Waar staat dat? Of waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef zarGon het volgende:
Wat gaat er gebeuren op 10 maar 2010? Wat voor'n date?
Je leest mijn twits?quote:
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je leest mijn twits?Ik ga tien maart naar Tim Burton's Alice In Wonderland.
http://vimeo.com/5746958
Ja, Tim Burton isquote:
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1014759/releaseinfo.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?
10 maart, nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is er dan nu al bekend wanneer ie speelt en je kan er al kaartjes voor kopen?
Okay. Ga je nog iets speciaals halen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Tim Burton is. En Johnny Depp is een baas.
Ik ga even snel met mijn moeder naar het winkelcentrum om te kijken of het nog open is.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Je bent wel het type meisje waardoor ik god een stiekeme high five zou geven.
Nou, dat werd niks hè, want het winkelcentrum was dus dicht. Echt keihard. Reden we nog naar Hoogvliet maar daar was ook net een bom ontploft. Heb ik nog geen shirt kunnen spotten en moet ik vanavond dus vroeg naar bed.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay. Ga je nog iets speciaals halen?
Zie je zo. Veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bom; omdat het helemaal stil was. Het leek op een slechte cowboy-film scene.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:37 schreef zarGon het volgende:
lolwat, een bom?
Ik zie de correlatie tussen geen shirt kunnen spotten en vroeg naar bed gaan niet. Ga je morgen nogmaals proberen om kleren te scoren?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Suusje-V het volgende:
Meisjes die COD spelenSuusje-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derevaun Seraun.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Moet ik dadelijk een deel twee openen hiervan of is dat niet nodig?
Scheelde niet veel. Er waaide alleen wat zand voorbij.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef zarGon het volgende:
Ah zo, jammer dat ik 'm niet meteen begreep. Zag je nog tumbleweeds?
Sorry, ik zal het niet meer doen. Hoe laat ben je van om vandaag te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |