abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76260413
Hier ook geen 'handige" datum. Ben nu uitgerekend op mijn moeders verjaardag. Als het eerder komt kan het gebeuren dat het op mijn oma's verjaardag komt. Zelf ben ik de 29e jarig dus dat kan ook nog! Ach we zien het wel het komt er toch wel uit!

Onze datum is nog steeds de 25e volgens de meting van vanmorgen. Heb weer een lading bloed mogen afgeven en ik moet zo nog urine inleveren. En mijn bloeddruk is aan de hoge kant.
En ik heb weer lekker last van hormonen in de zin dat ik snel pissig ben...Ik had in het ziekenhuis al geprobeerd in het potje te plassen maar ik hoefde gewoon niet. Moest ik het van de mevrouw van het lab toch nog maar proberen. Maar k kan het niet op commando! Dus ik vroeg of het later kon nee dat kon niet. Nou jammer dan. Ga ik prikken zegt die prikmeneer: oh dan haal je toch even een formuliertje bij de balie en lever je het later in.... Toen ik zei dat dat volgens zijn collega niet kon had ie zoiets van huh? en heeft ie zelf dat formuliertje ingevuld. Dus als ik het straks inlever ben ik benieuwd of ik er nog wat van zeg......
  donderdag 31 december 2009 @ 13:06:18 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76260658
Pffft, moet er echt aan wennen dat ik op tijd moet eten hoor. (en voldoende moet eten dan) Vandaag met alle drukte hier ook weer vergeten en dan voel je jezelf gewoon steeds minder lekker worden.. Net maar 2 boterhammen naar binnen gewerkt, hopelijk was ik er nog op tijd bij anders blijft het k-gevoel de komende uren nog wel....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76260769
Als alles goed gaat, ben ik 22 augustus uitgerekend. Lekker nog in de zomer, voor de scholen beginnen. Verjaardagsfeestje in de laatste week van de vakantie, in het zwembad, ijsjes en patat.

Als ik rekening houd met een spreiding van 4 weken rond De Datum (2 weken te vroeg - 2 weken te laat) dan komt 'ie zo tussen 8 augustus en 5 september. Alleen al in mijn gezin van herkomst zijn er dan 4 mensen jarig (broer en zus op 12 -8, broer op 14-8, andere broer op 4-9). Wordt een drukke boel dus. Maar ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

En mijn man glunderde: dan is het een vroege leerling

En ach, ik ben al zo verwonderd dát wij een kind krijgen, dat de rest me eigenlijk gestolen kan worden.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:12:34 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76260921
Zo, iedereen weer bijgepraat op pm
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.

Tobias is een winterkindje, straks krijgen we een zomerkindje Ik ben zelf van 4-7 en altijd in de zomervakantie jarig, soms met feestjes geven met verjaardag moest er geschoven worden ivm de vakantie, maar ik had als kind wel bijna altijd mooi weer op mijn verjaardag, heerlijk vond ik het
En tot nu toe heb ik nog geen commentaar gekregen op de uitgerekende datum, behalve dat als ik 2 weken overtijd ga het dicht bij de verjaardag van mijn man komt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 31 december 2009 @ 13:13:28 #105
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76260970
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Cantare het volgende:

En ach, ik ben al zo verwonderd dát wij een kind krijgen, dat de rest me eigenlijk gestolen kan worden.

Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 31 december 2009 @ 13:31:59 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76261731
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een getailleerde jas gekocht, ben er helemaal blij mee en ik kan er een beetje in groeien en anders kan ik de onderste knopen/drukkers loslaten.

Tobias is een winterkindje, straks krijgen we een zomerkindje Ik ben zelf van 4-7 en altijd in de zomervakantie jarig, soms met feestjes geven met verjaardag moest er geschoven worden ivm de vakantie, maar ik had als kind wel bijna altijd mooi weer op mijn verjaardag, heerlijk vond ik het
En tot nu toe heb ik nog geen commentaar gekregen op de uitgerekende datum, behalve dat als ik 2 weken overtijd ga het dicht bij de verjaardag van mijn man komt.
heuj, ik heb geen pm gehad!

(khad je ook niet gestuurd, maar ben welbenieuwd, natuurlijk )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:40:30 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76262080
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:

Klinkt goed! Tegen de tijd dat je de jas niet meer past is het toch zomer! Ik las net in de krant dat er te weinig winterkleren zijn en dat wij nederlanders allemaal op het laatste moment kleren inslaan omdat het toch wel koud is... Maar je hebt dus nog een jas gevonden!

Wat betreft eind juli jarig zijn. Dat is voor ons kindje alleen maar leuk. Kunnen we kinderfeestje houden aan het meer, wat is er nou leuker dan zwemmen, barbecuen en zeilen op je verjaardag? Ik zwem, BBQ en zeil ook op mn verjaardag, en heb elk jaar heel veel gasten omdat iedereen het leuk vind!
Het punt is alleen dat ik al zoveel reacties heb gehad "is toch niet leuk midden in de zomer" dat ik er echt verdrietig van werd. En wanneer je uitlegt dat een kind nou eenmaal komt wanneer die komt kijken ze je raar aan....
pi_76262958
Ik ben zelf ook van augustus, en vond het altijd erg leuk om in de zomer jarig te zijn hoor. Okee, soms kon iemand niet, maar dan kwamen ze een paar weken alsnog. Dan had ik twee, drie of zelfs vier keer feest
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 31 december 2009 @ 13:59:50 #109
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76262988
Kan een modje (of octopussy) de OP aanpassen? Met ticker:
25 juli 2010 Lenaatje en Tazz
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 31 december 2009 @ 14:04:14 #110
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76263199
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Lenaatje het volgende:
Onze datum is nog steeds de 25e volgens de meting van vanmorgen. Heb weer een lading bloed mogen afgeven en ik moet zo nog urine inleveren. En mijn bloeddruk is aan de hoge kant.
We blijven de hele rit onder controle bij het ziekenhuis, in ieder geval vanaf week 36 tot bevalling, maar als Lenaatje nu al begint met hoge bloeddruk kan ze beter in het ziekenhuis blijven onder controle.
Kans op een keizersnee is redelijk groot, ze gaan de zwangerschap in ieder geval niet opwekken,

Volgende week alweer een afspraak om bloeddruk te meten en uitslag bloedonderzoeken..
  donderdag 31 december 2009 @ 14:07:09 #111
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76263337
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
Ik ben zelf ook van augustus, en vond het altijd erg leuk om in de zomer jarig te zijn hoor. Okee, soms kon iemand niet, maar dan kwamen ze een paar weken alsnog. Dan had ik twee, drie of zelfs vier keer feest
Dat is ook niet erg, wat wel "erg" (onhandig) is als de geboorte is op een bestaande verjaardag.
Ik zie het nu al een paar jaar met mijn moeder en de oma van Lenaatje. Soms wordt er al 3 maanden van te voren afgesproken wie wanneer de verjaardag gaat vieren.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:07:32 #112
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76263353
kwartet
pi_76263774
over data gesproken, ik ga voor de 16 mei omdat:
dan mn schoonbroer en een nichtje jarig is, waarom dan zou je denk, wel:
mn lief is op 9 okt jarig, een tante heeft die dag 1 van mn neefjes gekregen en de dochter van mn schoonbroer is dan ook jarig!
Wij dachten goede terugpakkans ha ha, en beter dan de andere 2 data die ik liever niet heb!

maar uiteindelijk maakt het me niet uit hoor, komt toch wel wanneer het komen wil of moet!
pi_76264691
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Joh mijn dochter is jarig op 20 juli (20-07-2007 ) en dat is juist heerlijk. We vieren haar verjaardag al 2 jaar buiten bij de kinderboerderij Alle kindjes lekker buiten en spelen met water en bellenblazen En als je als kind in de zomervakantie jarig bent, kan je het gewoon 2x vieren. Een keer in de vakantie en 1x op de eerste/laatste schooldag!

O ja onze andere dochter is precies op de verjaardag van haar vader geboren. Krijgen we nu ook al steeds vragen over hoe we dat dan straks gaan doen
pi_76264723
Maar ik kwam dus even kijken of Davinia's dochter misschien al van een rotje geschrokken was en eruit wilde
pi_76265435
Holladijee, weer bruinverlies en de boel is weer lekker gevoelig van binnen...

Ik geloof dat ik me erbij neer moet leggen dat dit nu eenmaal bij mijn zwangerschap hoort.
en toch hang ik liever boven de pot dan dit bloedverlies telkens....
pi_76265476
komt het dan omdat je te actief bent geweest Orea?
pi_76265600
Nee, dat vroeg de vlos gisteren ook al. Heb niks anders gedaan dan op mijn werk op mijn stoel gezeten en nu thuis op de bank....(man heeft me vandaag weggebracht en weer opgehaald) Het zou gewoon groeispurt kunnen zijn (en dat is het ws ook) maar toch is het stom!

/gemiep
pi_76265656
Uit frustratie ga ik vanavond gewoon mijn hele fles alcoholvrije champagne in mijn uppie opdrinken!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:06:40 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76265736
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Orea het volgende:
Holladijee, weer bruinverlies en de boel is weer lekker gevoelig van binnen...

Ik geloof dat ik me erbij neer moet leggen dat dit nu eenmaal bij mijn zwangerschap hoort.
en toch hang ik liever boven de pot dan dit bloedverlies telkens....
Het blijft schrikken...

Laatst vroeg iemand aan mij: wanneer komt de baby?
Ik heel droog: dat weet ik niet? Tussen nu en 4 maart?
Vond ie niet leuk... Maar het is toch zo? Weet ik veel wanneer dat kind komt. Voor hetzelfde geld was ie er al met de kerst geweest. Kijk naar BJ of Ca.ra of iemand van langer geleden (Raissa geloof ik)...
de persoon bedoelde natuurlijk de uitgerekende datum, maar dan had ie dat maar moeten vragen
pi_76265803
Wij krijgen ook juist positieve reacties op de zomerbaby. Goed uitgerekend kun je lekker naar buiten in de zomer met je kindje in het park zitten en kun je de zomervakantie aan je zwangerschapsverlof plakken. Ik denk dat ik ook prima tegen de hitte kan want ben zelf een enorme koukleum. Lekker buiten zitten en bbqen bevalt me ook wel dan ben zelf in augustus jarig.

Vanochtend (geen echo ) controle gehad bij de verloskundige en het hartje gehoord nu kan ik er ook echt van genieten Ik heb nog gevraagd aan de verloskundige of de baby het vuurwerk ook hoort. Volgens haar hoort de baby dat de eerste 20 weken niet. Vanavond gaan we enorm veel siervuurwerk afsteken dus dat wordt wel leuk. Ik heb een goede fles champagne gehaald en ga vanavond voor één glaasje champagne

[ Bericht 6% gewijzigd door Mereltje op 31-12-2009 17:13:14 ]
  donderdag 31 december 2009 @ 16:40:16 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76269468
Gatver Orea, dat was weer flink schrikken.... Kan me voorstellen dat je liever ziek boven de pot hangt dan zo. Bloed blijft gewoon eng.... Ga jezelf vanavond idd maar eens flink te buiten aan je nep-champagne...

Fijn dat je een goeie echo had mereltje....

Martijn heeft Jip en Janneke bubbels voor me gehaald.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76270170
Oh ook cool J&J champagne!! Ik zit nu lekker aso al aan de witte wijn!! ook alcoholvrij tis net druivensap met spa rood maar ach, zo lijkt het nog wat

Fijn dat je echo goed was Mereltje!

Lieve meiden, nog even en dan is het 2010... Het jaar waarin onze beebs geboren worden
pi_76270461
Oh, een tip! De AngelSound niet op je kat proberen ik kon zijn hartslag niet vinden
(je zou bijna denken dat er wél wat in die wijn zit...)
  donderdag 31 december 2009 @ 17:11:42 #125
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76270658
Mijn babietje heeft nu officieel een papa!
Vandaag maar eens voor 'de erkenning van de ongeboren vrucht' op het stadhuis langsgeweest. Vriendjelief werd er helemaal emo van. Erg lief.

Een oudere dame die na mij aan de beurt was vroeg hoever ik al was. Met mijn antwoord was ze niet tevreden, zover kon ik nog helemaal niet zijn; ik had nog helemaal geen buik!
Vervolgens ging ze volkomen ongevraagd aan m'n buik zitten om het allemaal eens goed te voelen ofzo ! Er flitsen ineens allemaal 'als ze dat weer doen dan!!!!'verhalen die ik al eerder hier gelezen had door m'n hoofd en voor ik het wist had ik mijn handen op haar buik en was ik ook eens goed aan het voelen. Ze was echt compleet in shock en haar man stond d'r keihard uit te lachen.
Daarna heb ik me omgedraaid en ben ik rustig weggelopen. Buiten kreeg ik de slappe lach en dat hield echt wel even aan.
Anyways, ik vind 't een aanrader.
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')