quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Piles het volgende:
Blof
Avond trouwens![]()
Was de radio2muziek even zat![]()
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rudi doet et wel is, maar dat zijn inderdaad mer de avondplaten, smiddags moeten ze een wat groter publiek aanspreken, wat gewoon logisch is
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Rammstein![]()
Met afstand het vetste concert dat ik in 2009 heb gezien
ik heb ook nooit tegengesproken dat Rudi een held is hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het enige dat ze moeten is gewoon goede muziek draaien. En aangezien Jimi nooit op 3FM wordt gedraaid en Rudy dat nu wel doet is Rudy een held. Punt!
Pinkpop staan ze ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ik die gemist hebMaar mss dat Rock Werchter nog doorgaat, daar staan ze ook
Ik wou dat ik op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
De lijst klopt gelukkig niet Hansquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, deze van Justin T zo hoog? Absoluut een van zijn mindere tracks, imho..
Zal ongetwijfeld wel pluspunten hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op Justin Timberlake
whehequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De lijst klopt gelukkig niet Hans
Dat kan toch niet Timoquote:
dus niet... slap hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef evert het volgende:
benieuwd of ze het nummer helemaal draaien....
tijdgebrel hé, jmr maar helaasquote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Cassius het volgende:
Volgende uur begint wel goed met Chemical Brothers
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Brennel het volgende:
Zooo fijn om na een middag en avond werken nog even met de laptop op de bank te kunnen kruipen
Navondquote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Brennel het volgende:
Zooo fijn om na een middag en avond werken nog even met de laptop op de bank te kunnen kruipen
Wat dacht je van het eindequote:
Hee Briggyquote:
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap enquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Briggyleuk om jou ook weer te zien hier.
Roel: hoe voel je je nu?
Heb je SR al een beetje terug gezien op YouTube?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Briggyleuk om jou ook weer te zien hier.
Roel: hoe voel je je nu?
quote:gerardekdom For those who wants to know: ik ben volgende week dinsdag weer op de antenne! Tot die tijd: een spannend muziekje en vakantie...
Straks komt alles goed met de COSclassicquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap en
koorts, dus morgen ook maar niets doen. Lichaam weer rustig opstarten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |