Doe dan maar pics van je tietenquote:Op woensdag 30 december 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
Klacht2: Stomme jongen op msn is lazarus en valt bijna in slaap achter de webcam. (eigenlijk best grappig om te zien, maar dat ga ik lekker niet delen.)
Dankjewel voor het luisteren.
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?quote:
Nee, hij was aangekleed, maar lazarus en nu is hij in slaap gevallen.quote:
Mijn rug. Jij kan hem op.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe dan maar pics van je tieten
Omdat er overal bloed ligt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.quote:
Ik twijfelde bijna aan mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.
Je zusje is je vader?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
ik dacht ik doe de rest een plezierquote:Op woensdag 30 december 2009 04:19 schreef Maisnon het volgende:
yuri was jij niet homo
En mijn moeder ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde bijna aan mezelf.
[..]
Je zusje is je vader?
Ja, weet ik. Ik zag het te laat en was te lui om het aan te passen. Tevens is het half vijf geweest en heb ik net mijn neutje op.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:31 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Godverdomme!
Dat fotoboek van jou.
Ik rol in ieder geval niet meer m'n bed uit de komende tien minuten.
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Goed is een understatement.
Hoe meer woorden er uit komen, hoe minder aantrekkelijk je koppie wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:36 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Hoe meer woorden er uit komen, hoe minder aantrekkelijk je koppie wordt.
Bij deze geef ik de COD meneer dan ook groot gelijk.
PhifeDawg was op. Hij slaapt nu, denk ik zo. Pourquoi?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef zarGon het volgende:
Zeg wolvendagen, hoe is het met de gozer achter de cam?
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:39 schreef zarGon het volgende:
En COD-meneer. Maar dan zou ik echt mierenneuken.
Mag ik je nummer?quote:
Helemaal niet. Je maakt van mijn topic echt een baggertopic nu. Scheer je even weg of zo.quote:
Nah.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mag ik je nummer?
Het is een geruststellende gedachte dat wij saampjes aandacht aan elkander besteden zonder een parasiet ertussenin.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PhifeDawg was op. Hij slaapt nu, denk ik zo. Pourquoi?
Sorry. Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je maakt van mijn topic echt een baggertopic nu. Scheer je even weg of zo.
Het kwaad is geschied.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:31 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Godverdomme!
Dat fotoboek van jou.
Ik rol in ieder geval niet meer m'n bed uit de komende tien minuten.
Hier moest ik een beetje van wenen. Maar Neneh Cherry en Youssou N'Dour maakte dat goed met 7 Seconds.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een geruststellende gedachte dat wij saampjes aandacht aan elkander besteden zonder een parasiet ertussenin.
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.quote:
Dat zou ik nooit toelaten.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:45 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.
Ik ben een pro op level Wasteland. Tevens ben ik de headshot-, flashbang- en knife-kill koningin. Ik schiet iedereen door zijn kop als ik geflashbanged word. Mocht dat niet werken bij je, steek ik je gewoon in je harses. Bring it on, bitch.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:45 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je in Wastelands zie headshot ik je zo hard met een flashbang dat je achterstevoren terug in de bunkers gekalligrafeerd wordt, en ik de rest van het potje je dode lichaam teabag terwijl ik een vrolijk nummertje neurie.
Ik vind COD gewoon leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:49 schreef zarGon het volgende:
Waarom zoveel geweld eigenlijk, damesmeisje?
quote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef zarGon het volgende:
En ik blijf het zinnetje "als ik gebanged word" keer op keer doorlezen.
Laten liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef zarGon het volgende:
En wat zou je met het lichaam van iemand doen nadat je hem hebt neergestoken?
Vertel eens meer over zo'n gozer.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuw. En Rotterdam. En zo'n gozer.
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens meer over zo'n gozer.
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.quote:
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.quote:
Alleen als het een vleespet is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer, dan zou ik je nu kunnen ruiken.
Heb je nooit zin om iemand op z'n achterhoofd te slaan als je met de roltrap naar beneden rolt?
Heb je hem neergestoken?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Want die gozer was eigenlijk gewoon een misleiding in de post. Die gozer is heul niet in levende lijve.
Hij heeft nooit bestaan. Ik heb hem ook nooit neer kunnen steken.quote:
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen als het een vleespet is.
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, ik moest lachen. Vleespet.
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lente. Dit lijkt trouwens de vragenlijst van CU2 wel.
Yeah, I know. Dáárom moest ik lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat is iemand die boven zijn haar aan het uitgroeien is.
Ik wil best een biertje met je drinken, als dat is wat je mij eigenlijk vragen wil. Maar de vraag is wanneer, want ik heb een heel druk schema. Ik moet morgen bijvoorbeeld naar Rotterdam. En dan COD spelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou ook om foto's van je borsten kunnen vragen, doen net alsof ik even ga onaneren in bed er de komende 10 minuten niet uitrol, interessant doen over COD (terwijl ik er net zoveel over weet als het checken van het oliepeil van de auto), je om je nummer vragen of een biertje met je drinken.
Ik drink eerlijk gezegd eigenlijk helemaal niet. En Rotterdam is hier bij mij om de hoek. Waar je COD spelen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil best een biertje met je drinken, als dat is wat je mij eigenlijk vragen wil. Maar de vraag is wanneer, want ik heb een heel druk schema. Ik moet morgen bijvoorbeeld naar Rotterdam. En dan COD spelen.
Oh, maakt niet uit. Neem je maar cola. Rotterdam is boven mij, niet om de hoek, helaasch.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik drink eerlijk gezegd eigenlijk helemaal niet. En Rotterdam is hier bij mij om de hoek. Waar je COD spelen dan?
Wat voor een druk schema kan je hebben op 30 december?
Ik zeg het altijd als ik ga slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:05 schreef zarGon het volgende:
Ja hoi, je hebt drie minuten lang niet gereageerd.
Edit: Oh. Je was er nog. Tof.
Weet je al wat je gaat halen?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit. Neem je maar cola. Rotterdam is boven mij, niet om de hoek, helaasch.
COD speel ik gewoon thuis, xbox live.
En dat ga ik dus doen vandaag. Naar Rotterdam, voor mijn 'new years eve'-outfit, ik moet er wel vet hip uitzien. En daarna terug naar huis om COD te spelen. Al ben ik bang dat mijn plan in de soep loopt als ik nu niet slapen ga, want dan word ik weer om 2 uur wakker.
Wat zeg je dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd als ik ga slapen.
Nee, deze keer niet. Ik hoop op een ik-loop-het-tegen-het-kledingstuk. Jeweetzelluf. Ik ben toch binnen een halfuur klaar met de gehele stad.quote:
Ja, normaal als ik weet wat ik moet hebben ben ik nog sneller.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:08 schreef zarGon het volgende:
Je winkelt snel. Ik waardeer je meer.
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, normaal als ik weet wat ik moet hebben ben ik nog sneller.
En met deze gedachte ga ik mijzelf neervlijen in bed. Oftewel: Doei, ik ga slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.
Zo dan, als jij Neytiri was en ik Jack, zou ik I See You brullen. Productieve nacht, mijns inziens.
Nu zit ik zeker met jou opgescheept in dit topicquote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Scherp.
Ik vraag me af wie jij bent.
BOO!quote:Op woensdag 30 december 2009 05:23 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Nu zit ik zeker met jou opgescheept in dit topic
luisteren?? Waar is de link naar de audio versie van dit topic dan?quote:
En ze is Rotterdamse. Beter kan niet toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je speelt COD, je winkelt snel (nog sneller als je weet wat je moet halen), je houdt van sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |