quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
28?
quote:The album begins on track 13, following 12 tracks of silence. The reason, as mentioned in an interview with Metal Hammer UK around the time of release, was thatdid not like the fact that the album would have ended on the thirteenth track (due to superstition), so they preferred to start that album on that track instead. An alternate explanation for the reason the song started on the 13 track is that the first 12 tracks were 5 seconds of silence each adding up to one minute of silence in honor of
, a young fan of the band that died of cancer.
also has a song on the CD named after him.
Zeer juist. Toen ik nog bij een cd-boer werkte, heb ik meerdere mensen gehad die de cd kwamen terugbrengen 'want de eerste 12 nummers doen het niet'.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef bigshadow het volgende:
Follow the leader van Korn
Ja dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
Lighthouse Family?
Ik zat bij het begin te denken aan Rattle and Hum van U2, aangezien ik vermoed dat dat uitstulpsel een gitaar is. Echter is die hoes toch iets andersquote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
Welk album van wie heb ik nu weer verpest?
[ afbeelding ]
Erg warm...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Songs In The Key Of Life van Stevie Wonder?
quote:Zangeresis op 49-jarige leeftijd oma geworden. Haar 19-jarige dochter Larissa zette op eerste kerstdag een kerngezond meisje op de wereld. Ze heeft de naam Carla Maria gekregen.
"We zijn ontzettend gelukkig", schrijft de zangeres van '' op haar site.
omschrijft haar eerste kleinkind als 'het mooiste kerstcadeau'.
Deze zomer maakteal wereldkundig dat ze oma zou worden. "Mijn eerste reactie was een vreugdevolle schreeuw", zei de zangeres destijds. Dat haar dochter nog maar 19 jaar oud is, is volgens
geen probleem. "Misschien is het juist wel een voordeel. Als je zo vroeg begint heb je meer tijd en kracht om de kleine groot te brengen."
Dat is nog wel een oma-achtig type. Maar deze dame niet. Althans; in mijn tienerjaren vond ik deze dame een prettige verschijning. En nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Marianne Weber?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef ranja het volgende:
gokje op Gerda van G'race
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ruth Jacott?
nou inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ik zo toch offline ben, wilde ik het antwoord opzoeken door op 'Carla Maria' te Googlen. Dat had moeder Larissa ook wel eerst mogen doen...
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Is het Nena?
Ach, zolang je zelf nog geen opa bent...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef schaap001 het volgende:
ik voel me alleen wel erg oud ineens.
Wie isquote:Na Gert Timmerman en Ben Essing ontfermt Pierre Kartner zich over het jonge sterretje en scoorthaar grootste hit: Zou het erg zijn lieve opa - een duet met Vader Abraham dat in 1971 15 weken in de hitlijsten staat en de eerste plaats bereikt. Daarna gaat het bergafwaarts met
. Op de single Waarom laat iedereen mij zo alleen zingt ze vals en in 1972 eindigt de samenwerking. Ze belandt in een kindertehuis en wordt in 1975 gearresteerd wegens inbraak.
In 1994 haaltnog even de kranten omdat haar huis afbrandt. Bij deze calamiteit gingen al haar gouden platen verloren.
nou, als het in hetzelfde tempo gaat als bij Nena, dan duurt dat dus precies nog 19 jaarquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ach, zolang je zelf nog geen opa bent...
Vanwege dat laatste ook die opmerking, dan ben je al 58 (als ik het goed heb)...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef schaap001 het volgende:
ow ja... Wilma, geloof ik
[..]
nou, als het in hetzelfde tempo gaat als bij Nena, dan duurt dat dus precies nog 19 jaarDit jaar voor het eerst vader geworden
klopt: vroeg zat om opa te worden eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege dat laatste ook die opmerking, dan ben je al 58 (als ik het goed heb)...
Wel Nick Cave; niet and The Bad Seeds. Duidelijker:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef NederBelg77 het volgende:
Nick Cave and the bad seeds dacht ik en waarom nu? geen idee......ik meen Nick te herkennen in het midden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef ranja het volgende:
The Birthday Party? zal wel eentje van dood zijn dan?
Het gaat hard de laatste week: Vic Chestnutt, gisteren die drummer van Avenged Sevenfold en vandaag Rowland Howard.quote:De Australische gitarist Rowland S. Howard is woensdagmorgen 30 december op 50-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van leverkanker.
Howard maakte begin jaren tachtig met Nick Cave deel uit van de roemruchte rockband The Birthday Party.
Vanaf 1987 tot in de jaren negentig speelde Howard in de band These Immortal Souls. Daarna maakte hij nog enkele solo-albums. Afgelopen oktober kwam zijn plaat Pop Crimes uit.
De geplande tournee kon daarna niet meer doorgaan: hij wachtte tevergeefs op een levertransplantatie.
+ equote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef schaap001 het volgende:
Tracy Ullman
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Jouw grote held Paul Westerberg. Gefeliciteerd!
Dat was weer een mooie gelegenheid voor mijn twee maal per jaar terugkerende Westerberg/Replacements-vraagquote:Everybody at your party
They don't look depressed
Everybody dressin' funny
Color me impressed
Stayin' out late tonight
Won't be gettin' any sleep
Givin' out their word
Cuz that's all that they won't keep
Dat is nou juist de kunst. Maar die van mij ken je ook wel. Geen Levon Helm.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef bartrid het volgende:
Ik had ze allemaal geweten als ik online geweest was....Behalve die van bukgeit.
Zeg dat wel: welgeteld één post-ID later.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef bartrid het volgende:
Kutvraagteken.
Wat had ie 30 jaar eerder moeten doen: zich een baard laten aanmeten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef schaap001 het volgende:
Giorgio Moroder
tjeemig. die is dan wel veranderd, zeg: dat had ie 30 jaar eerder moeten doen![]()
Dit John Holmes-imago laten vallen:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wat had ie 30 jaar eerder moeten doen: zich een baard laten aanmeten?
Nee man, juist mooi. Druipsnor, meekleurende glazen, dikke studio, ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dit John Holmes-imago laten vallen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Waarschijnlijk doet ook hier een hoogtijdagenfoto wonderen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Jezus wat daalde die laat in... Jim Diamond natuurlijk!
Dat is hem idd nietquote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef schaap001 het volgende:
wat mij betreft aan Metal Health van Quiet Riot
maar wat Madlib betreft, kan het weleens iets heel anders zijn![]()
Ook niet,quote:
ja, heb ik ook bedacht, maar ik vond die gesneden polaroids zo bepalend in het beeld, dat ik het niet vond lijken...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef ranja het volgende:
schaap dan zou ik eerder deze doen vanwege de mond:
[ afbeelding ]
dit lees ik op Wiki over dat albumquote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef Z het volgende:
Wat is het verhaal daarachter?
maar ik zie het niet helemaal, maar goed.quote:The album's cover, designed by Jeff Jank, is an homage to Madonna's first album
en wiki linkt naar een interview van de maker van de hoes, jeff jank, waarin die het zelf toegeeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dit lees ik op Wiki over dat album
[..]
maar ik zie het niet helemaal, maar goed.
nee hoor, niet vergezocht: als het zo is, dan is het zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Deltron het volgende:
Interview met Jeff Jank, die de hoes gemaakt heeft.
http://www.flowmagazine.net/more.php?id=25
Miss was de vraag wat vergezocht idd, maar vond hem wel leuk en qua kleurgebruik & 'pasfoto'-idee toch wel aardig.
Zit niet echt een verhaal achter, gewoon een eerbetoon
die komt me wel bekend voor, maar ja.... vooralsnog alleen maarquote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Een stuk duidelijker in hun waardering is de band die dit album uitbracht.
[ afbeelding ]
Hoe heet de band die dit uitbracht?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef ranja het volgende:
Dan ga ik eerst even appelflappen proberen te scoren
Vergezocht was misschien het verkeerde woord, ik bedoelde dat ik het niet zagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nee hoor, niet vergezocht: als het zo is, dan is het zo.prima vraag.
Ciccone Youth = Sonic Youth = eerbetoon aan Madonnaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Een stuk duidelijker in hun waardering is de band die dit album uitbracht.
[ afbeelding ]
Hoe heet de band die dit uitbracht?
Precies, ik zie het ook niet. Sterker nog: sommige geposte hoesfoto's, zoals die van Peter Gabriel, vind ik meer lijken op die van Madvillain. De handen van Madonna zie je ook niet terug op de hoes met het masker.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Vergezocht was misschien het verkeerde woord, ik bedoelde dat ik het niet zag
Mark +1quote:Op donderdag 31 december 2009 12:10 schreef Mark het volgende:
Jeugd van tegenwoordig
Children of Bodom
Musical Youth
Destiny's Child
Aphrodites Child
Fine Young Cannibals
New Kids on the Block
Ugly Kid Joe
The Baby's
Young Gods
Het was geen reunie. Sterker nog: van de originele line-up is er niemand bij.....quote:Op donderdag 31 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
Ha, misschien een reunie foto
Die dus!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef ranja het volgende:
Of is het de 2e versie van 2 Unlimited?
op 5quote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef ScottTracy het volgende:
Ayo Technology van Milow dan?
ScottRacy +1quote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef ScottTracy het volgende:
I Gotta Feeling van de Black Eyed Peas?
appelbeignets. Geen idee wat het verschil is, ik eet ze zelf beide niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Veel belangrijker: heb je de appelflappen?
Ah, nouja, heb het de laatste weken niet meer echt bijgehouden. Wel een leuke #1 overigens, de beste in jarenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
ScottRacy +1
toch 32 punten meer dan Krezip.
zie ook: http://www.top40web.nl/jaarlijsten/jr2009.html
Amy McDonald was ook wel aardig ja. Maar de jaren daarvoor was het telkens een drama...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef ranja het volgende:
Nou ja, smaken verschillen. Amy McDonald was vorig jaar nummer 1, dat is voor mij verreweg de beste van het decennium. Eigenlijk is voor mij de rest van de nummer 1's het kiezen welke slechter of minder slecht is niet eens waard, zou denk ik The Ketchup Song zelfs op 2 zetten
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef ranja het volgende:
Is dat The Miracle van Ilse de Lange?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef schaap001 het volgende:
Adele - 19?
ik ook ongeveerquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef ranja het volgende:
Dat wordt doorknokken tot de klok 12 uur slaat![]()
Alleen ben ik om een uur of 6 wel weg
Mag ik de top 3?quote:Op oudejaarsavond om 19.00 uur is de ontknoping van de Top 4000, de langste hitlijst op de Nederlandse radio op Radio 10 Gold, gekozen door luisteraars. De top 3 is inmiddels bekend. De lijst heeft dit jaar een nieuwe nummer 1: ‘.
Op nummer 2 staaten de derde plek is voor
.
In 2008 stond ‘Angels’ van Robbie Williams op nummer 1.
maar geen U2quote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Beregd het volgende:
1. michael jackson -![]()
2. queen - bohemian rhapsody
3.
dassumquote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef peaceman het volgende:
1. MJ - Billie Jean
ook namens mij.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, goeie jaarwisseling. Tot in trivia 2010!
En dat is Her Song van Jake Holmesquote:Op donderdag 31 december 2009 14:26 schreef peaceman het volgende:
Ow fuck... nou moet ik een vraag doen..
Oke dan... Het nummer Voor Haar van Frans Halsema is een bewerking van een engels nummer. Welke en van wie?
methodmich +1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef methodmich het volgende:
Van Leon Russell, de Manhattan Island Serenade.
Nu wel opgezocht en is dus fout. Laat de eer aan iemand andersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:36 schreef blckbb het volgende:
Bob Dylan met Tombstone Blues
(zonder het op te zoeken)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Felagund het volgende:
Subterranean Homesick Blues?
Als dit fout is ga ik heel hard voor mijn kop slaan, omdat dit mijn favoriete Dylan nummer is.
Felagund +1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Felagund het volgende:
Subterranean Homesick Blues?
Als dit fout is ga ik heel hard voor mijn kop slaan, omdat dit mijn favoriete Dylan nummer is.
quote:
Zo spelt ie het inderdaad, al had ik het anders ook wel goed gerekend hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef bukgeit het volgende:
Nee hoor, niet mijn vervolgvraag. Zou ook nog kunnen dat je haar naam als 'Debra' schrijft, zoals het ook klinkt.
Ik sluit me geheel bij MM aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen een gezond en muzikaal 2010 toegewenst!!
Probeer ik het nog spannend te houden totdat de winnaar zelf een reaktie gegeven heeft...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:36 schreef Z het volgende:
... van harte.
Wellicht dit jaar weer wat vaker mee doen.
En jij gefeliciteerd met de 7e plaats. 2 puntjes maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer ik het nog spannend te houden totdat de winnaar zelf een reaktie gegeven heeft...
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen een gezond en muzikaal 2010 toegewenst!!
wat ga je coveren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.
En jij bent... ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.
Lijkt me een kwestie van verkeerd topic of zo.quote:
Dan hoop ik dan mijn rekensom klopt...quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef schaap001 het volgende:
ik weet alleen de één-lna-aatste niet: maar wel wat voor getal het moet (da's een kwestie van rekenen)
Hmmm, en ik weet alleen de eerste en laatste niet... Ruilen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef schaap001 het volgende:
ik weet alleen de één-lna-aatste niet: maar wel wat voor getal het moet (da's een kwestie van rekenen)
Die zijn in ieder geval goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik dan maar aftrappen, dan mag de rest de zaak aanvullen:
1 = 10 CC
2 = Front 242
3 = Blink 182
4 = ?
5 = UB 40
6 = 50 Cent
7 = ?
8 = ?
En dan zit ik er nog 138 jaar naast...
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik dan maar aftrappen, dan mag de rest de zaak aanvullen:
1 = 10 CC
2 = Front 242
3 = Blink 182
4 = ?
5 = UB 40
6 = 50 Cent
7 = ?
8 = ?
En dan zit ik er nog 138 jaar naast...
Ik wil zo graag een puntje, maar ik weet de laatste nietquote:Op zondag 3 januari 2010 12:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval goed.
Die zijn ook goed. Je hebt het getal al van de laatste al, het is geen onbekende band....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:49 schreef Boxie_G het volgende:
Ik wil zo graag een puntje, maar ik weet de laatste niet
Goed, voor de geluksvogel...
4= 30 seconds to Mars
7= 98 degrees
Nou, de laatste?!
Uhm... Ten Sharp?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die zijn ook goed. Je hebt het getal al van de laatste al, het is geen onbekende band....
Nee, niet Ten Sharp...quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Uhm... Ten Sharp?
Hmmm, Ik ken niks met "10"..
Meh, dan weet ik het niet... Ken niks waar een "10" in voorkomt (en ik de gezichten niet voor kan halen)... ( en anders is jouw sommetje foutquote:
Nee, mijn sommetje is goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Meh, dan weet ik het niet... Ken niks waar een "10" in voorkomt (en ik de gezichten niet voor kan halen)... ( en anders is jouw sommetje fout)
Nooit van gehoordquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef schaap001 het volgende:
net ff gelunched, ik voel me bijna schuldig, maarrehhh.... da's dus Ten Years After
Check dan maar eens albums en films over Woodstockquote:
tammo je hebt gelijk, nooit van herkendquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef schaap001 het volgende:
net ff gelunched, ik voel me bijna schuldig, maarrehhh.... da's dus Ten Years After
Dus op deze manier ben jij aan die eerste plaats gekomen...quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef schaap001 het volgende:
Terugkijkend op die overwinning was de dood van van Michael Jackson een belangrijk moment: die viel midden in een dubbele punten topic en het is verbazingwekkend hoe je eigenlijk alles van die man weet. Ook al is het niet je ding. Toen heb ik zeker wel richting de 20 punten in 1 topic gescoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus op deze manier ben jij aan die eerste plaats gekomen...![]()
Dat zocht ik inderdaad. Beetje vergezocht zoals ik al zeiquote:
Is Count Grishnackh weer vrij?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Gehenna het volgende:
welke artiest brengt na bijna 16 jaar in de bak te hebben gezeten in maart een nieuw album uit?
TSE +1quote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is Count Grishnackh weer vrij?
Correct, de Russische band Temnozor zou daar optreden, maar nu gaat eerst de AIVD onderzoek verrichten. (quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef peaceman het volgende:
Een vermeend nazi concert.
Wishful thinking...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef peaceman het volgende:
Was dat maar waar...
Ik laat deze open staan voor iemand die het nog weet. Nieuwe vraag:quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef bukgeit het volgende:
Cultplaatje - wat van wie?
[ afbeelding ]
In het Engels sweet peppers.quote:
Zuma.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik laat deze open staan voor iemand die het nog weet. Nieuwe vraag:
Als je nu Google opent, valt er een appel uit de boom, ter viering van de geboortedag van Sir Isaac Newton. Een uitspraak beroemd geworden door Isaac Newton is deze: ''If I have seen further it is only by....", en dan volgt er iets, wat later bekend is geworden als albumtitel.
Welk gedeelte van de uitspraak is weggelaten?
Vind ik ook, maar Newton verwees naar een album uit 2000.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef ranja het volgende:
Spirits in the Material World
Dat klinkt toch wel geleerd![]()
Vooruitziende blik had die manquote:Op maandag 4 januari 2010 12:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar Newton verwees naar een album uit 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |