Ik vind COD gewoon leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:49 schreef zarGon het volgende:
Waarom zoveel geweld eigenlijk, damesmeisje?
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef zarGon het volgende:
En ik blijf het zinnetje "als ik gebanged word" keer op keer doorlezen.
Laten liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef zarGon het volgende:
En wat zou je met het lichaam van iemand doen nadat je hem hebt neergestoken?
Vertel eens meer over zo'n gozer.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuw. En Rotterdam. En zo'n gozer.
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens meer over zo'n gozer.
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.quote:
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.quote:
Alleen als het een vleespet is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.
Heb je nooit zin om iemand op z'n achterhoofd te slaan als je met de roltrap naar beneden rolt?
Heb je hem neergestoken?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.
Hij heeft nooit bestaan. Ik heb hem ook nooit neer kunnen steken.quote:
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen als het een vleespet is.
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.
Yeah, I know. Dáárom moest ik lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.
Ik wil best een biertje met je drinken, als dat is wat je mij eigenlijk vragen wil. Maar de vraag is wanneer, want ik heb een heel druk schema. Ik moet morgen bijvoorbeeld naar Rotterdam. En dan COD spelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |