aan het werk tot 20:30, alle deuren zijn er uit om te schuren, ook die van de kelder ed. En ik heb daar nog geen traphekjes.
En aangezien ik geen oppas heb zit ik dus vast in dit huis(en pak ik wat dozen in, schroef gordijnrails van het plafond ed, hier ook genoeg te doen)
Voor meer info en foto's zie ook:
TARA en Freecell hangen hun flatje aan de wilgen...
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef Fannie het volgende:
[..]
En dan sta jij op een trappetje ofsow???![]()
Doe je voorzichtig?!
Joh!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik stond eerst op een krukje, maar daar werd ik door mijn broer vanaf gescholdenSindsdien inderdaad trappetje
Maar ik doe wel voorzichtig hoor
en ik doe sommige dingen gewoon buiten het zicht van mijn moeder en mijn 5 grote beschermende broers![]()
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik moet jouw adres nog wel ergens hebben......
quote:
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja man chocobollen dat is zó lekker!
Ik doe dat met van die bakvaste chocoladedruppelsquote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, hoe maak je die? en hoeveel chocola gaat daarin?
De dag van het vertrek, was moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat lief
vind je dat niet moeilijk? zo lang verzorgd en dan ineens weg ?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Wij zagen net langs de snelweg een bord met "Drive-in oliebollen!!" En dat konden we natuurlijk niet weerstaan, dus wij van de snelweg op zoek naar de Drive-in. Uiteindelijk na het volgen van de borden, kwamen we op een minuscuul bedrijventerreintje terecht. We grapten nog even tegen elkaar dat het natuurlijk een giller was om zo allerlei mensen in de val te lokken en te beroven
.
Maar nu hebben we dus wel mooi een hele zak met flappen en bollen (en soesjes.) terwijl we daar nog geen 5 minuten over gedaan hebben
.
waar haal je die? (die chocoladedruppels dus.. )quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe dat met van die bakvaste chocoladedruppelsHoeveel? Op gevoel, tot het er een beetje netjes verdeeld uit ziet :-)
Wat een gezellig paardje oxy! Ik hou van paardjesHeb er zelfs over gedacht er weer een te kopen, kan makkelijk hier in de wei staan
Bij deleukstetaarten.nl maar ik heb ze geloof ik ook wel eens bij de Makro gekochtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
waar haal je die? (die chocoladedruppels dus.. )
Die kleintjes van Snoopy moet ik ook onthouden.. Volgend jaar ook eens kijken of ik wat kan fabriceren
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op een héle schone vloer
Gezogen én gedweild! (niet tegen TARA zeggen, die vermoord me)
Ik weet ook niet hoe ze erop gekomen zijn en ook niet wie het bedacht heeft om er stukjes worst in te stoppen. Maar voor mensen die meer van hartig houden is het best lekker eigenlijk.quote:
Hier kreeg ik net al commentaar: er zitten geen krenten in de bollen!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Vicky het volgende:
Oehhh TF, chocoladebollen![]()
Mijn man heeft net nog oliebollen gehaald
![]()
En Amber is helemaal into het vuurwerk ineens.. Mijn zwager had een pakketje kindervuurwerkspul gehaald en dat vond ze geweldig. M. is net met d'r nog wat ander kindervuurwerk gaanhalen.
mijn kleuter wordt groot
![]()
Er wordt hier al onwijs geknald. En er hebben al wat containers in de brand gestaan hier in debuurt.
als ik die van mij lang genoeg laat liggen worden het vanzelf champignonbollenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef m@x het volgende:
en ik zit antieke Startrek-afleveringen te kijken.
Hoe krijg je ze zo mooi rond?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weer een schaal volKrentloos
Maar wel een paar met chocola erin, geniaal al zeg ik het zelf
jeutje BE, wat een gehaast danquote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
*zweet van rug wist...
Vriendin van een van mijn beste vrienden ging trouwen, en aangezien ik Yes ook al zo'n 30 jaar ken ging ik even kijken op het stadhuis, Oscar op mijn buik, leuk!
Waren ze de ringen vergeten.Dus ik aangeboden ze te gaan halen uiteraard. Supersnel met Oscar op mijn buik weer terug naar de parkeergarage, kind afpellen in de cosi, naar hun huis rijden, ringen pakken, weer terug, toen bij de paaltjes voor de markt (mag je niet met de auto komen) gebluft dat ik een bruidspaar kwam brengen en zowaar ging het ding naar beneden.
De ceremonie startte maar 20 minuten te laat!
![]()
![]()
Wel echt iets voor Yessica trouwens.![]()
Anyway...
Mag ik nog even sentimenteel doen? Mijn kind is gewoon 2 jaar geworden vandaag... 2!!!!!Lief, ondeugend ventje is het. 2 jaar geleden lagen we nu nog samen in het ziekenhuis bij te komen en nu... nu ligt hij boven op bed samen met papa te slapen.
![]()
*bijlezen gaat...
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor de felicitaties|!|![]()
![]()
In your face Bea!![]()
logisch en zondag heb je lekker de tijd, geen gekke dingen meer enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
We vieren het zondag Vicky. We hebben vanmorgen wel even gezongen, maar de slingers en de kadootjes en zo komen dan pas. Leek ons wel zo makkelijk. Hij heeft er toch geen weet van en anders is het weer zo onduidelijk met 2 dagen enzo.
De little people garage die we van m@x overgenomen hebben met nog wat extra auto'tjes en poppetjes erbij. En gisteren hebben we nog even snel hamertje tik bij Ikea meegenomen, ook altijd erg leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch en zondag heb je lekker de tijd, geen gekke dingen meer enzo
wat krijgt ie voor zijn verjaardag van jullie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn grote en mijn kleine kind zijn 'vuurwerk aan het afsteken' trekvuurwerk
als het straks donker is hebben we nog een hoop sterrenregens een een of ander familiepakket met wat pijlen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Mijn grote 'kind' is al helemaal hyper omdat ie straks vuurwerk mag afsteken
Hier ook alleen maar siervuurwerk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Vicky het volgende:
als het straks donker is hebben we nog een hoop sterrenregens een een of ander familiepakket met wat pijlen.
Oehh spannend moment voor je grote kind Asy
volgend jaar komen we bij jullie logerenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste twee steken astronauten af, en hoe zeer ik er ook een hekel aan had ik vind het echt hartverwamend leuk![]()
Die twee blije koppies, rode wangen van de kou en dan mijn kleine uk er tussen met zijn knalerwten.
![]()
en trektouwtjes. vanavond nog sierpijlen en grondbloemen enzo. Ze zijn er maar druk mee.
En dan sta ik oliebollen te bakken in de koude schuur en dan is het wel zoals ik altijd gehoopt had dat het zou zijn
Wij ookquote:
hoe dat zo?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo, qltel mag een poosje bakken, ik zak zowat door mijn hoeven
Mijn slijmbeursontsteking vindt lang staan niet zo leukquote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
hoe dat zo?
heeft mijn kerstkaart duitsland nog kunnen bereiken?
Hoe ouder je wordt, hoe sneller zo'n jaar om is. Of ze worden inderdaad stiekem korter, dat kan ookquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo raar dat het nu alweer oud en nieuw is eigenlijkHet lijkt zo kort geleden dat het was, een maand of 3 ofzo
Maar misschien komt dat wel doordat het elk jaar hetzelfde principe is
Daarom vind ik het ook zo raar van die 1980-ers die 30 wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo raar dat het nu alweer oud en nieuw is eigenlijkHet lijkt zo kort geleden dat het was, een maand of 3 ofzo
Maar misschien komt dat wel doordat het elk jaar hetzelfde principe is
nou ja zeg, het ding is al anderhalve week onderwegquote:Op donderdag 31 december 2009 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn slijmbeursontsteking vindt lang staan niet zo leuk
Nee, nog niet gezien, maar NL post komt altijd erg laat hier. Mijn kerstpakket is er ook nog niet
Ik kan je er niet vaak genoeg aan herinnerenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
volgend jaar is het jaar dat ik 30 word. Yay
briljantquote:
Mja, op oudejaar mag het iets speciaals zijn, héquote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gewoon belgische frieten bij albert heijn meegenomen, maar dat is jouw eer te na natuurlijk , als belgische
En ze smaken een beetje naar ijzer altijdquote:Op donderdag 31 december 2009 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
frietjes van macdonald
altijd koud en slap, of zou het zo horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |