quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar ga ik deze meneer weer eens beluisteren/bekijken:
Wie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef MadMaster het volgende:
De gezochte heer is de voorman van een band die sinds zo'n 23 jaar weer in de originele bezetting bij elkaar is gekomen en een reunion tour doen...
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Hij had in de jaren '80 wat meer haar, een snorretje en geen bril...
Maar met Midge Ure is natuurlijk niet de originele bezetting van Ultravox!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ultravox staat komend jaar inderdaad weer in Paradiso, op 26 april om precies te zijn...
Ik zou je er bijna een bonuspunt voor geven...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar met Midge Ure is natuurlijk niet de originele bezetting van Ultravox!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef ranja het volgende:
Die ken ik niet maar als ik even google zien die er wel erg piep uitDus nee
Die gaan zich kapot schamen als ze ouder zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn dochter is voorlopig nog te jong (bijna 8 maanden), maar je houdt toch je hart vast. K3 is nog tot daar aan toe, maar dit....
Van Velzen heeft blijkbaar - nog steeds? - geen idee dat dat dit meisje is, zangeres van een toch niet meer zo heel onbekende band.quote:Een 17-jarig meisje uitheeft vrijdagavond VanVelzen uit de brand geholpen door haar keyboard uit te lenen. Velzen plaatste een oproep op Twitter, nadat zijn toetsenist er in de bandbus achter kwam een van zijn keyboard te zijn vergeten. Het is precies 21.03 uur als Van Velzen via zijn telefoon op Twitter vraagt: ‘Wie woont er in de buurt van
en heeft er een Juno 106 keyboard over?’
Dan gaat het snel. Tientallen volgers nemen de update over, zodat de olievlek zich razendsnel uit breidt. 3FM DJ Michiel Veenstra presenteert op dat moment het programma ‘Ekstra Weekend’. Hij ziet de ‘Tweet’ van Van Velzen en roept luisteraars op te helpen zoeken naar het bewuste keyboard. Om 21.25 uur krijgt VanVelzen een bericht via Twitter vanuit
. De 17-jarige laat weten dat ze haar Juno ter beschikking stelt. Bovendien woont ze vlakbij de plek waar Van Velzen die avond met zijn band speelt! ”Met open monden zaten we in de bus te luisteren en konden nauwelijk geloven wat we hoorden. De snelheid waarmee dit zich ontvouwd is bijna onwerkelijk”, zegt VanVelzen.
Al met al waren er slechts 52 minuten verstreken!”En zo gebeurde het dat er een stralend meisje de deur open doet, en met drie woorden het onomstotelijke bewijs levert van het nut van Twitteren ‘Hier staat ‘ie!’”.
bigshadow +1quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef bigshadow het volgende:
I kissed charles zangeres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |