quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Felagund het volgende:
Subterranean Homesick Blues?
Als dit fout is ga ik heel hard voor mijn kop slaan, omdat dit mijn favoriete Dylan nummer is.
Felagund +1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:52 schreef Felagund het volgende:
Subterranean Homesick Blues?
Als dit fout is ga ik heel hard voor mijn kop slaan, omdat dit mijn favoriete Dylan nummer is.
quote:
Zo spelt ie het inderdaad, al had ik het anders ook wel goed gerekend hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef bukgeit het volgende:
Nee hoor, niet mijn vervolgvraag. Zou ook nog kunnen dat je haar naam als 'Debra' schrijft, zoals het ook klinkt.
Ik sluit me geheel bij MM aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen een gezond en muzikaal 2010 toegewenst!!
Probeer ik het nog spannend te houden totdat de winnaar zelf een reaktie gegeven heeft...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:36 schreef Z het volgende:
... van harte.
Wellicht dit jaar weer wat vaker mee doen.
En jij gefeliciteerd met de 7e plaats. 2 puntjes maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer ik het nog spannend te houden totdat de winnaar zelf een reaktie gegeven heeft...
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen een gezond en muzikaal 2010 toegewenst!!
wat ga je coveren?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.
En jij bent... ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Volgende week bespreking met een (eventuele) nieuwe band. We gaan eerst een klein poosje coveren en daarna eigen werk maken.
Lijkt me een kwestie van verkeerd topic of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |