Dankjewel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, de foto is van te dichtbij genomen, vind ik. Op een grote(re) afstand zou het beter te zien hoe het je staat. De bril staat je leuk ende goed.
Ik heb op mijn 13e last gehad van jeukende ogen. En ben heel veel gaan wrijven. Ik denk dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo eigenlijk? Te veel naar schermen gekeken?
Dat is een soort van edelsteen-armband. Van mijn moeder.quote:
Lt. Aldo Raine, nice to meet you.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, daarna ben ik naar de laatste pagina gegaan, en ook ik ben compleet de weg kwijt.
Mijn plezier.quote:
Wrijft het niet lastig met een bril op? Of heb je ondertussen geen geen last meer van jeukende ogen? Lijkt mij knap lastig trouwens, als het jeukt achter in mijn oogbal. Hoe oud ben je ondertussen?quote:Ik heb op mijn 13e last gehad van jeukende ogen. En ben heel veel gaan wrijven. Ik denk dat het daardoor komt.
[..]
Bezit het armbandje krachten?quote:Dat is een soort van edelsteen-armband. Van mijn moeder.
I WANT ONE HUNDRED ENEMY SCALPS FROM YOUquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lt. Aldo Raine, nice to meet you.
Jammer dat hij dat niet zegt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
I WANT ONE HUNDRED ENEMY SCALPS FROM YOU
AND DONT LET THEM NIGGERS GET YOU FROM BEHIND
Toen had ik mijn bril nog niet natuurlijk. Ik heb nu ook geen last meer van jeuk. Ik ben nu 16 en 8 maanden. Dus bijna 17.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn plezier.
[..]
Wrijft het niet lastig met een bril op? Of heb je ondertussen geen geen last meer van jeukende ogen? Lijkt mij knap lastig trouwens, als het jeukt achter in mijn oogbal. Hoe oud ben je ondertussen?
[..]
Bezit het armbandje krachten?
Verdorie. Tegenwoordig kan ik echt geen leeftijden meer inschatten. Je bent jong, zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen had ik mijn bril nog niet natuurlijk. Ik heb nu ook geen last meer van jeuk. Ik ben nu 16 en 8 maanden. Dus bijna 17.
Hoe kan ik nou een dotje van 16 jaar en acht maanden jong doodslaan?quote:Oh en dat van die krachten, al sla je me dood.
Wat dacht je dan, 21? Want dat is het oudste wat ik ooit geschat ben, en dat vond ik niet zo tof.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdorie. Tegenwoordig kan ik echt geen leeftijden meer inschatten. Je bent jong, zeg.
[..]
Hoe kan ik nou een dotje van 16 jaar en acht maanden jong doodslaan?
God moet met een hoofdletter, dat weet je toch wel? Maar nee, waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Je bent wel het type meisje waardoor ik god een stiekeme high five zou geven.
Ik ben geen van allen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Koko_Banana het volgende:
Sommige mensen in MW2 zijn echte randdebielen.
Top 5 meest gehate personen:
- Mensen die dit spel spelen als Assassin's Creed (constant knifen)
- Mensen die denken dat ze een crossover van Final Fantasy en The Matrix spelen (Akimbo SMGs en vooral Akimbo shotguns)
- Mensen die niet kunnen spelen zonder te glitchen (bijv. op de kraan in Highrise iedereen neerknallen)
- Mensen die debiel zijn en vrolijk rondlopen als er een harrier / AC130 / Chopper Gunner is en ze hebben helemaal geen Cold-Blooded
- Mensen die zitten te zingen in de lobby
Nee, ik zat meer in de richting van 18. Je komt volwassener over blijkbaar, waarom vind je dat niet zo tof?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, 21? Want dat is het oudste wat ik ooit geschat ben, en dat vond ik niet zo tof.
Zeur niet zo.quote:Ik ben geen dotje.![]()
Neen ik kan inderdaad niet omgaan met achterlijke mensen.quote:
Moet?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
God moet met een hoofdletter, dat weet je toch wel? Maar nee, waarom?
Waarom? Welke gezonde jongeman zou God niet op z'n blote knieën danken voor die paar goddelijke benen?quote:1god de; m -en vereerd, bovennatuurlijk wezen; godheid: de mindere ~en de minder belangrijke figuren
2god tw als vloek gebruikt
God de; m (christendom) de Schepper, het Opperwezen: hij vreest ~ noch gebod is een goddeloos en slecht mens; leven als ~ in Frankrijk onbezorgd, lui en lekker; (inform) ~ beware me, ~ bewaar me uitroep van afkeer, schrik, verontwaardiging
Nou, omdat 21 toch wel een beetje té is. 18 kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer in de richting van 18. Je komt volwassener over blijkbaar, waarom vind je dat niet zo tof?
[..]
Zeur niet zo.
Ik mis de Camper in je lijstquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Koko_Banana het volgende:
Sommige mensen in MW2 zijn echte randdebielen.
Top 5 meest gehate personen:
- Mensen die dit spel spelen als Assassin's Creed (constant knifen)
- Mensen die denken dat ze een crossover van Final Fantasy en The Matrix spelen (Akimbo SMGs en vooral Akimbo shotguns)
- Mensen die niet kunnen spelen zonder te glitchen (bijv. op de kraan in Highrise iedereen neerknallen)
- Mensen die debiel zijn en vrolijk rondlopen als er een harrier / AC130 / Chopper Gunner is en ze hebben helemaal geen Cold-Blooded
- Mensen die zitten te zingen in de lobby
Moet, ja. Als je het over Hem hebt. Het is ook 'God en Zijn werk', dat leerde ik laatst bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik heb geen idee, maar ik heb het in ieder geval nog nooit iemand zien doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet?
[..]
Waarom? Welke gezonde jongeman zou God niet op z'n blote billen danken voor die paar goddelijke benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |