quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Cantare het volgende:
En ach, ik ben al zo verwonderd dát wij een kind krijgen, dat de rest me eigenlijk gestolen kan worden.
heuj, ik heb geen pm gehad!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Zo, iedereen weer bijgepraat op pm
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.
Tobias is een winterkindje, straks krijgen we een zomerkindjeIk ben zelf van 4-7 en altijd in de zomervakantie jarig, soms met feestjes geven met verjaardag moest er geschoven worden ivm de vakantie, maar ik had als kind wel bijna altijd mooi weer op mijn verjaardag, heerlijk vond ik het
En tot nu toe heb ik nog geen commentaar gekregen op de uitgerekende datum, behalve dat als ik 2 weken overtijd ga het dicht bij de verjaardag van mijn man komt.
Klinkt goed! Tegen de tijd dat je de jas niet meer past is het toch zomer! Ik las net in de krant dat er te weinig winterkleren zijn en dat wij nederlanders allemaal op het laatste moment kleren inslaan omdat het toch wel koud is... Maar je hebt dus nog een jas gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Zo, iedereen weer bijgepraat op pm
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.
We blijven de hele rit onder controle bij het ziekenhuis, in ieder geval vanaf week 36 tot bevalling, maar als Lenaatje nu al begint met hoge bloeddruk kan ze beter in het ziekenhuis blijven onder controle.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Lenaatje het volgende:
Onze datum is nog steeds de 25e volgens de meting van vanmorgen. Heb weer een lading bloed mogen afgeven en ik moet zo nog urine inleveren. En mijn bloeddruk is aan de hoge kant.
Dat is ook niet erg, wat wel "erg" (onhandig) is als de geboorte is op een bestaande verjaardag.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
Ik ben zelf ook van augustus, en vond het altijd erg leuk om in de zomer jarig te zijn hoor. Okee, soms kon iemand niet, maar dan kwamen ze een paar weken alsnog. Dan had ik twee, drie of zelfs vier keer feest
Joh mijn dochter is jarig op 20 juli (20-07-2007quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Het blijft schrikken...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Orea het volgende:
Holladijee, weer bruinverlies en de boel is weer lekker gevoelig van binnen...
Ik geloof dat ik me erbij neer moet leggen dat dit nu eenmaal bij mijn zwangerschap hoort.![]()
en toch hang ik liever boven de pot dan dit bloedverlies telkens....
Toch nog een 2009-babyquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef NieuweUser het volgende:
Helemaal niet bijgelezen, maar kom even melden dat ik gisterenochtend ben bevallen van het allermooiste meisje!!Ze heet Isa! We zijn hlemaal verliefd!!
![]()
![]()
Alles is snel en goed verlopen!
Sidn3y, ik zag dat je ook bevallen bent, gefeliciteerd!!!
Ja hoor, meteen. Ik wist dat ik gemeen was en zij wist dat ze er minder goed tegen kon door de zwangerschap. Dat scheelt.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef Orea het volgende:
Kweet het Free, daarom heb ik het ook maar niet gedaan
En agos, 2 vrouwen met hormonen bij elkaar.... wel weer bijgelegd inmiddels?
Nieuwe user, van harte gefeliciteerd met Isa!!
Gets, wat vervelend toch. Niet laten ontmoedigen hoor, 't komt vast goed, vertrouw maar op wat je op de echo hebt gezienquote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Orea het volgende:
Holladijee, weer bruinverlies en de boel is weer lekker gevoelig van binnen...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef NieuweUser het volgende:
Helemaal niet bijgelezen, maar kom even melden dat ik gisterenochtend ben bevallen van het allermooiste meisje!!Ze heet Isa! We zijn hlemaal verliefd!!
![]()
![]()
Alles is snel en goed verlopen!
Sidn3y, ik zag dat je ook bevallen bent, gefeliciteerd!!!
Ja hè? ik had eigenlijk al eerder naar bed gewild maar we waren bij mijn schoonouders en dan moet eerst champagne gedronken worden, daarna moest manlief nog vuurwerk en toen hij eindelijk op zijn gat zat zei ik: hoeveel bier heb je nog in de fles? Toen hij zei: die is leeg, was dat een mooi teken om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 09:20 schreef freecell het volgende:
Asy, je bent een held, zomaar niet te huilen
Ow en wij lagen er ook rond half 2 in hoorAls je zo zwanger bent als wij is dat zeer geoorloofd
Faja, klinkt ellendig!
Hier een beweeg-baby in mijn buik, mijn hele buik hopt heen en weer
Dat zou gaaf zijn!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:33 schreef Stiemie het volgende:
Davinia het is 1 januari en het is volle maan! Kom op dan kom je straks misschien ook nog in Hart van Nederland met de 1e baby van 2010
nou, de maangoden hebben me in de steek gelaten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:33 schreef Stiemie het volgende:
Davinia het is 1 januari en het is volle maan! Kom op dan kom je straks misschien ook nog in Hart van Nederland met de 1e baby van 2010
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben mezelf vannacht compleet te buiten gegaan aan de Jip en Janneke champagne, goed spul! Aan het eind van de avond liep ik als een halve aso rond met gewoon de fles in m'n hand en zette die af en toe eens aan m'n mond. Tssssk, ge kunt er ok nerrugus mee komen!![]()
Vervelend, die angst. Heb je er ook meer (of anders) last van nu je zwanger bent?quote:Wij lagen er om 3 uur in, was niet echt moe eerlijk gezegd. Had in het laatste uur van het oude jaar nog wel flink last van hyperventilatie/angst, maar zo'n laatste uur heb ik altijd al spannend gevonden. De zenuwen zitten nu alleen niet meer in m'n buik op dat soort momenten, maar zorgen voor andere sensaties. Ik moet er maar eens aan gaan wennen dat dit voortaan bij me hoort.
Dit jaar ís al beter, want je bent moeder van een kindje in je buik dat qua leeftijd een heel stukje verder is dan de vorige 4. Dus met álle kans om dit jaar een gezond kind op de wereld te zetten!quote:Kutjaar 2009 is in ieder geval afgesloten. (schoonvader overleden, 4 miskramen en een burnout/depressie ) Ik ben 2010 zwanger ingegaan, hopelijk wordt dit jaar beter!
De dag is nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nou, de maangoden hebben me in de steek gelaten!alles zit nog binnen hierzo .
Bij mij welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef Asyniur het volgende:
pessie, mooi![]()
lily, alles goed met jou en Leah?![]()
Davinia, ga nou eens persen!![]()
Dames, als je heel erg pijnlijke steken krijgt helemaal onderin je buik (ter hoogte van je schaambeen) is dat nou het indalen van de baby?
Nou ik zat op de bank toen het gebeurde. Ik klapte er gewoon dubbel van.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij mij wel
Vaak eerst een harde buik en dan een flinke steek onderin. Vooral tijdens het lopen. Dan is stilstaan echt even prettiger
Fijn dat je zo goed geslapen hebt!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:13 schreef Orea het volgende:
Ik heb zowaar uitgeslapen tot half 2lagen er om 3 uur in.. Kon er wel elke 3 uur uit om te gaan plassen, maar sliep daarna gelukkig weer snel in!
Vannacht gedroomd dat bij een echo bleek dat we 3 beebjes kregenwerd huilend wakker
kon alleen maar denken: hoe gaan we dat in vredesnaam doen!?
fijn is dat he? dat gewroet achter je schaambeen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik zat op de bank toen het gebeurde. Ik klapte er gewoon dubbel van.
Ik voelde het ook echt even drukken dus ik dacht dat ik moest plassen maar dat ik te lang had gewacht![]()
Dus ik naar de wc gestrompeld en plassen maar het ging niet echt weg. Kort daarna zakte het pijnlijke gevoel langzaam weg...
Ondanks de harde buik en het indalen, weerhield het Harry niet om flink te bewegen moet voeten én handen hij heeft zijn handen bijna altijd bij zijn hoofd/gezicht liggen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn dat je zo goed geslapen hebt!
Maar 3 baby's!Daar zou ik ook van gaan huilen hoor!
![]()
maar jullie weten toch al dat er maar 1 piepkuiken aankomt toch?![]()
Nou ja, ik hoop dat hij het dan gewoon niet meer doet (tot aan het end) of dat het gewoon minder pijnlijk is...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
fijn is dat he? dat gewroet achter je schaambeen?
als indalen zo pijnlijk is voor je, hoop ik niet dat harry het vaker gaat doen.
vandaag staat de teller op slechts 1x.
verder is het zo'n *bluh*-dagje. er gebeurt weinig op fok, de bank ligt niet lekker, eli heeft 1,5u op de grond gemaft en is dus nu zwaar van slag (ook een beetje van gister nog), en gewoon het idee dat het alweer 1-jan is, en ik toch echt heilig overtuigd was dat madam nog in 2009 zou komen, is niet helemaal leuk, zeg maar... naja, morgen weer een dag...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja dat klinkt wat overdreven hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Sonnetje, een moeder van een twee maanden oud kind dat de weg kwijt is met kind erbij?
Oi.
Davinia, kan me goed voorstellen dat je nu baalt hoor
Simmu: maar goed dat je even kon slapen dan
Ohhh, inderdaad hopen dat het nu snel beter met hem gaat. Gelukkig heb je nog 2 weken voor de uitgerekende datum. Toch nog even proberen bij te slapen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedenavond. Asy, hij heeft nu wel antibiotica gekregen idd. Een nog zwaardere dan 2 weken geleden. Hij ligt nu te slapen, en ik lag er net naast op een stretcher. Ik kan je vertellen dat hoogzwanger een stretcher geen succes is. Hopelijk slaat het snel aan en dient dan de baby zich aan, ben wel blij dat de baby nu nog zit waar hij zit hoor. Ik ben gesloopt en kan een bevalling erbij nu niet hebben.
Dames ik lees morgen hopelijk bij. Het gaat momenteel allemaal even langs me heen met een ziek kind en een moe lijf.
FAJA roept dan ook juist dat de baby nog wel even mag wachten en Davinia's baby dreigt al een paar weken met komen, maar doet het maar steeds nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef Libell het volgende:
Ik vind dat er hier zoveel mensen zo ongeduldig zijn.![]()
Het is toch pas vandaag je uitgerekende dag Davinia?
En Faja, jij moet toch nog twee weken voor jij uitgerekend bent?
Oja, dat ken ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou ja dat klinkt wat overdreven hoor
Maar t was dr eerste keer alcohol sinds een jaar, dus steeg een beetje snel naar dr hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |