quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Piles het volgende:
Blof
Avond trouwens![]()
Was de radio2muziek even zat![]()
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rudi doet et wel is, maar dat zijn inderdaad mer de avondplaten, smiddags moeten ze een wat groter publiek aanspreken, wat gewoon logisch is
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Rammstein![]()
Met afstand het vetste concert dat ik in 2009 heb gezien
ik heb ook nooit tegengesproken dat Rudi een held is hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!
Pinkpop staan ze ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebMaar mss dat Rock Werchter nog doorgaat, daar staan ze ook
Ik wou dat ik op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
De lijst klopt gelukkig niet Hansquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
Zal ongetwijfeld wel pluspunten hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op Justin Timberlake
whehequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De lijst klopt gelukkig niet Hans
Dat kan toch niet Timoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |