abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76288559
Moggeh!!

Gelukkig nieuwjaar dames, dat we dit jaar maar de mooiste/leukste/liefste etc babietjes op de wereld mogen zetten!

Gefeliciteerd Nieuwe User met je dochter. Leuke naam!

Ik heb ook lekker aan de alcoholvrije champagne (appelsap dus) gezeten, maar dan de AH versie. Was wel te doen

Verder begin ik het nieuwe jaar met buikstreepjes die had ik niet besteld.... maar weinig wat ik er aan kan doen gok ik, behalve blijven smeren met olie.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:09:10 #177
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76288902
nieuwe user van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

en de rest van de meiden hier een gelukkig en liefdevol 2010 met heel veel lieve en mooie baby's gewenst
Be happy with the little things in life
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:20:30 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76289168
pessie, mooi

lily, alles goed met jou en Leah?

Davinia, ga nou eens persen!

Dames, als je heel erg pijnlijke steken krijgt helemaal onderin je buik (ter hoogte van je schaambeen) is dat nou het indalen van de baby?
pi_76289534
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef Asyniur het volgende:
pessie, mooi

lily, alles goed met jou en Leah?

Davinia, ga nou eens persen!

Dames, als je heel erg pijnlijke steken krijgt helemaal onderin je buik (ter hoogte van je schaambeen) is dat nou het indalen van de baby?
Bij mij wel
Vaak eerst een harde buik en dan een flinke steek onderin. Vooral tijdens het lopen. Dan is stilstaan echt even prettiger
pi_76292222
Pessie, wat een tof beebje!!

Davinia, eigenwijse dame heb je! Nu al ze wil het maximale eruit halen lijkt het wel.. Hoop dat ze haar snoet snel komt laten zien!

Ik heb zowaar uitgeslapen tot half 2 lagen er om 3 uur in.. Kon er wel elke 3 uur uit om te gaan plassen, maar sliep daarna gelukkig weer snel in!

Vannacht gedroomd dat bij een echo bleek dat we 3 beebjes kregen werd huilend wakker kon alleen maar denken: hoe gaan we dat in vredesnaam doen!?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:37:54 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76292977
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij mij wel
Vaak eerst een harde buik en dan een flinke steek onderin. Vooral tijdens het lopen. Dan is stilstaan echt even prettiger
Nou ik zat op de bank toen het gebeurde. Ik klapte er gewoon dubbel van.
Ik voelde het ook echt even drukken dus ik dacht dat ik moest plassen maar dat ik te lang had gewacht
Dus ik naar de wc gestrompeld en plassen maar het ging niet echt weg. Kort daarna zakte het pijnlijke gevoel langzaam weg...
Ondanks de harde buik en het indalen, weerhield het Harry niet om flink te bewegen moet voeten én handen hij heeft zijn handen bijna altijd bij zijn hoofd/gezicht liggen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:39:30 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76293022
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:13 schreef Orea het volgende:
Ik heb zowaar uitgeslapen tot half 2 lagen er om 3 uur in.. Kon er wel elke 3 uur uit om te gaan plassen, maar sliep daarna gelukkig weer snel in!

Vannacht gedroomd dat bij een echo bleek dat we 3 beebjes kregen werd huilend wakker kon alleen maar denken: hoe gaan we dat in vredesnaam doen!?
Fijn dat je zo goed geslapen hebt!
Maar 3 baby's! Daar zou ik ook van gaan huilen hoor!
maar jullie weten toch al dat er maar 1 piepkuiken aankomt toch?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:15:35 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76294223
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou ik zat op de bank toen het gebeurde. Ik klapte er gewoon dubbel van.
Ik voelde het ook echt even drukken dus ik dacht dat ik moest plassen maar dat ik te lang had gewacht
Dus ik naar de wc gestrompeld en plassen maar het ging niet echt weg. Kort daarna zakte het pijnlijke gevoel langzaam weg...
Ondanks de harde buik en het indalen, weerhield het Harry niet om flink te bewegen moet voeten én handen hij heeft zijn handen bijna altijd bij zijn hoofd/gezicht liggen
fijn is dat he? dat gewroet achter je schaambeen?
als indalen zo pijnlijk is voor je, hoop ik niet dat harry het vaker gaat doen.

vandaag staat de teller op slechts 1x.

verder is het zo'n *bluh*-dagje. er gebeurt weinig op fok, de bank ligt niet lekker, eli heeft 1,5u op de grond gemaft en is dus nu zwaar van slag (ook een beetje van gister nog), en gewoon het idee dat het alweer 1-jan is, en ik toch echt heilig overtuigd was dat madam nog in 2009 zou komen, is niet helemaal leuk, zeg maar... naja, morgen weer een dag...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:23:37 #184
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76294476
Dames! Iedereen oud & nieuw overleefd zie ik!!

Hier flink gefeest gisteren, was super gezellig. Ik lag er om 3 uur in en kwam er om 3 uur uit Lekker helemaal bijgekomen dus. Was echt een toffe oud & nieuw.....
pi_76294793
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn dat je zo goed geslapen hebt!
Maar 3 baby's! Daar zou ik ook van gaan huilen hoor!
maar jullie weten toch al dat er maar 1 piepkuiken aankomt toch?
het is er eentje.... dus waar die droom vandaan komt
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:52:33 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76295371
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:15 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

fijn is dat he? dat gewroet achter je schaambeen?
als indalen zo pijnlijk is voor je, hoop ik niet dat harry het vaker gaat doen.

vandaag staat de teller op slechts 1x.

verder is het zo'n *bluh*-dagje. er gebeurt weinig op fok, de bank ligt niet lekker, eli heeft 1,5u op de grond gemaft en is dus nu zwaar van slag (ook een beetje van gister nog), en gewoon het idee dat het alweer 1-jan is, en ik toch echt heilig overtuigd was dat madam nog in 2009 zou komen, is niet helemaal leuk, zeg maar... naja, morgen weer een dag...
Nou ja, ik hoop dat hij het dan gewoon niet meer doet (tot aan het end) of dat het gewoon minder pijnlijk is...

naja, nu nog maar maximaal 2 weken voordat je meisje er is. En als ik het goed onthouden heb, gaan ze je niet tot 42 weken laten lopen, toch?

Orea, dan had ik het toch goed onthouden
DJRandall, klinkt als een toffe avond!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:56:51 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76297328
Asy, is je piercing er uit?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:17:06 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76298022
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
Asy, is je piercing er uit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76298832
Nieuwe user gefeliciteerd met Isa!!!!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar

Moest ook even lachen om Flugel, aangezien ik zelf ook het laatste beetje jip en janneke champagne uit de fles dronk *lol*
Heb ook al even geoefend met het baby'tje van mijn zus dr schoonzus. Die is 2 maanden oud. Zo leuk!
Moeders was zelf een beetje de weg kwijt om half 2/2 uur. Dus ik heb de kleine maar dr jasje aangedaan en in de maxi cosi gelegd Leek me beter haha. Is nog best lastig als ze slapen trouwens haha, helemaal slap.
En ze heeft zo lekker bij me geslapen haha.
Oh ja en ik moet wel een meisje krijgen heb ook geoefend met het maken van vlechtjes bij een meisje van 3. Die daar helemaal blij mee was, want als ze bij papa is (gescheiden ouders dus) heeft ze nooit vlechtjes haha.

Ben dus al helemaal klaar voor het moederschap
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:58:18 #190
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76299221
asy, ze hebben niet toegezegd me eerder in te leiden, maar wel om sneller te "helpen". maar ja, om te strippen moet je een goed ingedaald kind hebben...
ach, maandag weer check-up en dan gaan we wel een actieplan maken.

de dag is bijna voorbij, dus dat is fijn.

kkijk morgen wel ff hoe laat ik me meld. zoals buikkie nu is, hoeven we geen actie te verwachten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76300103
gelukkig nieuwjaar dames!

ik lag er gister al om half 11 in, om vervolgens vandaag overdag ook vrijwel heel de dag te slapen
ik was toch wel een tikkie moe van de afgelopen weken geloof ik.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:42:53 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76300328
Sonnetje, jij hebt inderdaad goed geoefend!

Ow, dan had ik het niet helemaal goed onthouden dus Davinia. Laten we gewoon hopen dat je meisje zich snel genoeg aandient...

Faja, hoe is het met je ventje? Hebben jullie vandaag wel medicijnen gehad?
pi_76301868
Goedenavond. Asy, hij heeft nu wel antibiotica gekregen idd. Een nog zwaardere dan 2 weken geleden. Hij ligt nu te slapen, en ik lag er net naast op een stretcher. Ik kan je vertellen dat hoogzwanger een stretcher geen succes is. Hopelijk slaat het snel aan en dient dan de baby zich aan, ben wel blij dat de baby nu nog zit waar hij zit hoor. Ik ben gesloopt en kan een bevalling erbij nu niet hebben.

Dames ik lees morgen hopelijk bij. Het gaat momenteel allemaal even langs me heen met een ziek kind en een moe lijf.
pi_76301909
Sonnetje, een moeder van een twee maanden oud kind dat de weg kwijt is met kind erbij?
Oi.

Davinia, kan me goed voorstellen dat je nu baalt hoor

Simmu: maar goed dat je even kon slapen dan
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:44:55 #195
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_76302319
Sidn3y: gefeliciteerd met Claire!
NieuweUser: gefeliciteerd met Isa!

Zoveel meisjes geboren de laatste tijd!!

Ik vind dat er hier zoveel mensen zo ongeduldig zijn.
Het is toch pas vandaag je uitgerekende dag Davinia?
En Faja, jij moet toch nog twee weken voor jij uitgerekend bent?
pi_76302465
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Sonnetje, een moeder van een twee maanden oud kind dat de weg kwijt is met kind erbij?
Oi.

Davinia, kan me goed voorstellen dat je nu baalt hoor

Simmu: maar goed dat je even kon slapen dan
nou ja dat klinkt wat overdreven hoor
Maar t was dr eerste keer alcohol sinds een jaar, dus steeg een beetje snel naar dr hoofd
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:49:23 #197
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76302475
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedenavond. Asy, hij heeft nu wel antibiotica gekregen idd. Een nog zwaardere dan 2 weken geleden. Hij ligt nu te slapen, en ik lag er net naast op een stretcher. Ik kan je vertellen dat hoogzwanger een stretcher geen succes is. Hopelijk slaat het snel aan en dient dan de baby zich aan, ben wel blij dat de baby nu nog zit waar hij zit hoor. Ik ben gesloopt en kan een bevalling erbij nu niet hebben.

Dames ik lees morgen hopelijk bij. Het gaat momenteel allemaal even langs me heen met een ziek kind en een moe lijf.
Ohhh, inderdaad hopen dat het nu snel beter met hem gaat. Gelukkig heb je nog 2 weken voor de uitgerekende datum. Toch nog even proberen bij te slapen...
pi_76303332
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef Libell het volgende:

Ik vind dat er hier zoveel mensen zo ongeduldig zijn.
Het is toch pas vandaag je uitgerekende dag Davinia?
En Faja, jij moet toch nog twee weken voor jij uitgerekend bent?
FAJA roept dan ook juist dat de baby nog wel even mag wachten en Davinia's baby dreigt al een paar weken met komen, maar doet het maar steeds niet

Ik vind het wel logisch in ieder geval!
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou ja dat klinkt wat overdreven hoor
Maar t was dr eerste keer alcohol sinds een jaar, dus steeg een beetje snel naar dr hoofd
Oja, dat ken ik Ik was ook na een half flesje oud-bruin de weg kwijt na de vorige zwangerschap
pi_76303884
Dag dames, heb niet echt bijgelezen maar ik begrijp dat Nieuwe User een valreepbeeb heeft? Gefeliciteerd meis

En natuurlijk een gelukkig 2010 toegewenst aan iedereen. Moge er maar vele gezonde beebjes geboren worden en veel nieuwe zwangertjes bijkomen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:25:44 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76304044
Gefeliciteerd NieuweUser!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')