quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Cantare het volgende:
En ach, ik ben al zo verwonderd dát wij een kind krijgen, dat de rest me eigenlijk gestolen kan worden.
heuj, ik heb geen pm gehad!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Zo, iedereen weer bijgepraat op pm
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.
Tobias is een winterkindje, straks krijgen we een zomerkindjeIk ben zelf van 4-7 en altijd in de zomervakantie jarig, soms met feestjes geven met verjaardag moest er geschoven worden ivm de vakantie, maar ik had als kind wel bijna altijd mooi weer op mijn verjaardag, heerlijk vond ik het
En tot nu toe heb ik nog geen commentaar gekregen op de uitgerekende datum, behalve dat als ik 2 weken overtijd ga het dicht bij de verjaardag van mijn man komt.
Klinkt goed! Tegen de tijd dat je de jas niet meer past is het toch zomer! Ik las net in de krant dat er te weinig winterkleren zijn en dat wij nederlanders allemaal op het laatste moment kleren inslaan omdat het toch wel koud is... Maar je hebt dus nog een jas gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Zo, iedereen weer bijgepraat op pm
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.
We blijven de hele rit onder controle bij het ziekenhuis, in ieder geval vanaf week 36 tot bevalling, maar als Lenaatje nu al begint met hoge bloeddruk kan ze beter in het ziekenhuis blijven onder controle.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Lenaatje het volgende:
Onze datum is nog steeds de 25e volgens de meting van vanmorgen. Heb weer een lading bloed mogen afgeven en ik moet zo nog urine inleveren. En mijn bloeddruk is aan de hoge kant.
Dat is ook niet erg, wat wel "erg" (onhandig) is als de geboorte is op een bestaande verjaardag.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
Ik ben zelf ook van augustus, en vond het altijd erg leuk om in de zomer jarig te zijn hoor. Okee, soms kon iemand niet, maar dan kwamen ze een paar weken alsnog. Dan had ik twee, drie of zelfs vier keer feest
Joh mijn dochter is jarig op 20 juli (20-07-2007quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Het blijft schrikken...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Orea het volgende:
Holladijee, weer bruinverlies en de boel is weer lekker gevoelig van binnen...
Ik geloof dat ik me erbij neer moet leggen dat dit nu eenmaal bij mijn zwangerschap hoort.![]()
en toch hang ik liever boven de pot dan dit bloedverlies telkens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |