Ik heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
Iedereen blijft wel nog even zitten voor het uur hierna he ? En speciaal voor plaat 548.
en ook die fanclub heeft flink zitten donerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef evert het volgende:
yes, zomaar marillion met een albumtrack in de lijst!!! wow
dit jaar voor het eerst niet georganiseerd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook die fanclub heeft flink zitten doneren
dat gebeurt volgens mij ook redelijk spontaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef evert het volgende:
[..]
dit jaar voor het eerst niet georganiseerd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Rudy, held!! Jimi op 3FM: het moet niet gekker worden!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi nummer zo met de vallende sneeuw buitenquote:
Hij kan `m ook net zo goed niet draaien, zou me niets verbazen hoor. Het is en blijft wel 3FM he...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heeft Rudi weinig mee te maken hoor
want? die draaien zo vaak platen nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij kan `m ook net zo goed niet draaien, zou me niets verbazen hoor. Het is en blijft wel 3FM he...
Niet van Jimi Hendrix nee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
want? die draaien zo vaak platen niet![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik werd vroeger betrapt bij het masturberen... da's heel wat pijnlijker dan stiekem radio luisteren
Rudy heeft zijn trui uit... het begin is er
Met Joe Jackson netquote:
Rudi doet et wel is, maar dat zijn inderdaad mer de avondplaten, smiddags moeten ze een wat groter publiek aanspreken, wat gewoon logisch isquote:
Sneeuwt het daar al? Hier is het nog droog, maar verwacht dat het straks toch echt lost barstquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi nummer zo met de vallende sneeuw buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |