abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76280943
NieuweUser en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa!! geniet van de komende periode

Davinia! persen!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76281247
NieuweUser en lief, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa! mooie naam en vast ook een mooi kindje geniet ervan.

Iedereen gelukkig nieuwjaar! Dat 2010 maar weer veel mooie kindjes moge brengen! Zet hem op dames!!!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 01:37:26 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76281903
NieuweUser, van harte met de geboorte van Isa

Voor de rest voor iedereen een heel mooi 2010 gewenst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76286073
NieuweUser van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isa

Ik duik weer even mijn bed in dames. Was wederom een kort nachtje met veel gebrul bij me in bed. Zoontje is nu met zijn vader naar de huisartsenpost (net als gisterenavond) vanwege een oorontsteking en luchtweginfectie waarvoor we gisteren geen medicatie kregen maar terug moesten komen als het erger werd. En daar ging mijn nachtrust Dus zoals jullie misschien wel snappen geen enkele actie van de jongste die er uit zou willen. plus het is mijn moeders verjaardag vandaag en van mij mag uk wel zijn eigen verjaardag

oh ja en natuurlijk voor ik het vergeet: HAPPY NEW YEAR
  vrijdag 1 januari 2010 @ 08:45:00 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76286303
Isa, welkom op de wereld en gefeliciteerd met je papa en mama!

Keshet!

freecell, wel lief doen tegen andere hormoonbommetjes hè!

NieuweUser, wat fijn dat Claire het goed doet

Oe faja, klinkt als een zware nacht. Arm manneke van jullie. Hopelijk nu wel medicatie?

Wie van de Fokdames krijgt de 1e baby van 2010?

Ik heb het gisteravond goed volgehouden en ik heb niet gehuild!
Om half 2 lag ik bekaf in bed met auwa, maar dat mag de pret niet drukken...
  vrijdag 1 januari 2010 @ 08:51:08 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76286308
Nieuweuser, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Claire!

Verder willen we natuurlijk iedereen een prachtig 2010 wensen met voorbeeldige bevallingen van de liefste kindjes van de heeeeeele wereld
pi_76286369
Asy, je bent een held, zomaar niet te huilen
Ow en wij lagen er ook rond half 2 in hoor Als je zo zwanger bent als wij is dat zeer geoorloofd

Faja, klinkt ellendig!

Hier een beweeg-baby in mijn buik, mijn hele buik hopt heen en weer
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:24:47 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76286379
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 09:20 schreef freecell het volgende:
Asy, je bent een held, zomaar niet te huilen
Ow en wij lagen er ook rond half 2 in hoor Als je zo zwanger bent als wij is dat zeer geoorloofd

Faja, klinkt ellendig!

Hier een beweeg-baby in mijn buik, mijn hele buik hopt heen en weer

Ja hè? ik had eigenlijk al eerder naar bed gewild maar we waren bij mijn schoonouders en dan moet eerst champagne gedronken worden, daarna moest manlief nog vuurwerk en toen hij eindelijk op zijn gat zat zei ik: hoeveel bier heb je nog in de fles? Toen hij zei: die is leeg, was dat een mooi teken om naar huis te gaan

Hier zo'n zelfde beweegbaby! Gisteravond/nacht ook al.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:50:54 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76286478
Op 2010 dames. Dat het een jaar wordt waarin jullie zo pijnloos mogelijk moge bevallen of zwanger raken!

Ik heb gisteren heerlijk tot een uur of 23.30 op de bank liggen pitten. Daarna even vuurwerk gekeken en weer naar bed. Dit is echt de mooiste oud en nieuw tot nu toe
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:52:29 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76286485
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 00:33 schreef Stiemie het volgende:
Davinia het is 1 januari en het is volle maan! Kom op dan kom je straks misschien ook nog in Hart van Nederland met de 1e baby van 2010
Dat zou gaaf zijn!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 10:02:52 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76286522
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 00:33 schreef Stiemie het volgende:
Davinia het is 1 januari en het is volle maan! Kom op dan kom je straks misschien ook nog in Hart van Nederland met de 1e baby van 2010
nou, de maangoden hebben me in de steek gelaten! alles zit nog binnen hierzo .

dusssss, mijlpaal! 40w vandaag! (en dat terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ze te vroeg zou komen...

naja, kga me douchen, lees vanmiddag weer bij!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76286543
40 weken Davinia!

Voordeel: kind is niet tijdens de feestdagen jarig
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:06:29 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76286978
Davinia mijlpaal....

Ben het wel eens met freecel, na de feestdagen is eigenlijk wel toffer.... (al heb ik dat vroeger niet altijd zo ervaren, ik kreeg vaak kadootjes voor feestdagen en verjaardag samen of van vriendjes/vriendinnetjes de kadootjes die ze zelf met sinterklaas/kerst niet tof vonden, mensen zijn blut na de feestdagen )

Ik ben mezelf vannacht compleet te buiten gegaan aan de Jip en Janneke champagne, goed spul! Aan het eind van de avond liep ik als een halve aso rond met gewoon de fles in m'n hand en zette die af en toe eens aan m'n mond. Tssssk, ge kunt er ok nerrugus mee komen!

Wij lagen er om 3 uur in, was niet echt moe eerlijk gezegd. Had in het laatste uur van het oude jaar nog wel flink last van hyperventilatie/angst, maar zo'n laatste uur heb ik altijd al spannend gevonden. De zenuwen zitten nu alleen niet meer in m'n buik op dat soort momenten, maar zorgen voor andere sensaties. Ik moet er maar eens aan gaan wennen dat dit voortaan bij me hoort.

Kutjaar 2009 is in ieder geval afgesloten. (schoonvader overleden, 4 miskramen en een burnout/depressie ) Ik ben 2010 zwanger ingegaan, hopelijk wordt dit jaar beter!

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, dat al je wensen vervuld mogen worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76287021
Het begint alvast beter dan andere jaren Flugel
Ik wens je een heel hip jaar toe
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:32:02 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76287213
Faja, gefeli met de verjaardag van je moeder!
En sterkte voor zoonmans! (Noem je je kids helemaal niet meer bij naam hier?)

Hier was het ook “code red” om 2 uur s nachts. Denk je lekker voorwerk te hebben, wat nog wat wordt… “wheeeeeeeee” … en buikstilte…

Asy, hou jij eens op met je iedere 5 dagen te overbelasten! Anders kom ik naar je toe gerold en bind je aan je bed vast! Sterkte iig vandaag!

Flugel Op een mooi en lekker rond, en daarna minder rond 2010!

Hier hadden we trouwens ook dansbaby in buik! kheb voor de lol een glas erop gezet, die werd bijkans gelanceerd! we hebben ook foto’s, die komen nog wel online
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76287328
Davinia, 40 weken !!! Dat is een echte mijlpaal

Ik noem hem nog wel bij naam hier op Fok hoor maar momenteel heb ik slechts 1 dochter en 1 zoon, dus vandaar dat ik zeg mijn zoon of dochter. Straks heb ik 2 zoons, wordt wat lastiger dan om oudste of jongste zoon te zeggen. Nathan heeft nu wel een antibiotica kuur gekregen overigens een zwaardere en heeft naast de oorontsteking en bovenste luchtweginfectie nu dus ook een keelontsteking.
pi_76287460
GELUKKIG NIEUWJAAR
pi_76287623
Davinia 40 weken
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben mezelf vannacht compleet te buiten gegaan aan de Jip en Janneke champagne, goed spul! Aan het eind van de avond liep ik als een halve aso rond met gewoon de fles in m'n hand en zette die af en toe eens aan m'n mond. Tssssk, ge kunt er ok nerrugus mee komen!
quote:
Wij lagen er om 3 uur in, was niet echt moe eerlijk gezegd. Had in het laatste uur van het oude jaar nog wel flink last van hyperventilatie/angst, maar zo'n laatste uur heb ik altijd al spannend gevonden. De zenuwen zitten nu alleen niet meer in m'n buik op dat soort momenten, maar zorgen voor andere sensaties. Ik moet er maar eens aan gaan wennen dat dit voortaan bij me hoort.
Vervelend, die angst. Heb je er ook meer (of anders) last van nu je zwanger bent?
quote:
Kutjaar 2009 is in ieder geval afgesloten. (schoonvader overleden, 4 miskramen en een burnout/depressie ) Ik ben 2010 zwanger ingegaan, hopelijk wordt dit jaar beter!
Dit jaar ís al beter, want je bent moeder van een kindje in je buik dat qua leeftijd een heel stukje verder is dan de vorige 4. Dus met álle kans om dit jaar een gezond kind op de wereld te zetten!

Voor mij is het ook fijn 2009 af te sluiten. Het was niet een algeheel kutjaar, maar ik heb ook een depressie gehad en dat wens ik mijn ergste vijand tnog niet toe. Toch ben ik dankbaar voor al het goeds wat het opgeleverd heeft: stilstaan bij de belangrijke dingen, een schone lei maken, dichter bij m'n naasten gekomen, en dichter bij mezelf. En dit jaar kan alleen maar beter worden, zeker als we straks een kind bij ons mogen hebben. Ik heb er vertrouwen in, gelukkig nieuwjaar!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:07:21 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76287685
Gelukkig nieuwjaar!

Nieuwe user, gefeliciteerd met Isa.

Keshet, goede actie. Ik sta er verbaasd van dat zij verbaasd kijkt als jij ook aan haar buik zit. Vreemd mens!

Vannacht oud en nieuw gevierd met de schoonfamilie. Zo konden we het ook aan ooms en tantes vertellen. Ze vinden het erg leuk. We lagen om 1.30 in bed. Maar wij zijn geen nachtbrakers.

Weet iemand hoe ik een foto hierin kan zetten? Ik heb de echo ingescand.
pi_76287739
@pessie: je moet de foto eerst uploaden zodat 'ie op internet staat. Dat kan bijvoorbeeld op deze website: ImageShack. Je krijgt dan een link naar je foto, bijvoorbeeld: http: //imgxx.imageshack.us/i/plaatje.jpg. Dan typ je in het reageerscherm: [img]de link[/ img] (maar dan zonder spatie tussen / en img). En dan staat 'ie er.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:15:52 #171
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76287899
Ik zie hem
Hij is klikbaar

En het is een heuse baby
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:23:48 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_76287937
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

nou, de maangoden hebben me in de steek gelaten! alles zit nog binnen hierzo .
De dag is nog maar net begonnen.

Ik dacht er opeens aan, dus gelijk hier gekeken of er al nieuws was...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76288458
Lijnloos en NieuweUser

nog van harte gefeliciteerd met jullie meisjes
pi_76288494
Davinia, toch nog 2010 gehaald met baby in je buik

fijn, een goeie echo, pessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')