Doe dan maar pics van je tietenquote:Op woensdag 30 december 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
Klacht2: Stomme jongen op msn is lazarus en valt bijna in slaap achter de webcam. (eigenlijk best grappig om te zien, maar dat ga ik lekker niet delen.)
Dankjewel voor het luisteren.
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?quote:
Nee, hij was aangekleed, maar lazarus en nu is hij in slaap gevallen.quote:
Mijn rug. Jij kan hem op.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe dan maar pics van je tieten
Omdat er overal bloed ligt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.quote:
Ik twijfelde bijna aan mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.
Je zusje is je vader?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
ik dacht ik doe de rest een plezierquote:Op woensdag 30 december 2009 04:19 schreef Maisnon het volgende:
yuri was jij niet homo
En mijn moeder ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde bijna aan mezelf.
[..]
Je zusje is je vader?
Ja, weet ik. Ik zag het te laat en was te lui om het aan te passen. Tevens is het half vijf geweest en heb ik net mijn neutje op.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:31 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Godverdomme!
Dat fotoboek van jou.
Ik rol in ieder geval niet meer m'n bed uit de komende tien minuten.
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Goed is een understatement.
Hoe meer woorden er uit komen, hoe minder aantrekkelijk je koppie wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:36 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Hoe meer woorden er uit komen, hoe minder aantrekkelijk je koppie wordt.
Bij deze geef ik de COD meneer dan ook groot gelijk.
PhifeDawg was op. Hij slaapt nu, denk ik zo. Pourquoi?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef zarGon het volgende:
Zeg wolvendagen, hoe is het met de gozer achter de cam?
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:39 schreef zarGon het volgende:
En COD-meneer. Maar dan zou ik echt mierenneuken.
Mag ik je nummer?quote:
Helemaal niet. Je maakt van mijn topic echt een baggertopic nu. Scheer je even weg of zo.quote:
Nah.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mag ik je nummer?
Het is een geruststellende gedachte dat wij saampjes aandacht aan elkander besteden zonder een parasiet ertussenin.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PhifeDawg was op. Hij slaapt nu, denk ik zo. Pourquoi?
Sorry. Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je maakt van mijn topic echt een baggertopic nu. Scheer je even weg of zo.
Het kwaad is geschied.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:31 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Godverdomme!
Dat fotoboek van jou.
Ik rol in ieder geval niet meer m'n bed uit de komende tien minuten.
Hier moest ik een beetje van wenen. Maar Neneh Cherry en Youssou N'Dour maakte dat goed met 7 Seconds.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een geruststellende gedachte dat wij saampjes aandacht aan elkander besteden zonder een parasiet ertussenin.
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.quote:
Dat zou ik nooit toelaten.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:45 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.
Ik ben een pro op level Wasteland. Tevens ben ik de headshot-, flashbang- en knife-kill koningin. Ik schiet iedereen door zijn kop als ik geflashbanged word. Mocht dat niet werken bij je, steek ik je gewoon in je harses. Bring it on, bitch.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:45 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.
Ik vind COD gewoon leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:49 schreef zarGon het volgende:
Waarom zoveel geweld eigenlijk, damesmeisje?
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef zarGon het volgende:
En ik blijf het zinnetje "als ik gebanged word" keer op keer doorlezen.
Laten liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef zarGon het volgende:
En wat zou je met het lichaam van iemand doen nadat je hem hebt neergestoken?
Vertel eens meer over zo'n gozer.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuw. En Rotterdam. En zo'n gozer.
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens meer over zo'n gozer.
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.quote:
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.quote:
Alleen als het een vleespet is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.
Heb je nooit zin om iemand op z'n achterhoofd te slaan als je met de roltrap naar beneden rolt?
Heb je hem neergestoken?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.
Hij heeft nooit bestaan. Ik heb hem ook nooit neer kunnen steken.quote:
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen als het een vleespet is.
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.
Yeah, I know. Dáárom moest ik lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.
Ik wil best een biertje met je drinken, als dat is wat je mij eigenlijk vragen wil. Maar de vraag is wanneer, want ik heb een heel druk schema. Ik moet morgen bijvoorbeeld naar Rotterdam. En dan COD spelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.
Ik drink eerlijk gezegd eigenlijk helemaal niet. En Rotterdam is hier bij mij om de hoek. Waar je COD spelen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil best een biertje met je drinken, als dat is wat je mij eigenlijk vragen wil. Maar de vraag is wanneer, want ik heb een heel druk schema. Ik moet morgen bijvoorbeeld naar Rotterdam. En dan COD spelen.
Oh, maakt niet uit. Neem je maar cola. Rotterdam is boven mij, niet om de hoek, helaasch.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik drink eerlijk gezegd eigenlijk helemaal niet. En Rotterdam is hier bij mij om de hoek. Waar je COD spelen dan?
Wat voor een druk schema kan je hebben op 30 december?
Ik zeg het altijd als ik ga slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:05 schreef zarGon het volgende:
Ja hoi, je hebt drie minuten lang niet gereageerd.
Edit: Oh. Je was er nog. Tof.
Weet je al wat je gaat halen?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit. Neem je maar cola. Rotterdam is boven mij, niet om de hoek, helaasch.
COD speel ik gewoon thuis, xbox live.
En dat ga ik dus doen vandaag. Naar Rotterdam, voor mijn 'new years eve'-outfit, ik moet er wel vet hip uitzien. En daarna terug naar huis om COD te spelen. Al ben ik bang dat mijn plan in de soep loopt als ik nu niet slapen ga, want dan word ik weer om 2 uur wakker.
Wat zeg je dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd als ik ga slapen.
Nee, deze keer niet. Ik hoop op een ik-loop-het-tegen-het-kledingstuk. Jeweetzelluf. Ik ben toch binnen een halfuur klaar met de gehele stad.quote:
Ja, normaal als ik weet wat ik moet hebben ben ik nog sneller.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:08 schreef zarGon het volgende:
Je winkelt snel. Ik waardeer je meer.
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, normaal als ik weet wat ik moet hebben ben ik nog sneller.
En met deze gedachte ga ik mijzelf neervlijen in bed. Oftewel: Doei, ik ga slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.
Zo dan, als jij Neytiri was en ik Jack, zou ik I See You brullen. Productieve nacht, mijns inziens.
Nu zit ik zeker met jou opgescheept in dit topicquote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Scherp.
Ik vraag me af wie jij bent.
BOO!quote:Op woensdag 30 december 2009 05:23 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Nu zit ik zeker met jou opgescheept in dit topic
luisteren?? Waar is de link naar de audio versie van dit topic dan?quote:
En ze is Rotterdamse. Beter kan niet toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.
Spellen die killstreaks bijhouden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Wow een 5 kill streak, lekker bijzonder
COD2 was toch wel de top, elke lanparty speelt iedereen dat spel! Of COD4, maar toch wel meer COD2 denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Spellen die killstreaks bijhouden.
Beter dan cod 1 en 2 worden de cods toch niet.
Mijn hoogste is 6 en ik ben level 47quote:Op woensdag 30 december 2009 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Wow een 5 kill streak, lekker bijzonder
Maar jij rent dan ook rond met een knifequote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn hoogste is 6 en ik ben level 47
Boeit dat nou weer. Dood is dood en daar gaat hem om bij CoD.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef JarnoF het volgende:
Aah wat zielig voor de TS.
Erger me ook dood aan knifende hansworsten die je zomaar ineens aanvallen![]()
btw. Als je ergens stil in een hoekje zit, ben je een gare CAMPER !! Ofwel, TS heeft geen reden tot klagen, campers zijn erger dan knifende pro's
Er is een verschil tussen dood en dood, en doden en gedood wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit dat nou weer. Dood is dood en daar gaat hem om bij CoD.
quote:
quote:
quote:
I feel youquote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef Maisnon het volgende:
ik moet echt eerder naar bed voortaan
Ik was ook tot zoiets wakker. En ben nu pas net wakker.quote:
1337 = 7331 = 2073, 31/1quote:
Of jij houdt gewoon even je bijdehante bek dicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef JarnoF het volgende:
Aah wat zielig voor de TS.
Erger me ook dood aan knifende hansworsten die je zomaar ineens aanvallen![]()
btw. Als je ergens stil in een hoekje zit, ben je een gare CAMPER !! Ofwel, TS heeft geen reden tot klagen, campers zijn erger dan knifende pro's
Shooters op je pc is lekker wil je zeggen. Triest verhaal dat.quote:
Neu, ze zeggen zonder na te denken al Sanne. Of Saaaana. Mongolen zijn het, mongolen zeg ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef Maisnon het volgende:
Hey wd denken nou veel mensen dat je naam op een "e" eindigd maar dat je het gewoon Rotterdams uitspreekt?
"Manwijfen".quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef denz09 het volgende:
meisjes die schietspelletjes spelenmanwijfen
Rondrennen in de map doe je sowieso niet. Tenminste ik neem aan de je SD speelt.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
COD2 was toch wel de top, elke lanparty speelt iedereen dat spel! Of COD4, maar toch wel meer COD2 denk ik![]()
Soms zijn killstreaks wel lache. Heb je tenminste een reden om voorzichtig te zijn en niet te gaan rondrennen door de map![]()
Nederlands is een kut taal.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Manwijfen".
Leer Nederlands, knul.
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shooters op je pc is lekker wil je zeggen. Triest verhaal dat.
Mag ik happen?quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Remsjo het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen brandend antwoord op mijn brandende vraag van Wolvendagen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat werd het op het moment, dat jij je opwachting maakte hier.
San-na.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef zarGon het volgende:
Wat is de correcte uitspraak van je naam?
Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef zarGon het volgende:
Goedemiddag trouwens.
Ga je nog winkelen of heb je al gewinkeld?
Nee, het was meer zo van "bekijk het maar". Snap je.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
En moet "je kan mijn rug op" eigenlijk vermanend overkomen? Of dreigend? Of zeggen jullie dat echt als je boos of kwaad bent (of iets dergelijks)?
Ik vind COD leuk. Ik ben een meisje. Jeej. Here's your answer.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
Want het bestaat niet dat zo,n meid COD speelt
Maar zijn die tattoo's nou echt ofniet?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
San-na.
[..]
Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.
[..]
Nee, het was meer zo van "bekijk het maar". Snap je.
[..]
Ik vind COD leuk. Ik ben een meisje. Jeej. Here's your answer.
Nee TS was even bezig met iets anders tijdens COD, maar dat staat niet in de OP. TS ging daarom dus even beschut staan en had haar hand al op de 'ik-ga-je-neersteken-knop', maar kon daar geen gebruik van maken.quote:
Bahquote:Op woensdag 30 december 2009 15:34 schreef denz09 het volgende:
TS? (eerste hit op google)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je volbloed Nederlander?quote:
Ga je nog winkelen, heb je gewinkeld of ga je niet meer winkelen?quote:Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.
[..]
VUILE KUT CAMPER!! JE KREEG WAT JE VERDIENT!quote:Op woensdag 30 december 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit zo heel erg verstopt net. En toen kwam hij zo van een dak ineens en toen stak hij me neer, ik had niet eens de kans om hem neer te steken. En daardoor ben ik mijn 5 kill streak misgelopen. Echt misselijkmakend gewoon.
Klacht: 5 kill streak mislopen.
Klacht2: Stomme jongen op msn is lazarus en valt bijna in slaap achter de webcam. (eigenlijk best grappig om te zien, maar dat ga ik lekker niet delen.)
Dankjewel voor het luisteren.
Nee, I just look like her.quote:
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je volbloed Nederlander?
[..]
Ga je nog winkelen, heb je gewinkeld of ga je niet meer winkelen?
Wil je zo vriendelijk zijn om uit mijn topic te verdwijnen. Dankjewel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
VUILE KUT CAMPER!! JE KREEG WAT JE VERDIENT!![]()
![]()
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, I just look like her.
[..]
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.
En voor dat andere meisje: [ afbeelding ]
Bullocks!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.
Lief van je, dank je wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef denz09 het volgende:
[..]
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.
en wie ben je nou echt ?
Omdat tattoomeisje mooie tattoos heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef denz09 het volgende:
[..]
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.
en wie ben je nou echt ?
Nou, mijn ouders waren toen in een periode van laten we een jaar naar Zweden gaan. Vandaar. En hoe bedoel je 'zelf gekozen voor Nederland?'. Ik heb nog niet echt een keus.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lief van je, dank je wel.
Ah, ik las al dat je naam Scandinavische roots had. Hoe komt het dat je verwekt bent in Zweden? (En heb je zelf gekozen voor Nederland of ...?
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
En wat ga je nu dragen op New Year's Eve?
Die kut benen van jou met je scherpe knieën zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.
Nee dat is niks idd. Beter draag je gewoon een ridderpak inclusief helm en schild want het zou zonde zijn als jou gave en gladde babybilletjes huid verminkt zou wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.
Nee, jij dan met je klutsknieën. Ik heb toevallig hele mooie benen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kut benen van jou met je scherpe knieën zeker
Andere drie? Ben je ook diegene op de 'hoofdfoto'?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat tattoomeisje mooie tattoos heeft.En ik ben Sanna, die van de andere 3 foto's die in mijn fobo staan.
[..]
Ah, zo. Ik bedoelde iets in de trant van kunnen kiezen tussen Zweden en Nederland. Heb je ook dubbele nationaliteit/paspoort?quote:Nou, mijn ouders waren toen in een periode van laten we een jaar naar Zweden gaan. Vandaar. En hoe bedoel je 'zelf gekozen voor Nederland?'. Ik heb nog niet echt een keus.
..............quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je klutsknieën.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook op de hoofdfoto.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Andere drie? Ben je ook diegene op de 'hoofdfoto'?
[..]
Ah, zo. Ik bedoelde iets in de trant van kunnen kiezen tussen Zweden en Nederland. Heb je ook dubbele nationaliteit/paspoort?
Heb je ook koosnaampjes, Sanna?
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wel een stel goddelijke benen. Je hebt geen X-benen, toch? Dat is echt een afknapper.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook niet op de hoofdfoto.
Oh nee, ik heb niet kunnen kiezen. En ik heb ook geen dubbel paspoort. En koosnaampjes heb ik evenmin.
Welk eng gezichtjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?
Die ene meneer PhifeDawg doet een eng gezichtje naar je.
Hoe zien ze er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij weet hoe mijn billen er uitzien.
Levis 603.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?
Die ene meneer PhifeDawg doet een eng gezichtje naar je.
Alleen die slippers staan er niet onderquote:Op woensdag 30 december 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Levis 603.
http://eu.levi.com/medias/sys_master/product/8451624377480976.jpg
![]()
PhifeDawg is wel lief hoor.
Zou ik te ver gaan als ik om een foto van die broek om jouw goddelijke benen zou vragen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Levis 603.
http://eu.levi.com/medias/sys_master/product/8451624377480976.jpg
![]()
PhifeDawg is wel lief hoor.
Ik ben het wel op de hoofdfoto. Ik was alleen zo bezig met wat ik niet had dat ik daar niet voor had gezet. Maar dat ben ik wel. Dus. Sorry voor de verwarring.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar wel een stel goddelijke benen. Je hebt geen X-benen, toch? Dat is echt een afknapper.
Rond.quote:
Ja, we zijn nog niet bij fase 3.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ik te ver gaan als ik om een foto van die broek om jouw goddelijke benen zou vragen?
Moeilijk te geloven dat je lange volmaakte benen hebt. Wat mankeert er aan je?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het wel op de hoofdfoto. Ik was alleen zo bezig met wat ik niet had dat ik daar niet voor had gezet. Maar dat ben ik wel. Dus. Sorry voor de verwarring.![]()
En ik heb geen X-benen of O-benen. Ik heb gewoon lange, mooie benen. Al zeg ik het zelf.
[..]
Rond.
Ik heb een bril. Maar op zich kan dat er ook nog wel mee door. Nu wil je zeker pics?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je lange volmaakte benen hebt. Wat mankeert er aan je?
Ronde billen op goddelijke Zweedse benen. Dit is een mooie dag voor visueel ingestelde mensen.
Hoe noem je eigenlijk wat wij hebben?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, we zijn nog niet bij fase 3.
Wat voor'n bril?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een bril. Maar op zich kan dat er ook nog wel mee door. Nu wil je zeker pics?
We zijn nog niet bij fase 3.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef PhifeDawg het volgende:
SChijnt dat ik je wel met wat pics kan supplien zG.
Een zonnebril.quote:
Heb je een foto van je bril? Want een juiste bril kan serieus opwindend zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een zonnebril.Nee, gewoon zo'n ding op sterkte, zonder merkje, want deze was veel leuker dan merkjes-brillen. Ik kan niet uitleggen wat voor soort het is, hij is gewoon wat groter dan de normale bril.
Ja, heb ik. Hier.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een foto van je bril? Want een juiste bril kan serieus opwindend zijn.
Merk brillen zijn dan ook schofterig duurquote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een zonnebril.Nee, gewoon zo'n ding op sterkte, zonder merkje, want deze was veel leuker dan merkjes-brillen. Ik kan niet uitleggen wat voor soort het is, hij is gewoon wat groter dan de normale bril.
Ik heb nog een kies-een-merk-bril-for-free-bon van de Eyewish.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Merk brillen zijn dan ook schofterig duur
Ik ben een baas. Ik lette alleen niet op. Eikel.quote:
Hm, de foto is van te dichtbij genomen, vind ik. Op een grote(re) afstand zou het beter te zien hoe het je staat. De bril staat je leuk ende goed.quote:
Bewijs maarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een baas. Ik lette alleen niet op. Eikel.
Dat scheeld, ik was bijna 300 kwijt voor mijn montuurquote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog een kies-een-merk-bril-for-free-bon van de Eyewish.
I'd hit it.quote:
Ik heb alleen de OP gelezen, daarna ben ik naar de laatste pagina gegaan, en ook ik ben compleet de weg kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Siniti het volgende:
Volgens mij ben ik offtopic
Is dit een fap-op-wd topic?
Ja ik las alleen de TTquote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, daarna ben ik naar de laatste pagina gegaan, en ook ik ben compleet de weg kwijt.
Faalbaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een baas. Ik lette alleen niet op. Eikel.
Dankjewel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, de foto is van te dichtbij genomen, vind ik. Op een grote(re) afstand zou het beter te zien hoe het je staat. De bril staat je leuk ende goed.
Ik heb op mijn 13e last gehad van jeukende ogen. En ben heel veel gaan wrijven. Ik denk dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo eigenlijk? Te veel naar schermen gekeken?
Dat is een soort van edelsteen-armband. Van mijn moeder.quote:
Lt. Aldo Raine, nice to meet you.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, daarna ben ik naar de laatste pagina gegaan, en ook ik ben compleet de weg kwijt.
Mijn plezier.quote:
Wrijft het niet lastig met een bril op? Of heb je ondertussen geen geen last meer van jeukende ogen? Lijkt mij knap lastig trouwens, als het jeukt achter in mijn oogbal. Hoe oud ben je ondertussen?quote:Ik heb op mijn 13e last gehad van jeukende ogen. En ben heel veel gaan wrijven. Ik denk dat het daardoor komt.
[..]
Bezit het armbandje krachten?quote:Dat is een soort van edelsteen-armband. Van mijn moeder.
I WANT ONE HUNDRED ENEMY SCALPS FROM YOUquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lt. Aldo Raine, nice to meet you.
Jammer dat hij dat niet zegt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
I WANT ONE HUNDRED ENEMY SCALPS FROM YOU
AND DONT LET THEM NIGGERS GET YOU FROM BEHIND
Toen had ik mijn bril nog niet natuurlijk. Ik heb nu ook geen last meer van jeuk. Ik ben nu 16 en 8 maanden. Dus bijna 17.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn plezier.
[..]
Wrijft het niet lastig met een bril op? Of heb je ondertussen geen geen last meer van jeukende ogen? Lijkt mij knap lastig trouwens, als het jeukt achter in mijn oogbal. Hoe oud ben je ondertussen?
[..]
Bezit het armbandje krachten?
Verdorie. Tegenwoordig kan ik echt geen leeftijden meer inschatten. Je bent jong, zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen had ik mijn bril nog niet natuurlijk. Ik heb nu ook geen last meer van jeuk. Ik ben nu 16 en 8 maanden. Dus bijna 17.
Hoe kan ik nou een dotje van 16 jaar en acht maanden jong doodslaan?quote:Oh en dat van die krachten, al sla je me dood.
Wat dacht je dan, 21? Want dat is het oudste wat ik ooit geschat ben, en dat vond ik niet zo tof.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdorie. Tegenwoordig kan ik echt geen leeftijden meer inschatten. Je bent jong, zeg.
[..]
Hoe kan ik nou een dotje van 16 jaar en acht maanden jong doodslaan?
God moet met een hoofdletter, dat weet je toch wel? Maar nee, waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Je bent wel het type meisje waardoor ik god een stiekeme high five zou geven.
Ik ben geen van allen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Koko_Banana het volgende:
Sommige mensen in MW2 zijn echte randdebielen.
Top 5 meest gehate personen:
- Mensen die dit spel spelen als Assassin's Creed (constant knifen)
- Mensen die denken dat ze een crossover van Final Fantasy en The Matrix spelen (Akimbo SMGs en vooral Akimbo shotguns)
- Mensen die niet kunnen spelen zonder te glitchen (bijv. op de kraan in Highrise iedereen neerknallen)
- Mensen die debiel zijn en vrolijk rondlopen als er een harrier / AC130 / Chopper Gunner is en ze hebben helemaal geen Cold-Blooded
- Mensen die zitten te zingen in de lobby
Nee, ik zat meer in de richting van 18. Je komt volwassener over blijkbaar, waarom vind je dat niet zo tof?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, 21? Want dat is het oudste wat ik ooit geschat ben, en dat vond ik niet zo tof.
Zeur niet zo.quote:Ik ben geen dotje.![]()
Neen ik kan inderdaad niet omgaan met achterlijke mensen.quote:
Moet?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
God moet met een hoofdletter, dat weet je toch wel? Maar nee, waarom?
Waarom? Welke gezonde jongeman zou God niet op z'n blote knieën danken voor die paar goddelijke benen?quote:1god de; m -en vereerd, bovennatuurlijk wezen; godheid: de mindere ~en de minder belangrijke figuren
2god tw als vloek gebruikt
God de; m (christendom) de Schepper, het Opperwezen: hij vreest ~ noch gebod is een goddeloos en slecht mens; leven als ~ in Frankrijk onbezorgd, lui en lekker; (inform) ~ beware me, ~ bewaar me uitroep van afkeer, schrik, verontwaardiging
Nou, omdat 21 toch wel een beetje té is. 18 kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer in de richting van 18. Je komt volwassener over blijkbaar, waarom vind je dat niet zo tof?
[..]
Zeur niet zo.
Ik mis de Camper in je lijstquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Koko_Banana het volgende:
Sommige mensen in MW2 zijn echte randdebielen.
Top 5 meest gehate personen:
- Mensen die denken dat ze een crossover van Final Fantasy en The Matrix spelen (Akimbo SMGs en vooral Akimbo shotguns)
- Mensen die niet kunnen spelen zonder te glitchen (bijv. op de kraan in Highrise iedereen neerknallen)
- Mensen die debiel zijn en vrolijk rondlopen als er een harrier / AC130 / Chopper Gunner is en ze hebben helemaal geen Cold-Blooded
- Mensen die zitten te zingen in de lobby
Moet, ja. Als je het over Hem hebt. Het is ook 'God en Zijn werk', dat leerde ik laatst bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik heb geen idee, maar ik heb het in ieder geval nog nooit iemand zien doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet?
[..]
Waarom? Welke gezonde jongeman zou God niet op z'n blote billen danken voor die paar goddelijke benen?
Ach, zo erg vind ik dat nou niet. Of tenminste niet zo erg als de 5 andere dingen. Ik heb al 60 uur gespeeld en ondertussen kan ik ze wel aan.quote:
Ik heb in plaats van "blote knieën" gewoon "blote billen" geschreven. Dat komt allemaal door jou.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet, ja. Als je het over Hem hebt. Het is ook 'God en Zijn werk', dat leerde ik laatst bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik heb geen idee, maar ik heb het in ieder geval nog nooit iemand zien doen.
Wtf is er mis met:quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef Koko_Banana het volgende:
Heel mooi dat je niet zo'n persoon bent wolf.
[..]
Neen ik kan inderdaad niet omgaan met achterlijke mensen.
Je zat nog steeds met ronde billen en lange benen in je hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb in plaats van "blote knieën" gewoon "blote billen" geschreven. Dat komt allemaal door jou.
Ik had dan ook maar 28 fout. En vorig jaar meer, maar dat kwam door de Belgische teef die het Dictee geschreven had. Daarvoor schreef Jan Wolkers het en had ik maar 14 fout. En ik sta een dikke 9 voor Nederlands op mijn rapport.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef zarGon het volgende:
Zweem van ruige erotiek trouwens, dat je zo praat over taal.
Het blijven mannen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zat nog steeds met ronde billen en lange benen in je hoofd.
[..]
Je bent ontiegelijk lekker aan het worden.quote:Ik had dan ook maar 28 fout. En vorig jaar meer, maar dat kwam door de Belgische teef die het Dictee geschreven had. Daarvoor schreef Jan Wolkers het en had ik maar 14 fout. En ik sta een dikke 9 voor Nederlands op mijn rapport.
Doei, tot straks.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef zarGon het volgende:
Ik ben klaar op werk, ik spreek je weer als ik thuis ben. Dank voor het gezelschap.
Mannen zijn leuk. Mits charmant.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het blijven mannen.
[..]
Je bent ontiegelijk lekker aan het worden.
Je hebt er geen skill voor nodig om het goed te doen met een mes en het is debiel wanneer mijn kogels hem raken om vervolgens toch gekillt te worden door de knife.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf is er mis met:
Je ziet eruit als een debiel als je die draagt en dual shotguns domineren gewoon alles op close range. En de afstand van die wapens.quote:- Mensen die denken dat ze een crossover van Final Fantasy en The Matrix spelen (Akimbo SMGs en vooral Akimbo shotguns)
Glitchen hoor je niet te doen. Speel op zijn minst legaal, neen het interesseert me niet of je suckt of niet, speel gewoon zonder te glitchen.quote:- Mensen die niet kunnen spelen zonder te glitchen (bijv. op de kraan in Highrise iedereen neerknallen)
?
Zullen we samen naar Feyenoord gaan? Tegen wie moesten ze nou, PSV of Hoerenveen?quote:
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Feyenoord gaan? Tegen wie moesten ze nou, PSV of Hoerenveen?
Je wordt hier dus gewoon boos dat mensen een andere tactiek hanteren die jij niet leuk vindt. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Je hebt er geen skill voor nodig om het goed te doen met een mes en het is debiel wanneer mijn kogels hem raken om vervolgens toch gekillt te worden door de knife.
[..]
Je ziet eruit als een debiel als je die draagt en dual shotguns domineren gewoon alles op close range. En de afstand van die wapens.
Ik wist niet dat je moest glitchen om op die hijskraan te komen. Mee eens.quote:[..]
Glitchen hoor je niet te doen. Speel op zijn minst legaal, neen het interesseert me niet of je suckt of niet, speel gewoon zonder te glitchen.
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.
Het is wel uit. Dacht ik. Dat is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.
Nu mag je uit mijn topic verdwijnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?
WHEHEHE _o_ -o-![]()
:d
![]()
![]()
:d :d ;d ;d ;D :d
![]()
![]()
_o_
Kijk, zo wordt bewezen dat shooters aanzetten tot haatgevoelens.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jij houdt gewoon even je bijdehante bek dicht.
Whehe eenschquote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?
WHEHEHE _o_ -o-![]()
:d
![]()
![]()
:d :d ;d ;d ;D :d
![]()
![]()
_o_
Een bijdehandte? Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt bewezen dat shooters aanzetten tot haatgevoelens.
Maar ik een bijdehandte bek? Poets jij je muil even met zeep
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel uit. Dacht ik. Dat is dan wel weer een beetje jammer.
Feyenoord - Ajax it is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.
0-4quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.
Ik heb msn en hyves for proof. Krijg je niet, maar ik heb het wel. (:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef CraigChrist het volgende:
Mensen die denken dat wolvendagen een vrouw is. Uberhaupt mensen die denken dat het geen kloon is!
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef CraigChrist het volgende:
Mensen die denken dat wolvendagen een vrouw is. Uberhaupt mensen die denken dat het geen kloon is!
Jij kent me. Van de webcam. Ik haat je.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik heb ooit eens seks gehad met de vader van wolvendagen.
Waarom 4?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Geef mij eens 4 goede redenen.
En jij hebt klutsknieën en een kleine penis.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef RickoKun het volgende:
kk nerd topic, wd is een vuile nerd!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben best trots op mijn penisquote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij hebt klutsknieën en een kleine penis.
Waar staat dat? Of waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef zarGon het volgende:
Wat gaat er gebeuren op 10 maar 2010? Wat voor'n date?
Je leest mijn twits?quote:
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je leest mijn twits?Ik ga tien maart naar Tim Burton's Alice In Wonderland.
http://vimeo.com/5746958
Ja, Tim Burton isquote:
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1014759/releaseinfo.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?
10 maart, nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?
Okay. Ga je nog iets speciaals halen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Tim Burton is. En Johnny Depp is een baas.
Ik ga even snel met mijn moeder naar het winkelcentrum om te kijken of het nog open is.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Je bent wel het type meisje waardoor ik god een stiekeme high five zou geven.
Nou, dat werd niks hè, want het winkelcentrum was dus dicht. Echt keihard. Reden we nog naar Hoogvliet maar daar was ook net een bom ontploft. Heb ik nog geen shirt kunnen spotten en moet ik vanavond dus vroeg naar bed.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay. Ga je nog iets speciaals halen?
Zie je zo. Veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bom; omdat het helemaal stil was. Het leek op een slechte cowboy-film scene.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:37 schreef zarGon het volgende:
lolwat, een bom?
Ik zie de correlatie tussen geen shirt kunnen spotten en vroeg naar bed gaan niet. Ga je morgen nogmaals proberen om kleren te scoren?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Suusje-V het volgende:
Meisjes die COD spelenSuusje-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derevaun Seraun.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Moet ik dadelijk een deel twee openen hiervan of is dat niet nodig?
Scheelde niet veel. Er waaide alleen wat zand voorbij.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef zarGon het volgende:
Ah zo, jammer dat ik 'm niet meteen begreep. Zag je nog tumbleweeds?
Sorry, ik zal het niet meer doen. Hoe laat ben je van om vandaag te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |