Davinia mijlpaal....

Ben het wel eens met freecel, na de feestdagen is eigenlijk wel toffer.... (al heb ik dat vroeger niet altijd zo ervaren, ik kreeg vaak kadootjes voor feestdagen en verjaardag samen of van vriendjes/vriendinnetjes de kadootjes die ze zelf met sinterklaas/kerst niet tof vonden, mensen zijn blut na de feestdagen

)
Ik ben mezelf vannacht compleet te buiten gegaan aan de Jip en Janneke champagne, goed spul! Aan het eind van de avond liep ik als een halve aso rond met gewoon de fles in m'n hand en zette die af en toe eens aan m'n mond. Tssssk, ge kunt er ok nerrugus mee komen!

Wij lagen er om 3 uur in, was niet echt moe eerlijk gezegd. Had in het laatste uur van het oude jaar nog wel flink last van hyperventilatie/angst, maar zo'n laatste uur heb ik altijd al spannend gevonden. De zenuwen zitten nu alleen niet meer in m'n buik op dat soort momenten, maar zorgen voor andere sensaties. Ik moet er maar eens aan gaan wennen dat dit voortaan bij me hoort.
Kutjaar 2009 is in ieder geval afgesloten. (schoonvader overleden, 4 miskramen en een burnout/depressie ) Ik ben 2010 zwanger ingegaan, hopelijk wordt dit jaar beter!
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, dat al je wensen vervuld mogen worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?