Dat is nog wel een oma-achtig type. Maar deze dame niet. Althans; in mijn tienerjaren vond ik deze dame een prettige verschijning. En nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Marianne Weber?
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef ranja het volgende:
gokje op Gerda van G'race
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ruth Jacott?
nou inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ik zo toch offline ben, wilde ik het antwoord opzoeken door op 'Carla Maria' te Googlen. Dat had moeder Larissa ook wel eerst mogen doen...
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Is het Nena?
Ach, zolang je zelf nog geen opa bent...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef schaap001 het volgende:
ik voel me alleen wel erg oud ineens.
Wie isquote:Na Gert Timmerman en Ben Essing ontfermt Pierre Kartner zich over het jonge sterretje en scoorthaar grootste hit: Zou het erg zijn lieve opa - een duet met Vader Abraham dat in 1971 15 weken in de hitlijsten staat en de eerste plaats bereikt. Daarna gaat het bergafwaarts met
. Op de single Waarom laat iedereen mij zo alleen zingt ze vals en in 1972 eindigt de samenwerking. Ze belandt in een kindertehuis en wordt in 1975 gearresteerd wegens inbraak.
In 1994 haaltnog even de kranten omdat haar huis afbrandt. Bij deze calamiteit gingen al haar gouden platen verloren.
nou, als het in hetzelfde tempo gaat als bij Nena, dan duurt dat dus precies nog 19 jaarquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ach, zolang je zelf nog geen opa bent...
Vanwege dat laatste ook die opmerking, dan ben je al 58 (als ik het goed heb)...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef schaap001 het volgende:
ow ja... Wilma, geloof ik
[..]
nou, als het in hetzelfde tempo gaat als bij Nena, dan duurt dat dus precies nog 19 jaarDit jaar voor het eerst vader geworden
klopt: vroeg zat om opa te worden eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege dat laatste ook die opmerking, dan ben je al 58 (als ik het goed heb)...
Wel Nick Cave; niet and The Bad Seeds. Duidelijker:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef NederBelg77 het volgende:
Nick Cave and the bad seeds dacht ik en waarom nu? geen idee......ik meen Nick te herkennen in het midden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef ranja het volgende:
The Birthday Party? zal wel eentje van dood zijn dan?
Het gaat hard de laatste week: Vic Chestnutt, gisteren die drummer van Avenged Sevenfold en vandaag Rowland Howard.quote:De Australische gitarist Rowland S. Howard is woensdagmorgen 30 december op 50-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van leverkanker.
Howard maakte begin jaren tachtig met Nick Cave deel uit van de roemruchte rockband The Birthday Party.
Vanaf 1987 tot in de jaren negentig speelde Howard in de band These Immortal Souls. Daarna maakte hij nog enkele solo-albums. Afgelopen oktober kwam zijn plaat Pop Crimes uit.
De geplande tournee kon daarna niet meer doorgaan: hij wachtte tevergeefs op een levertransplantatie.
+ equote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef schaap001 het volgende:
Tracy Ullman
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Jouw grote held Paul Westerberg. Gefeliciteerd!
Dat was weer een mooie gelegenheid voor mijn twee maal per jaar terugkerende Westerberg/Replacements-vraagquote:Everybody at your party
They don't look depressed
Everybody dressin' funny
Color me impressed
Stayin' out late tonight
Won't be gettin' any sleep
Givin' out their word
Cuz that's all that they won't keep
Dat is nou juist de kunst. Maar die van mij ken je ook wel. Geen Levon Helm.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef bartrid het volgende:
Ik had ze allemaal geweten als ik online geweest was....Behalve die van bukgeit.
Zeg dat wel: welgeteld één post-ID later.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef bartrid het volgende:
Kutvraagteken.
Wat had ie 30 jaar eerder moeten doen: zich een baard laten aanmeten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef schaap001 het volgende:
Giorgio Moroder
tjeemig. die is dan wel veranderd, zeg: dat had ie 30 jaar eerder moeten doen![]()
Dit John Holmes-imago laten vallen:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wat had ie 30 jaar eerder moeten doen: zich een baard laten aanmeten?
Nee man, juist mooi. Druipsnor, meekleurende glazen, dikke studio, ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dit John Holmes-imago laten vallen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Waarschijnlijk doet ook hier een hoogtijdagenfoto wonderen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Jezus wat daalde die laat in... Jim Diamond natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |