Dat is hem idd nietquote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef schaap001 het volgende:
wat mij betreft aan Metal Health van Quiet Riot
maar wat Madlib betreft, kan het weleens iets heel anders zijn![]()
Ook niet,quote:
ja, heb ik ook bedacht, maar ik vond die gesneden polaroids zo bepalend in het beeld, dat ik het niet vond lijken...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef ranja het volgende:
schaap dan zou ik eerder deze doen vanwege de mond:
[ afbeelding ]
dit lees ik op Wiki over dat albumquote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef Z het volgende:
Wat is het verhaal daarachter?
maar ik zie het niet helemaal, maar goed.quote:The album's cover, designed by Jeff Jank, is an homage to Madonna's first album
en wiki linkt naar een interview van de maker van de hoes, jeff jank, waarin die het zelf toegeeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dit lees ik op Wiki over dat album
[..]
maar ik zie het niet helemaal, maar goed.
nee hoor, niet vergezocht: als het zo is, dan is het zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Deltron het volgende:
Interview met Jeff Jank, die de hoes gemaakt heeft.
http://www.flowmagazine.net/more.php?id=25
Miss was de vraag wat vergezocht idd, maar vond hem wel leuk en qua kleurgebruik & 'pasfoto'-idee toch wel aardig.
Zit niet echt een verhaal achter, gewoon een eerbetoon
die komt me wel bekend voor, maar ja.... vooralsnog alleen maarquote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Een stuk duidelijker in hun waardering is de band die dit album uitbracht.
[ afbeelding ]
Hoe heet de band die dit uitbracht?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef ranja het volgende:
Dan ga ik eerst even appelflappen proberen te scoren
Vergezocht was misschien het verkeerde woord, ik bedoelde dat ik het niet zagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nee hoor, niet vergezocht: als het zo is, dan is het zo.prima vraag.
Ciccone Youth = Sonic Youth = eerbetoon aan Madonnaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Een stuk duidelijker in hun waardering is de band die dit album uitbracht.
[ afbeelding ]
Hoe heet de band die dit uitbracht?
Precies, ik zie het ook niet. Sterker nog: sommige geposte hoesfoto's, zoals die van Peter Gabriel, vind ik meer lijken op die van Madvillain. De handen van Madonna zie je ook niet terug op de hoes met het masker.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Vergezocht was misschien het verkeerde woord, ik bedoelde dat ik het niet zag
Mark +1quote:Op donderdag 31 december 2009 12:10 schreef Mark het volgende:
Jeugd van tegenwoordig
Children of Bodom
Musical Youth
Destiny's Child
Aphrodites Child
Fine Young Cannibals
New Kids on the Block
Ugly Kid Joe
The Baby's
Young Gods
Het was geen reunie. Sterker nog: van de originele line-up is er niemand bij.....quote:Op donderdag 31 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
Ha, misschien een reunie foto
Die dus!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef ranja het volgende:
Of is het de 2e versie van 2 Unlimited?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |