Zullen we samen naar Feyenoord gaan? Tegen wie moesten ze nou, PSV of Hoerenveen?quote:
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Feyenoord gaan? Tegen wie moesten ze nou, PSV of Hoerenveen?
Je wordt hier dus gewoon boos dat mensen een andere tactiek hanteren die jij niet leuk vindt. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Je hebt er geen skill voor nodig om het goed te doen met een mes en het is debiel wanneer mijn kogels hem raken om vervolgens toch gekillt te worden door de knife.
[..]
Je ziet eruit als een debiel als je die draagt en dual shotguns domineren gewoon alles op close range. En de afstand van die wapens.
Ik wist niet dat je moest glitchen om op die hijskraan te komen. Mee eens.quote:[..]
Glitchen hoor je niet te doen. Speel op zijn minst legaal, neen het interesseert me niet of je suckt of niet, speel gewoon zonder te glitchen.
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.
Het is wel uit. Dacht ik. Dat is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de twee. Hangt er vanaf wie de wedstrijd wint. En we kunnen best samen gaan, ja.
Nu mag je uit mijn topic verdwijnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?
WHEHEHE _o_ -o-![]()
:d
![]()
![]()
:d :d ;d ;d ;D :d
![]()
![]()
_o_
Kijk, zo wordt bewezen dat shooters aanzetten tot haatgevoelens.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jij houdt gewoon even je bijdehante bek dicht.
Whehe eenschquote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaan er dan nog mensen vrijwillig naar Feyenoord?
WHEHEHE _o_ -o-![]()
:d
![]()
![]()
:d :d ;d ;d ;D :d
![]()
![]()
_o_
Een bijdehandte? Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt bewezen dat shooters aanzetten tot haatgevoelens.
Maar ik een bijdehandte bek? Poets jij je muil even met zeep
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel uit. Dacht ik. Dat is dan wel weer een beetje jammer.
Feyenoord - Ajax it is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.
0-4quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. En anders is er nog Feijenoord - Ajax de 31ste. Kan ook nog.
Ik heb msn en hyves for proof. Krijg je niet, maar ik heb het wel. (:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef CraigChrist het volgende:
Mensen die denken dat wolvendagen een vrouw is. Uberhaupt mensen die denken dat het geen kloon is!
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef CraigChrist het volgende:
Mensen die denken dat wolvendagen een vrouw is. Uberhaupt mensen die denken dat het geen kloon is!
Jij kent me. Van de webcam. Ik haat je.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik heb ooit eens seks gehad met de vader van wolvendagen.
Waarom 4?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Geef mij eens 4 goede redenen.
En jij hebt klutsknieën en een kleine penis.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef RickoKun het volgende:
kk nerd topic, wd is een vuile nerd!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben best trots op mijn penisquote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij hebt klutsknieën en een kleine penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |