quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
we gaan hier nu wel érg offtopic Jewel
quote:
bonkers!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Kut verkeerde nummertje in de topictitel
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben weg, een pallet GoedeMIDDAAAAG's
Ik heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
Iedereen blijft wel nog even zitten voor het uur hierna he ? En speciaal voor plaat 548.
en ook die fanclub heeft flink zitten donerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef evert het volgende:
yes, zomaar marillion met een albumtrack in de lijst!!! wow
dit jaar voor het eerst niet georganiseerd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook die fanclub heeft flink zitten doneren
dat gebeurt volgens mij ook redelijk spontaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef evert het volgende:
[..]
dit jaar voor het eerst niet georganiseerd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Rudy, held!! Jimi op 3FM: het moet niet gekker worden!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi nummer zo met de vallende sneeuw buitenquote:
Hij kan `m ook net zo goed niet draaien, zou me niets verbazen hoor. Het is en blijft wel 3FM he...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heeft Rudi weinig mee te maken hoor
want? die draaien zo vaak platen nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij kan `m ook net zo goed niet draaien, zou me niets verbazen hoor. Het is en blijft wel 3FM he...
Niet van Jimi Hendrix nee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
want? die draaien zo vaak platen niet![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik werd vroeger betrapt bij het masturberen... da's heel wat pijnlijker dan stiekem radio luisteren
Rudy heeft zijn trui uit... het begin is er
Met Joe Jackson netquote:
Rudi doet et wel is, maar dat zijn inderdaad mer de avondplaten, smiddags moeten ze een wat groter publiek aanspreken, wat gewoon logisch isquote:
Sneeuwt het daar al? Hier is het nog droog, maar verwacht dat het straks toch echt lost barstquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi nummer zo met de vallende sneeuw buiten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Piles het volgende:
Blof
Avond trouwens![]()
Was de radio2muziek even zat![]()
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rudi doet et wel is, maar dat zijn inderdaad mer de avondplaten, smiddags moeten ze een wat groter publiek aanspreken, wat gewoon logisch is
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Rammstein![]()
Met afstand het vetste concert dat ik in 2009 heb gezien
ik heb ook nooit tegengesproken dat Rudi een held is hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!
Pinkpop staan ze ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebMaar mss dat Rock Werchter nog doorgaat, daar staan ze ook
Ik wou dat ik op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
De lijst klopt gelukkig niet Hansquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
Zal ongetwijfeld wel pluspunten hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op Justin Timberlake
whehequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De lijst klopt gelukkig niet Hans
Dat kan toch niet Timoquote:
dus niet... slap hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef evert het volgende:
benieuwd of ze het nummer helemaal draaien....
tijdgebrel hé, jmr maar helaasquote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Cassius het volgende:
Volgende uur begint wel goed met Chemical Brothers
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Brennel het volgende:
Zooo fijn om na een middag en avond werken nog even met de laptop op de bank te kunnen kruipen
Navondquote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Brennel het volgende:
Zooo fijn om na een middag en avond werken nog even met de laptop op de bank te kunnen kruipen
Wat dacht je van het eindequote:
Hee Briggyquote:
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap enquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Briggyleuk om jou ook weer te zien hier.
Roel: hoe voel je je nu?
Heb je SR al een beetje terug gezien op YouTube?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Briggyleuk om jou ook weer te zien hier.
Roel: hoe voel je je nu?
quote:gerardekdom For those who wants to know: ik ben volgende week dinsdag weer op de antenne! Tot die tijd: een spannend muziekje en vakantie...
Straks komt alles goed met de COSclassicquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap en
koorts, dus morgen ook maar niets doen. Lichaam weer rustig opstarten...
quote:
Jouw request?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks komt alles goed met de COSclassic
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks komt alles goed met de COSclassic
Fijn dat je je al beter voeltquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap en
koorts, dus morgen ook maar niets doen. Lichaam weer rustig opstarten...
Ik heb pas sinds gistermiddag weer internet, dus nog geen tijd voor gehad helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heb je SR al een beetje terug gezien op YouTube?
Trustenquote:
Trustenquote:
Trustequote:
Trustequote:
Hij dusquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, wie zit er nu in hemelsnaam te karpervissen met dit weer
quote:
GoedeMIDDAG!quote:
Amen!quote:Op woensdag 30 december 2009 06:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker opstaan hoor met de radio aan
Stiekemerd. Denk je dat ze het niet horen?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:14 schreef Againzender het volgende:
Gelukkig heb ik een stereo-installatie onder mijn bureau staan
Fantastische plaatquote:Op woensdag 30 december 2009 08:56 schreef Angel-A het volgende:
In het volgende uur komt mijn request![]()
430: Florence & the Machine - Rabbit Heart
Daar is 'ie! Geweldige request / plaatquote:Op woensdag 30 december 2009 08:56 schreef Angel-A het volgende:
In het volgende uur komt mijn request![]()
430: Florence & the Machine - Rabbit Heart
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 09:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is 'ie! Geweldige request / plaat
Heeft iemand z'n naam genoteerd? Ik bel de knokploeg vastquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat professor Sersjee daar es langs moet gaan.
Echt he... Nou vind ik haar platen over het algemeen walgelijk, dus dat scheeltquote:Op woensdag 30 december 2009 09:30 schreef -Hans- het volgende:
borisz
Het is dat het voor een goed doel is, maar ik zou geen euro geven om Beyonce - Single Ladies te horen. Vreselijk irritante plaat
Me2, maar die singles ladies is me toch een partij irritant. Wat een crap!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he... Nou vind ik haar platen over het algemeen walgelijk, dus dat scheelt.
quote:
Roelquote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel redelijk geloof ik. Beetje hoofdpijn, maar heb dan ook lang geslapen
.
GoedemMIDDAGquote:
Klinkt beter dan gisteren iig.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel redelijk geloof ik. Beetje hoofdpijn, maar heb dan ook lang geslapen
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klinkt beter dan gisteren iig.
Geweldige plaatquote:Op woensdag 30 december 2009 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Madness.
Jammer dat ik One Step Beyond heb gemist vannacht.
Zodat ze tijd hebben om af te stemmen op 3fm en zo hun plaat te horen?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom belt Bart mensen steeds een plaat te vroeg?
Is toch wel netjes, dan kunnen ze rustig naar de radio lopen en die rustig aanzetten. Hoeven ze niet via de telefoon te luisteren of hem maar half te horenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom belt Bart mensen steeds een plaat te vroeg?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Oh, de telefoon gaat, Hallo, Metallica![]()
Metallica![]()
Ja, maar daarnaast is er ook een doelgroep-gat tussen 3FM en Radio 2. Geen van beide zenders zou dus bij je moeten passen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:34 schreef Sersjee het volgende:
Het was toch zo dat de doelgroep van 3FM tot 35 jaar is en dat daarna radio 2 het stokje overneemt? Ik begin te merken da'k in mei 35 word
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heeft iemand z'n naam genoteerd? Ik bel de knokploeg vast
Tijd voor SersjeeFM dusquote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar daarnaast is er ook een doelgroep-gat tussen 3FM en Radio 2. Geen van beide zenders zou dus bij je moeten passen.
Hmmm, misschien moet ik even met Broekie gaan pratenquote:
Dat wordt 24/7 Johanquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet ik even met Broekie gaan praten
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat wordt 24/7 Johan. Niks mis met Johan, maar alleen Johan gaat ook vervelen
.
Your musical compatibility with Sersjee is VERY HIGHquote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pallets? Man uit Den Haag? Ekdom woont toch in Soest?
Dat was Paul niet, dat was Hans "buiten is het 5 graden, binnen zit Rob Trip" Hogendoorn!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was Paul niet, dat was Hans "buiten is het 5 graden, binnen zit Rob Trip" Hogendoorn!
Da's knap, ik scoor bij de meeste mensen wel vrij hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef Bryze het volgende:
Your musical compatibility with Sersjee is Low
...
quote:Zit nu gezellig met Lennon naar de hele Beatles box te luisteren! Damn, dat 'Helter Skelter' echt uit 1968 komt... Klinkt nog steeds nieuw!
Ik weet niet waarom, maar ik blijf dit toch een mooi liedje vinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Bryze het volgende:
Lekker contrast. Eerst sabotage en dan abel.
Waardeloze plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |