quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Straks komt alles goed met de COSclassic
Fijn dat je je al beter voeltquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stuk beter dan vanmorgen. Wel slap en
koorts, dus morgen ook maar niets doen. Lichaam weer rustig opstarten...
Ik heb pas sinds gistermiddag weer internet, dus nog geen tijd voor gehad helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heb je SR al een beetje terug gezien op YouTube?
Trustenquote:
Trustenquote:
Trustequote:
Trustequote:
Hij dusquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, wie zit er nu in hemelsnaam te karpervissen met dit weer
quote:
GoedeMIDDAG!quote:
Amen!quote:Op woensdag 30 december 2009 06:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker opstaan hoor met de radio aan
Stiekemerd. Denk je dat ze het niet horen?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:14 schreef Againzender het volgende:
Gelukkig heb ik een stereo-installatie onder mijn bureau staan
Fantastische plaatquote:Op woensdag 30 december 2009 08:56 schreef Angel-A het volgende:
In het volgende uur komt mijn request![]()
430: Florence & the Machine - Rabbit Heart
Daar is 'ie! Geweldige request / plaatquote:Op woensdag 30 december 2009 08:56 schreef Angel-A het volgende:
In het volgende uur komt mijn request![]()
430: Florence & the Machine - Rabbit Heart
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 09:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is 'ie! Geweldige request / plaat
Heeft iemand z'n naam genoteerd? Ik bel de knokploeg vastquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat professor Sersjee daar es langs moet gaan.
Echt he... Nou vind ik haar platen over het algemeen walgelijk, dus dat scheeltquote:Op woensdag 30 december 2009 09:30 schreef -Hans- het volgende:
borisz
Het is dat het voor een goed doel is, maar ik zou geen euro geven om Beyonce - Single Ladies te horen. Vreselijk irritante plaat
Me2, maar die singles ladies is me toch een partij irritant. Wat een crap!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he... Nou vind ik haar platen over het algemeen walgelijk, dus dat scheelt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |