Spellen die killstreaks bijhouden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Wow een 5 kill streak, lekker bijzonder
COD2 was toch wel de top, elke lanparty speelt iedereen dat spel! Of COD4, maar toch wel meer COD2 denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Spellen die killstreaks bijhouden.
Beter dan cod 1 en 2 worden de cods toch niet.
Mijn hoogste is 6 en ik ben level 47quote:Op woensdag 30 december 2009 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Wow een 5 kill streak, lekker bijzonder
Maar jij rent dan ook rond met een knifequote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn hoogste is 6 en ik ben level 47
Boeit dat nou weer. Dood is dood en daar gaat hem om bij CoD.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef JarnoF het volgende:
Aah wat zielig voor de TS.
Erger me ook dood aan knifende hansworsten die je zomaar ineens aanvallen![]()
btw. Als je ergens stil in een hoekje zit, ben je een gare CAMPER !! Ofwel, TS heeft geen reden tot klagen, campers zijn erger dan knifende pro's
Er is een verschil tussen dood en dood, en doden en gedood wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit dat nou weer. Dood is dood en daar gaat hem om bij CoD.
quote:
quote:
quote:
I feel youquote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef Maisnon het volgende:
ik moet echt eerder naar bed voortaan
Ik was ook tot zoiets wakker. En ben nu pas net wakker.quote:
1337 = 7331 = 2073, 31/1quote:
Of jij houdt gewoon even je bijdehante bek dicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef JarnoF het volgende:
Aah wat zielig voor de TS.
Erger me ook dood aan knifende hansworsten die je zomaar ineens aanvallen![]()
btw. Als je ergens stil in een hoekje zit, ben je een gare CAMPER !! Ofwel, TS heeft geen reden tot klagen, campers zijn erger dan knifende pro's
Shooters op je pc is lekker wil je zeggen. Triest verhaal dat.quote:
Neu, ze zeggen zonder na te denken al Sanne. Of Saaaana. Mongolen zijn het, mongolen zeg ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef Maisnon het volgende:
Hey wd denken nou veel mensen dat je naam op een "e" eindigd maar dat je het gewoon Rotterdams uitspreekt?
"Manwijfen".quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef denz09 het volgende:
meisjes die schietspelletjes spelenmanwijfen
Rondrennen in de map doe je sowieso niet. Tenminste ik neem aan de je SD speelt.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
COD2 was toch wel de top, elke lanparty speelt iedereen dat spel! Of COD4, maar toch wel meer COD2 denk ik![]()
Soms zijn killstreaks wel lache. Heb je tenminste een reden om voorzichtig te zijn en niet te gaan rondrennen door de map![]()
Nederlands is een kut taal.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Manwijfen".
Leer Nederlands, knul.
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shooters op je pc is lekker wil je zeggen. Triest verhaal dat.
Mag ik happen?quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Remsjo het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen brandend antwoord op mijn brandende vraag van Wolvendagen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat werd het op het moment, dat jij je opwachting maakte hier.
San-na.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef zarGon het volgende:
Wat is de correcte uitspraak van je naam?
Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:42 schreef zarGon het volgende:
Goedemiddag trouwens.
Ga je nog winkelen of heb je al gewinkeld?
Nee, het was meer zo van "bekijk het maar". Snap je.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
En moet "je kan mijn rug op" eigenlijk vermanend overkomen? Of dreigend? Of zeggen jullie dat echt als je boos of kwaad bent (of iets dergelijks)?
Ik vind COD leuk. Ik ben een meisje. Jeej. Here's your answer.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
Want het bestaat niet dat zo,n meid COD speelt
Maar zijn die tattoo's nou echt ofniet?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
San-na.
[..]
Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.
[..]
Nee, het was meer zo van "bekijk het maar". Snap je.
[..]
Ik vind COD leuk. Ik ben een meisje. Jeej. Here's your answer.
Nee TS was even bezig met iets anders tijdens COD, maar dat staat niet in de OP. TS ging daarom dus even beschut staan en had haar hand al op de 'ik-ga-je-neersteken-knop', maar kon daar geen gebruik van maken.quote:
Bahquote:Op woensdag 30 december 2009 15:34 schreef denz09 het volgende:
TS? (eerste hit op google)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je volbloed Nederlander?quote:
Ga je nog winkelen, heb je gewinkeld of ga je niet meer winkelen?quote:Ik werd te laat wakker, zoals verwacht.
[..]
VUILE KUT CAMPER!! JE KREEG WAT JE VERDIENT!quote:Op woensdag 30 december 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit zo heel erg verstopt net. En toen kwam hij zo van een dak ineens en toen stak hij me neer, ik had niet eens de kans om hem neer te steken. En daardoor ben ik mijn 5 kill streak misgelopen. Echt misselijkmakend gewoon.
Klacht: 5 kill streak mislopen.
Klacht2: Stomme jongen op msn is lazarus en valt bijna in slaap achter de webcam. (eigenlijk best grappig om te zien, maar dat ga ik lekker niet delen.)
Dankjewel voor het luisteren.
Nee, I just look like her.quote:
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je volbloed Nederlander?
[..]
Ga je nog winkelen, heb je gewinkeld of ga je niet meer winkelen?
Wil je zo vriendelijk zijn om uit mijn topic te verdwijnen. Dankjewel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
VUILE KUT CAMPER!! JE KREEG WAT JE VERDIENT!![]()
![]()
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, I just look like her.
[..]
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.
En voor dat andere meisje: [ afbeelding ]
Bullocks!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Sorry, nee, ik ga niet meer winkelen. Is het een beetje te laat voor. En ja, ik ben volbloed Nederlands. Ik ben verwekt in Zweden, dat dan weer wel. Vandaar ook mijn naam. Want die is Zweeds.
Lief van je, dank je wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef denz09 het volgende:
[..]
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.
en wie ben je nou echt ?
Omdat tattoomeisje mooie tattoos heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef denz09 het volgende:
[..]
waarom heb je fotos van andere mensen die je niet kent in je fobo.
en wie ben je nou echt ?
Nou, mijn ouders waren toen in een periode van laten we een jaar naar Zweden gaan. Vandaar. En hoe bedoel je 'zelf gekozen voor Nederland?'. Ik heb nog niet echt een keus.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lief van je, dank je wel.
Ah, ik las al dat je naam Scandinavische roots had. Hoe komt het dat je verwekt bent in Zweden? (En heb je zelf gekozen voor Nederland of ...?
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
En wat ga je nu dragen op New Year's Eve?
Die kut benen van jou met je scherpe knieën zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.
Nee dat is niks idd. Beter draag je gewoon een ridderpak inclusief helm en schild want het zou zonde zijn als jou gave en gladde babybilletjes huid verminkt zou wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen mijn 603 met een shirt/trui of een jurk met een panty. Maar die panty's dat is natuurlijk niks in combinatie met 00:06 uur. Want dan ga je allemaal even naar buiten en stel dat ik een vuurpijl tegen mijn panty krijg, ben ik gelijk én mijn panty én mijn goddelijke benen kwijt.
Nee, jij dan met je klutsknieën. Ik heb toevallig hele mooie benen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kut benen van jou met je scherpe knieën zeker
Andere drie? Ben je ook diegene op de 'hoofdfoto'?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat tattoomeisje mooie tattoos heeft.En ik ben Sanna, die van de andere 3 foto's die in mijn fobo staan.
[..]
Ah, zo. Ik bedoelde iets in de trant van kunnen kiezen tussen Zweden en Nederland. Heb je ook dubbele nationaliteit/paspoort?quote:Nou, mijn ouders waren toen in een periode van laten we een jaar naar Zweden gaan. Vandaar. En hoe bedoel je 'zelf gekozen voor Nederland?'. Ik heb nog niet echt een keus.
..............quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je klutsknieën.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook op de hoofdfoto.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Andere drie? Ben je ook diegene op de 'hoofdfoto'?
[..]
Ah, zo. Ik bedoelde iets in de trant van kunnen kiezen tussen Zweden en Nederland. Heb je ook dubbele nationaliteit/paspoort?
Heb je ook koosnaampjes, Sanna?
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wel een stel goddelijke benen. Je hebt geen X-benen, toch? Dat is echt een afknapper.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook niet op de hoofdfoto.
Oh nee, ik heb niet kunnen kiezen. En ik heb ook geen dubbel paspoort. En koosnaampjes heb ik evenmin.
Welk eng gezichtjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?
Die ene meneer PhifeDawg doet een eng gezichtje naar je.
Hoe zien ze er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij weet hoe mijn billen er uitzien.
Levis 603.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een '603' precies? Ga je zelf ook wat afsteken?
Die ene meneer PhifeDawg doet een eng gezichtje naar je.
Alleen die slippers staan er niet onderquote:Op woensdag 30 december 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Levis 603.
http://eu.levi.com/medias/sys_master/product/8451624377480976.jpg
![]()
PhifeDawg is wel lief hoor.
Zou ik te ver gaan als ik om een foto van die broek om jouw goddelijke benen zou vragen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Levis 603.
http://eu.levi.com/medias/sys_master/product/8451624377480976.jpg
![]()
PhifeDawg is wel lief hoor.
Ik ben het wel op de hoofdfoto. Ik was alleen zo bezig met wat ik niet had dat ik daar niet voor had gezet. Maar dat ben ik wel. Dus. Sorry voor de verwarring.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar wel een stel goddelijke benen. Je hebt geen X-benen, toch? Dat is echt een afknapper.
Rond.quote:
Ja, we zijn nog niet bij fase 3.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ik te ver gaan als ik om een foto van die broek om jouw goddelijke benen zou vragen?
Moeilijk te geloven dat je lange volmaakte benen hebt. Wat mankeert er aan je?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het wel op de hoofdfoto. Ik was alleen zo bezig met wat ik niet had dat ik daar niet voor had gezet. Maar dat ben ik wel. Dus. Sorry voor de verwarring.![]()
En ik heb geen X-benen of O-benen. Ik heb gewoon lange, mooie benen. Al zeg ik het zelf.
[..]
Rond.
Ik heb een bril. Maar op zich kan dat er ook nog wel mee door. Nu wil je zeker pics?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je lange volmaakte benen hebt. Wat mankeert er aan je?
Ronde billen op goddelijke Zweedse benen. Dit is een mooie dag voor visueel ingestelde mensen.
Hoe noem je eigenlijk wat wij hebben?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, we zijn nog niet bij fase 3.
Wat voor'n bril?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een bril. Maar op zich kan dat er ook nog wel mee door. Nu wil je zeker pics?
We zijn nog niet bij fase 3.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef PhifeDawg het volgende:
SChijnt dat ik je wel met wat pics kan supplien zG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |