1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
WALNOTEN!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
BOE!![]()
[ afbeelding ]
Wat toch een viezerdje![]()
Hij moet echt ff in bad....
Welke templebalm is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Lushers: ben ik blij met die goodybag of moet ik huilen?
Ik kan er niet zoveel van maken nu eigenlijk!Ik heb nog geen idee wat wat is! Ik wilde bijna die Temple Balm op mn lippen smeren!
Dat is het hippe haar van m'n tantequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
@Ing, die kat heeft op die foto een pluimstaart
Ja, ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
Ik heb ook maar half gekeken, maar dat het ermee te maken dat die kinderen haar steeds aardiger vonden en steeds socialer werden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Wat was Nanny McPhee een leuke film
Ik heb alleen het begin gemist, dus waarom begon ze zo lelijk en eindigde ze mooi?
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is het hippe haar van m'n tante
Idd, die moet ff flink gelushed wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das een vieze poes ja![]()
Zoooooo 7 sampletjes per persoon, dat lijkt me wel voldoende toch?
Nu maar ff mn bento doen voor ik crash
Oh dan kun je je Lush beter komen halen anders staat de postbode straks bij jou aan een dichte deur, dat zou echt lame zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef Ml-etje het volgende:uitgeklept op msn.
Misschien zaterdag naar voorbij Maastrichtkan het nog stommer?
Eigenlijk moeten we het niet doen want er kan hier genoeg geklust maarja moeten ook leuke dingen doen.
Ja alleen weten we nog niet of we gaan want als we morgen of donderdag geen kasten vinden dan gaan we zaterdag weer...hmmquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan kun je je Lush beter komen halen anders staat de postbode straks bij jou aan een dichte deur, dat zou echt lame zijn
Uhmm.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja alleen weten we nog niet of we gaan want als we morgen of donderdag geen kasten vinden dan gaan we zaterdag weer...hmm
Dag sexy dingquote:
Nee post hem maar gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhmm.
OF ik doe jouw doos maandag op de post naar je werk![]()
En als je dan donderdag weet of je zaterdag naar hier komt neem ik m mee naar huis , kun je m ophalen?
Ok, dan gaat ie morgen op de post naar je huisadres dus hequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee post hem maar gewoonik ga met die vriendin afspreken dat we een andere keer komen en blijven slapen das leuker dan 4 uur rijden om daar een kort dagje te zijn.
Wat een rotklus. Hotel uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Bamba het volgende:
Wat goed van nakie![]()
![]()
Pfff ik zie door de hotels het bos niet meer. Je moet er wat voor over hebben om romantisch te overnachten
Vind die kasteeltjes altijd zo gaafquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Bamba het volgende:
Wat goed van nakie![]()
![]()
Pfff ik zie door de hotels het bos niet meer. Je moet er wat voor over hebben om romantisch te overnachten
Tja, ik kan niet het risico lopen dat ik een claim aan mn broek krijg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks!
Hij is weer leuk!
En die disclaimer blijft lollig!
*potje pakt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
heb d'r net gemaild dat we heel graag hadden willen komen maar dat we maandag weer moeten werken en nog steeds duf/suf zijn plus heel veel moeten doen. Liever dan een weekendje daar met luchtbed en/of carnaval.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, dan gaat ie morgen op de post naar je huisadres dus he
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een rotklus. Hotel uitzoeken.![]()
Heb je al wat op het oog inmiddels?
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrumquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind die kasteeltjes altijd zo gaaf
Inclusief een fles mineraalwater? Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/be/hotel-antwerpen/leopold-hotel-antwerpen.html?mf=01&df=16
![]()
[..]
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrum![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/be/hotel-antwerpen/leopold-hotel-antwerpen.html?mf=01&df=16
![]()
[..]
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrum![]()
*zapt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Dat rtl5 gedoe gaat over sm...
niet helemaal mijn ding...
Precies en aangezien de Lush winkel in Antwerpen zit, komt dat met wel goed met zo'n Sex bommetje (of hoe hij ook heetquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inclusief een fles mineraalwater? Ik zeg: DOEN!![]()
Ziet er trouwens wel leuk uit hoor. En de romantiek, die maakt je toch ook zelf?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
*pufpuf*
*hijghijg*
Ik kreeg jullie maar niet ingehaald, toen ben ik het laatste stukkie maar even komen rennen.
Allowa!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
*pufpuf*
*hijghijg*
Ik kreeg jullie maar niet ingehaald, toen ben ik het laatste stukkie maar even komen rennen.
Allowa!!!
Wissikniequote:Thompson wrote the screenplay and with great make-up plays Nanny McPhee. Thompson is a consummate artist and is the only person ever to have won an Oscar for writing ("Sense and Sensibility") and also to have won an Oscar for acting ("Howard's End). Thompson brings class to this Victorian-era, dark, fractured fairy tale.
nee, durf niet.. heb het best druk morgen en anders ga ik de hele tijd lezen... (maar hij roept me!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ben je al in New Moon begonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En kijk meteen even mee op 5. Die spullen zijn prima mee te nemen naar een hotel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Precies en aangezien de Lush winkel in Antwerpen zit, komt dat met wel goed met zo'n Sex bommetje (of hoe hij ook heet)
Wissik. Ik vind haar een geweldige actrice.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Emma Thompson ook schreefWist jij dat Cat?
Ook het verhaal van Nanny McPhee is van haar, net als:
[..]
Wissiknie
Iets met je demonen confronteren was het?quote:
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Emma Thompson ook schreefWist jij dat Cat?
Ook het verhaal van Nanny McPhee is van haar, net als:
[..]
Wissiknie
Ja das een Jane Austin, een ware klassiekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehzo'n bekende schrijfster?
Ja maar toch!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehzo'n bekende schrijfster?
Heeeeeel veel acteurs en actrices regisseren en screenwriten ook hoorquote:
Japs, Jane Austen. Ik ben gek op die boeken en goeie films van die periode.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen niet voor zowel het acteren als het schrijven een Oscarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeel veel acteurs en actrices regisseren en screenwriten ook hoor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, durf niet.. heb het best druk morgen en anders ga ik de hele tijd lezen... (maar hij roept me!!!!)
Je bent trouwens een seks-partij misgelopen in het verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
Ik ga meteen teruglezen!!!
En slim van New Moon, anders kom je gewoon niet meer aan je andere bezigheden toe
And so the lion fell in love with the lamb
dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen niet voor zowel het acteren als het schrijven een Oscar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kijk meteen even mee op 5. Die spullen zijn prima mee te nemen naar een hotel.![]()
OEH! Ze hebben het over het codewoord!
ja, ik heb al fok en een ds om me af te leiden, dat gaat anders niet goedkomen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga meteen teruglezen!!!
En slim van New Moon, anders kom je gewoon niet meer aan je andere bezigheden toe
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat, heb jij the Bleak House al es gezien?
Die serie,de nieuwere versie die een paar jaar geleden op BBC was?
Ze beginnen net dus ze moeten er nog eentje verzinnen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, vriendlief zit te Xboxen
.
Gebruiken ze daar ook courgette als codewoord?
Ik heb die op DVD van mn vriendje gekregen, omdat Gillian Anderson dr in zit, van de X-Filesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?
[..]
Als wanneer de grab bags in de uitverkoop gaan en ik je lief ga aankijken, dan wil je hem misschien wel bij mijn pakketje stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die op DVD van mn vriendje gekregen, omdat Gillian Anderson dr in zit, van de X-Files![]()
Ik vond m meesterlijk , je mag m wel es lenen
Ik ga denk ik gewoon zelf met de autoquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
Ik neem Stali mee! En had jij nog gekeken Tombola wat voor jou het beste uitkwam? OV of een stuk met mij meerijden?
Nou ben benieuwd met wat voor woord ze komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?
[..]
Ze beginnen net dus ze moeten er nog eentje verzinnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon zelf met de auto![]()
OV moet ik toch nog 40% betalen omdat t zaterdag is (even vergeten)
Misschien dat ik pf ofzo meeneem vanuit amsterdam
Ohw ohw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welkom!
je zit in het verhaal btw
19,75 voor 3 gangen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
En wie heeft allemaal zin in eten na DTH?
Oh ja, but of coursequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als wanneer de grab bags in de uitverkoop gaan en ik je lief ga aankijken, dan wil je hem misschien wel bij mijn pakketje stoppen.![]()
Ik wil iig mee. Het is alleen nog niet zeker of mijn meneer mee gaat of dat ik alleen kom. Als ik alleen ga, kan ik dan met iemand meerijden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, omdat het bijna is (en omdat het kan!)
Wil iedereen eens kijken of hij/zij nog op de juiste plek staat? en wie rijdt en wie met wie meerijdt? en wie mee wil eten? Dank!
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en M-M
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
-
-
-
-
-
-
-
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
IKKUH!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
En wie heeft allemaal zin in eten na DTH?
Affelope. Het codewoord zullen we nooit weten. Je moet het met mijn tweedehands woord doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd met wat voor woord ze komen
De seks komt in het deel hierna, maar jij bent alvast weggestuurd uit Maes haar bordeelquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
In welk deel komt de sex voor Tombola? Ik kan het zo gauw niet vinden
Je kunt die zin zoooo fout lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
In welk deel komt de sex voor Tombola? Ik kan het zo gauw niet vinden
Thanks!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, but of course![]()
Hijs echt tof als je van Dickens houdt.
BBC is geniaal in zulke dingen![]()
Nu ga ik echt door de regen strompelen in t duister
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De seks komt in het deel hierna, maar jij bent alvast weggestuurd uit Maes haar bordeel
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik stort stilletjes in elkaar hiero, misschien zo maar gaan slapen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dan wens ik je veel succes met die expeditie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil iig mee. Het is alleen nog niet zeker of mijn meneer mee gaat of dat ik alleen kom. Als ik alleen ga, kan ik dan met iemand meerijden?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
Joehoeoeoe, ik kijk nog even en zie mijn naam?
Oh-oh, dank je wel voor je kaart, hij heeft een ereplaatsje
Welke??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Bamba het volgende:
Ik heb zelfs al een leuk restaurantje uitgekozen voor onze romantisch uitje.
en je bordeel is in het verhaal verschenen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
Joehoeoeoe, ik kijk nog even en zie mijn naam?
Oh-oh, dank je wel voor je kaart, hij heeft een ereplaatsje
Geweldig hee dat Postuys, ik wil alles wel kopenquote:
expeditie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes met die expeditie.Zou op zich wel leuk zijn als je dag- nachtritme wat meer in lijn komt, toch?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen!!! Heb ik effe pech! Of niet, zoals jij me belooft
quote:
Ja tuurlijk als rest waar ik mee meerij ook gaat eten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en je bordeel is in het verhaal verschenen!
Ga je ook mee uit eten na DTH??
Zo heet dat. 's nachts slapen.quote:
Ik heb het hele verhaal van de naaktkat gemist maar tijdens het terug lezen is me duidelijk dat er inmiddels een huisje (via matchmaker oh-ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Half uurtje met tante gebeld![]()
Ik heb er zin in, maar eten doe ik onderweg of thuis wel.
Zusje gaat ook mee en ik denk niet dat die daar zin in heeft
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig hee dat Postuys, ik wil alles wel kopenHeeft Greys de salontafel al opgehaald?
Voorafje bij de Mac dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En als de rest niet meerijdt dat breng ik je thuis! BFF!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als rest waar ik mee meerij ook gaat eten.
Mijn bordeel
oh oh bravo oh ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal van de naaktkat gemist maar tijdens het terug lezen is me duidelijk dat er inmiddels een huisje (via matchmaker oh-oh) gevonden is. Bravo
Uiteraardquote:
Volgens mij wel, ik heb nog in een kast gekeken maar daar zaten allemaal lampenkappen inquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Maes
Weet jij of ze ook kledingkasten hadden? Op die slaapkamers misschien?
Ik dacht het niet, maar...?
Let es op johquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je ook mee eten de 9e?
En ga je met de auto? En rijden er dan mensen mee? en kom je langs Nokwanda?
[/ondervraagmodus]
ga je ook mee eten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Maes
Weet jij of ze ook kledingkasten hadden? Op die slaapkamers misschien?
Ik dacht het niet, maar...?
ja joh, ik dacht dat je bedoelde dat zusje mee ging naaktkat brengen bij de mac...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let es op joh![]()
Nee, ik eet niet mee.
Zusje rijdt mee
Ik kom niet langs Nokkie
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht dat je bedoelde dat zusje mee ging naaktkat brengen bij de mac...
Omdat je zei dat je je tante gebeld had...
Ga gewoon kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb nog in een kast gekeken maar daar zaten allemaal lampenkappen inmaar of het echt een kledingkast was
![]()
Heb je de salontafel al?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga je ook mee eten?
En Ml-etje, ga je mee de 9e????
ooooh... vertel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Tafel heb ik nog niet Maes, en de stoeltjes met die rozen achterop (die witte stoeltjes) vond Heer G ook tof!
Maar hij is niet zo van het knopen doorhakken, dat weet jeDus dit zal wel weer een jarenplan worden
Ik dreig altijd alleen te gaan en dan gaat ie meequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Maes het volgende:
Mijn meneer wil niet mee naar meubelzaken. Misschien maar beter nu kan ik uitzoeken wat IK wil
Als je binnenkomt staat recht voor je een opstelling met een grote bank en en bijpassende stoel. Dat wil ik graagquote:
Ik kom vanuit Schiedamquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee waar je vandaan komt? Ik heb nog alle ruimte maar kom vanuit richting amsterdam
Nieuw lijstje:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- meneer van Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en M-M
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
-
-
-
-
-
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
Blijven pushenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Tafel heb ik nog niet Maes, en de stoeltjes met die rozen achterop (die witte stoeltjes) vond Heer G ook tof!
Maar hij is niet zo van het knopen doorhakken, dat weet jeDus dit zal wel weer een jarenplan worden
Oh, daar kan ik wel langsrijden als je er anders niet komt hoor!quote:
* noteert.. moet nog 1 driezits met stoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je binnenkomt staat recht voor je een opstelling met een grote bank en en bijpassende stoel. Dat wil ik graag
Nu ben ik benieuwd naar de rest van Greys stijlquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Blijven pushenStoeltjes zijn schattig, helemaal jouw stijl
DML zocht ook nog een lift geloof ikquote:
En als er niemand "kan" rijden dan tuf ik een stukje om hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
DML zocht ook nog een lift geloof ik
Er gaan er in elk geval een flink aantal uit deze regio, dus dat moet wel goedkomen!
Ik hou van een beetje Engelse (truttige) stijl, maar dan wel gecombineerd met modern.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de rest van Greys stijlvind ze ook echt superlief.
Ik geloof het wel, wel zin in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als er niemand "kan" rijden dan tuf ik een stukje om hoor!
En ga jij mee eten?[/drammodus]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje Engelse (truttige) stijl, maar dan wel gecombineerd met modern.
Heb bv een hele oude donkere kasteeltafel (met barsten en butsen) en daar wil ik die lichte stoeltjes bij dan. En we hebben hier een vrij rustige bruinig gemêleerde bank en zo'n losse stoel.
Creme tv kast met glazen geslepen deurtjes. Creme vierkante salontafel met bovenop een glasplaat en daaronder een soort la met vakken waar je bv zand met schelpen of kerstballen of herstbladeren in kunt doen.
De oude glas-in-lood deuren naar de gang en de keuken van de vorige bewoner zitten er nog in. Anderen vinden ze afschuwelijk, ik vind ze geweldig en gelukkig Heer G ook.
En om de open haard zitten nog de ouderwetse donkergroen geglazuurde tegels in de rand en een donkere balk er boven. Een kennis zei 'da's toch het éérste dat er uit gaat zeker he, die groene tegels'. Maar wij vonden het prachtig![]()
Oh en een grote ouderwetse staande lamp met kap-met-roosjes van de oma van Heer G. Dus echt van alles door elkaar.
Ik geloof het wel, wel zin in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wel zin in!
Maar dan moeten de mensen in 'onze auto' het daar ook mee eens zijn
slaap lekker!!!!quote:
Lekker slapenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo mooi en die hondjes wil ik er ook bij
Regen hierquote:
Ga je voor het mineraalwater?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Nou ik heb ongeveer alle hotels in Antwerpen bekeken. En ik ben bij m'n eerste keus gebleven
. Maar ik heb een keuze
het is wel nat hier hoor... maar sneeuw it is!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Nou ik heb ongeveer alle hotels in Antwerpen bekeken. En ik ben bij m'n eerste keus gebleven
. Maar ik heb een keuze
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
. Maar ik heb een keuze
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ga je iets leuks doen in Antwerpen?
Euhm, ik denk het niet. Ik ben al de hele dag weg namelijk en dat is ook niet leuk voor m'n kleine...En ik weet niet of Stali het wat vindt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ga jij ook mee eten de 9e?
How romanticquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een verrassingsuitje voor m'n vriend! Eerst lekker winkelen (dat zal 'ie wel iets minder vinden
), dan lekker eten in een restaurant wat ik heb uitgezocht en lekker slapen in een luxe hotel
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euhm, ik denk het niet. Ik ben al de hele dag weg namelijk en dat is ook niet leuk voor m'n kleine...En ik weet niet of Stali het wat vindt.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Maes het volgende:
[..]
How romanticIk moet dat ook weer eens doen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen!
Tot morgen allen (hoewel ik erg druk ben morgen dus weinig online)
Slaap lekker dames!
Toch nog even reagerenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaar![]()
. Maar met een kleine van 2,5 kan het wel eens enorm lekker zijn om even uit de huiselijke sfeer te vluchten
Voorpret is eigenlijk nog het leukstequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch nog even reagerenWat heerlijk voor jullie, geniet ervan en ook van de voorpret
Goed zeg, van die poes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das een vieze poes ja![]()
Zoooooo 7 sampletjes per persoon, dat lijkt me wel voldoende toch?
Nu maar ff mn bento doen voor ik crash
Nou zeg, net nu ik weer even om de hoek kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en iedereen gaat ineens vroeg naar bed
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Nouhou.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Dat wordt geen nachtploeg deze nacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Bamba het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar bed. Moet er om kwart voor 7 weer uit .
AE!!
Nee, gaat nu wel weer. Zo maar even nachtje slapen. Ja, ik heb even wat bouillon genomen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook nog hoor Elies!
Strega, was je weer duizelig? Weer je bloeddruk zeker? Heb je iets van Bouillon gedronken?
Die feestdagen he, die gooien roet in het etenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, gaat nu wel weer. Zo maar even nachtje slapen. Ja, ik heb even wat bouillon genomen.
Soms, gaat ie net iets te ver naar beneden.
Maar goed, je hebt net even een iets ander schema met die feestdagen enzo. Heeft dan toch z'n weerslag.
Swabbertje, succes hé met je medicatie.
En Bamba, alles goed gegaan ook met de feestdagen?![]()
Voor iedereen zo te bed, weltrusten!
Wie heeft jou nu weer een groen oog verkocht ?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat wordt geen nachtploeg deze nacht.
Ik! Mezelf!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Wie heeft jou nu weer een groen oog verkocht ?
Nou je snapt er duidelijk niets van.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef kitao het volgende:
Ik snap het al , A-E is lid van de Reptilians.....
Welterusten Bamba.quote:
Slaap lekker Trovey en morgen weer zo gezond als mogelijk op.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
Tvp en ben meteen weer weg...slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maar
Dat was 3 uur geleden , die post waar je nu dubbel om ligt , ben je er net bij gekomen ?quote:
Owwww, heel tof. Mijn meneer zou echt voor mij alleen gaan (denk ik) en die heeft de dag ervoor een drukke dag, dus ik stel hem echt voor dat ik alleen gaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik wel langsrijden als je er anders niet komt hoor!
Samuel. Ik hou wel van oude namen. Maar de afkorting vind ik dan weer iets teveel modenaam.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Feli Nok, heeft ie een mooie naam gekregen?
Mijn kantoor ruikt heeeeeeeeerlijk naar Lush![]()
Ik heb al 3 van de 4 dozen ingepakt
Niet als ze m Sal noemenquote:Op woensdag 30 december 2009 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Samuel. Ik hou wel van oude namen. Maar de afkorting vind ik dan weer iets teveel modenaam.
Ik heb met Joel destijds ook David overwogen. Dat vind ik zo'n mooie naamquote:Op woensdag 30 december 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als ze m Sal noemen![]()
Maar Samuel vind ik ook mooi, Sam niet idd.
David vind ik serieus de mooiste jongensnaam die er is denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb met Joel destijds ook David overwogen. Dat vind ik zo'n mooie naam
Dan zou hij zich misplaatst vereerd voelenquote:Op woensdag 30 december 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
David vind ik serieus de mooiste jongensnaam die er is denk ik.
Maar mn baas heet zo dus dat zou echt een no go zijn![]()
Tis wel echt een naam die heel prettig is in gebruik.
Alhoewel, wij noemen m meestal Deef, om te pesten
Daan(tje) is nu ook alweer heel veel jaren erg hip hequote:Op woensdag 30 december 2009 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou hij zich misplaatst vereerd voelen
Owwww, that reminds me....jeugdtrauma. Er waren vroeger mensen die me Daantje noemden. Ik was een jaar of 4/5. Ik werd me dan een portie pislink. Dat vond ik een naam voor een boerenjong. Niet voor een dame als ikzelf![]()
![]()
Tegenwoordig zijn er een paar mensen die dat mogen. Niet veel.
Vorige week inderdaad, het is geen wondermiddel dat gelijk werkt. Dat moet je opbouwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben met dat soort spul geneigd om te zeggen: vorige week. Hier gaan er om de andere dag 10 druppels in 3 drinkbakken (per bak) waar een liter water in zit en dat is voor 6 poezen. Daar ben ik al een tijdje geleden mee begonnen en ze zijn met de knallen hier tot dusver kalm. Twee druppies op de tong helpt ook wel, denk ik. En dan zou ik echt vandaag beginnen.
Ik begon het een tijd geleden te gebruiken omdat de verhoudingen opeens, na een paar dagen afwezigheid, heel erg verstoord waren. Het helpt wel. Ze zijn kalmer en aardiger tegen elkaar en Purrr poft niet alle anderen steeds op hun muiltjes. Bijoux is weer vrolijk en speelt weer en durft weel languit te relaxen. Dat was ze zomaar ineens kwijt. En dat heeft weer een zwaar effect op Merlijn. Nu speelt Merlijn ook met anderen en krijgt ie slechts af en toe een zachte pof van Purrr en zit Purrr Bijoux niet alleen meer achterna om haar een aframmeling te geven, maar ook gewoon voor de poezelol.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof helemaal niet in die Bach rommel dus ik zou t niet weten.
Maar het staat vast ook wel op de verpakking toch?
Oh en dan nog is het de ene hond voor de andere hoor, dat is nu eenmaal zo, net als bij mensen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk trouwens dat hij ook daarnaast gewoon aanwezig moet zijn en zelf niet al teveel aandacht moet besteden aan het vuurwerk. Gewoon doen alsof er niks aan de hand is. De hondjes kijken naar hem. Hij is hun roedelleider.
Ik heb t wel es geprobeerd voor Karel maar t deed niks voor hem.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begon het een tijd geleden te gebruiken omdat de verhoudingen opeens, na een paar dagen afwezigheid, heel erg verstoord waren. Het helpt wel. Ze zijn kalmer en aardiger tegen elkaar en Purrr poft niet alle anderen steeds op hun muiltjes. Bijoux is weer vrolijk en speelt weer en durft weel languit te relaxen. Dat was ze zomaar ineens kwijt. En dat heeft weer een zwaar effect op Merlijn. Nu speelt Merlijn ook met anderen en krijgt ie slechts af en toe een zachte pof van Purrr en zit Purrr Bijoux niet alleen meer achterna om haar een aframmeling te geven, maar ook gewoon voor de poezelol.
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en dan nog is het de ene hond voor de andere hoor, dat is nu eenmaal zo, net als bij mensen.
Sinds Frits dr niet meer is reageren ze bij mij alleen nog maar op de knallen waar ik zelf hartkloppingen van krijg, en verder nergens meer op![]()
Frits die vond het onwijs lollig om de hele boel op stelten te zetten voor elk rotje
Chi-terreur noemden wij datquote:
Morgen neem ik ze alle 4 mee naar kantoor en ik hoop dat die vrienden waar ik oud en nieuw ga vieren nog even met ons naar het bos of veld ergens willen, waar niet geknald wordt, dan kunnen ze nog ff lekker razen en verwacht ik ze de rest van de avond / nacht niet meer te horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn konijntjes waren ook ieder jaar zoooo gestressed bij vuurwerk
Je moet ze ook niet met de pootjes aan een vuurpijl bindenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn konijntjes waren ook ieder jaar zoooo gestressed bij vuurwerk
Ik zie Bink ook echt zo kijken van Tja ?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Was al om acht uur op
In mijn vakantie
Maar de Smartie heeft vier nieuwe bandjesDat werd wel eens tijd, na bijna 70.000 km.
Hoewel ze de APK nog wel door waren gekomen denk ik
Hier twee heldhaftige bikkels die niets om vuurwerk geven. Boor trekt zich op aan Bink en die vindt vuurwerk niet eng, dus Boor dan ook nietGeen enkele paniek hier.
Door de ritalin of omdat je bioritme naar de kloten is???quote:Op woensdag 30 december 2009 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
blehhhhhh, heb de halve nacht wakker gelegen![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef Ole het volgende:
Moggguh!
Kat lag vannacht weer in de badkamer ivm vuurwerk. Hij kruipt het liefst in de wasdrogerNiet vergeten te zorgen dat die leeg is morgen
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
blehhhhhh, heb de halve nacht wakker gelegen![]()
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie Bink ook echt zo kijken van Tja ?
![]()
Volgens mij maakt die zich echt nergens druk om he?
ik ga voor deurtje tweequote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door de ritalin of omdat je bioritme naar de kloten is???
zooooo daar wordt hij pluizig vanquote:Op woensdag 30 december 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En niet vergeten te zorgen dat je de droger daarna niet aanzet
misschienquote:Op woensdag 30 december 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]Niet vandaag overdag je bed in kruipen dan he.
Dan kan je vanavond misschien wel goed slapen!
Oh dat zou ik ook doen!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:42 schreef ElisaB het volgende:
Bink is een stoer wijffie
Hier tot nu toe geen problemen. Geen idee of Fritz er panisch van wordt, maar ik denk dat het gaat meevallen
Ik kom er wel speciaal voor naar huis morgen. We gaan eten bij vrienden. Beeb en de miniatuurtjes blijven er tot vrijdag en ik kom in de loop van de avond naar huis. Zacht ei
Jij was een echt nachtdier natuurlijk lately, dus je moet even doorzetten nu om weer een 'normaler' ritme te krijgen. Zal nog wel even flink rommelen worden ivm over je slaap heen zijn op een gegeven moment, maar probeer het toch maar door te zettenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien![]()
had het al eens eerder geprobeerd, en dan slaap je dus niet ook al ben je verrot
Ik kan het me niet voorstellen iegquote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen!
Zou ze nooit alleen laten met O&N. Maar ja, ik ook zacht ei
Volgens mij zijn er niet veel mensen die hun dieren met O&N alleen laten. Of wel?
quote:Vrouw belt 112 om kat
MANCHESTER - Een kat spelend met een touwtje heeft in het Britse Manchester een vrouw tot wanhoop gedreven. Dat meldden lokale media woensdag op basis van geluidsopnames van de alarmlijn die de vrouw ten einde raad belde.
Een spelende kat dreef een Britse vrouw ertoe om het alarmnummer 112 te bellen...
De vrouw werd naar eigen zeggen „stapelgek” van het „speelse poezebeest” en kreeg hoofdpijn van het gespeel. Ze besloot de Britse variant van 112, 999 om hulp te vragen. Of het om een grap gaat of dat de vrouw daadwerkelijk in paniek was, is niet duidelijk.
Oh dat zou ik ook net goed vindenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen ieg![]()
Iemand die ik ken had het vorig jaar wel gedaan, heel dr huis ondergescheten.
( ze heeft 5 honden en 1 kat )
Ik vond het net goed![]()
Nee zij zat te jankzakken dat ze dr bank chemisch kon laten reinigen en al dr dure vloerkleden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook net goed vinden
Behalve dan als die dieren daarna op hun lazer zouden krijgen voor de angstpoepies
Wij welquote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen!
Volgens mij zijn er niet veel mensen die hun dieren met O&N alleen laten. Of wel?
quote:Jonge Komodovaranen ontsnapt
Diergaarde Blijdorp is deze week verrast door een aantal jonge Komodovaranen. De beesten bleken los te lopen in de Rivierahal. Medewerkers van de dierentuin hebben er vier gevonden, maar waarschijnlijk lopen er nog meer jonge dieren in de hal.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij was een echt nachtdier natuurlijk lately, dus je moet even doorzetten nu om weer een 'normaler' ritme te krijgen. Zal nog wel even flink rommelen worden ivm over je slaap heen zijn op een gegeven moment, maar probeer het toch maar door te zetten
Die zijn keicool, de zien dr jong wel anders uit, fel groen met geel, ik heb dr een vastgehouden in Indonesië.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
De verdachten zien er ongeveer als volgt uit
[ afbeelding ]Ik denk dat ik zo even naar Blijdorp ga
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
De verdachten zien er ongeveer als volgt uit
[ afbeelding ]Ik denk dat ik zo even naar Blijdorp ga
Ik hoor net in het filmpje dat ze dus al een tijd ontsnapt zijn, want ze hadden zich een maand in leven gehouden buiten het verblijf door insecten. En ze weten niet hoeveel het er oorspronkelijk waren omdat de varaan de eieren verstopt. WTFquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn keicool, de zien dr jong wel anders uit, fel groen met geel, ik heb dr een vastgehouden in Indonesië.
Hier ook niet, is al regelmatig getest door m'n buren die al vanaf het begin v/d maand bijna iedere avond een kapitaal staan te verstokenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ze geven geen flikker om vuurwerk hier
Whaha ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net in het filmpje dat ze dus al een tijd ontsnapt zijn, want ze hadden zich een maand in leven gehouden buiten het verblijf door insecten. En ze weten niet hoeveel het er oorspronkelijk waren omdat de varaan de eieren verstopt. WTF
De verslaggever vraagt of de mensen moeten uitkijken voor hun peuters, maar de verzorgster zegt dat je dan een paar jaar verder bent voordat de varanen peuters kwaad kunnen doen. Maar goed, niemand weet dus hoeveel er dus oorspronkelijk ontsnapt waren![]()
Sta je over drie jaar in je achtertuin, zit er ineens een varaan van 3 meter
Hopen dat er geen poep aan je muur zit vrijdagquote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook niet, is al regelmatig getest door m'n buren die al vanaf het begin v/d maand bijna iedere avond een kapitaal staan te verstoken![]()
Dus ik ga lekker stappen morgenavond, en ik zie ze vrijdagmiddag wel weer es![]()
Hard ei ja
Ze lopen echt niet om zich heen te bijten hoor, en volgens mij zijn alleen die hele grote joekels echt vreselijk giftigquote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Maar zijn ze dan wel echt giftig oh-oh, als die kerel er jou eentje in je handen duwde?
Kan het me bijna niet voorstellen dan dat ze zo giftig zijn. Dan doen ze dat toch niet?
En dan zou die verzorgster van Blijdorp toch ook niet zo kalm zijn nu ze daar rond dwalen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat er geen poep aan je muur zit vrijdag
Het is dat kwijl geloof ik dat heel giftig is.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lopen echt niet om zich heen te bijten hoor, en volgens mij zijn alleen die hele grote joekels echt vreselijk giftig![]()
Maar ik ben niet echt een varanenexpert of zo hoor.
Wij niet. Eerst zou beer naar mn schoonouders gaan, maar we nemen hem mooi mee naar vrienden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen!
Oh mijnes kwijlde nietquote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat kwijl geloof ik dat heel giftig is.
[ afbeelding ]
Nou ja, ik heb meer zoiets van als ze er nu goed mee omgaan en ik ga dan JUIST wel thuis blijven dat het zachtje eitjes worden, als ik dan in ene de hele avond 'koetsjie koetsjie' met ze zitquote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat er geen poep aan je muur zit vrijdag
quote:De Australische onderzoeker Bryan Fry heeft in mei 2009 voor het eerst aangetoond dat er sprake is van gifklieren [21]. Het gif brengt een prooi van de varaan in een shocktoestand doordat het bloed van het slachtoffer sneller gaat stromen en de aderen zich verwijden. Eerder werd aangenomen dat giftige bacteriën in het speeksel van het dier de dood van een slachtoffer zouden veroorzaken.
quote:Regelmatig worden nieuwe ontdekkingen gedaan, zo bleek pas in 2009 dat de komodovaraan goed ontwikkelde gifklieren bezit, die een complex gif produceren. Lange tijd werd gedacht dat de giftige beet te danken was aan de bacteriën in de bek.[3]
Ik meen dat ze een prooi bijten, infecteren met hun kwijl, en dan laten ze de prooi weer lekker lopen... poosje later eten ze 'm dan wel op als de prooi ligt te vergaan van de pijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat kwijl geloof ik dat heel giftig is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
Catje!
Hopen dat Yoko en Satsu morgenavond ook nog zo boelkloedig zjin!
Nee dat dacht met tot dit jaar maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik meen dat ze een prooi bijten, infecteren met hun kwijl, en dan laten ze de prooi weer lekker lopen... poosje later eten ze 'm dan wel op als de prooi ligt te vergaan van de pijn
Awwwquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Zouden ze dat in Blijdorp wel weten, van die in 2009 ontdekte gifklier?
Want ze doen er nogal luchtig over dat ze daar nu loslopen
Baby komodo
[ afbeelding ]
Zie je fellere kleurtjesquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Zouden ze dat in Blijdorp wel weten, van die in 2009 ontdekte gifklier?
Want ze doen er nogal luchtig over dat ze daar nu loslopen
Baby komodo
[ afbeelding ]
Dat is dus sinds dit jaar achterhaald, zie bovenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik meen dat ze een prooi bijten, infecteren met hun kwijl, en dan laten ze de prooi weer lekker lopen... poosje later eten ze 'm dan wel op als de prooi ligt te vergaan van de pijn
Ja, zonder mannelijke bevruchtingquote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je fellere kleurtjes![]()
Volgens mij is dit die die zonder papa geboren is toch ?
Ja ik dacht kijk ffquote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zonder mannelijke bevruchtingJij zit ook op de wiki te neuzen dus!
Wat een lekker bekkie
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ooit geleerd dat de komodovaraan vooral gevaarlijk is omdat zijn bek vol bacteriën zit die er voor zorgen dat je met één beet al zo onder die crap zit dat je hevige infecties krijgt ed.
Dat is ook zo, maar nu blijken ze dus ook nog een goed ontwikkelde gifklier met complex gif te hebben en dat is pas dit jaar ontdekt!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ooit geleerd dat de komodovaraan vooral gevaarlijk is omdat zijn bek vol bacteriën zit die er voor zorgen dat je met één beet al zo onder die crap zit dat je hevige infecties krijgt ed.
Ik zie het al, ik zal in het vervolg beter teruglezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar nu blijken ze dus ook nog een goed ontwikkelde gifklier met complex gif te hebben en dat is pas dit jaar ontdekt!
Raar wel dat de verzorger 't niet heeft gemerkt... die kent z'n dieren toch wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar eh... als ze al minimaal 30 cm. zijn bij geboorte en die babies in Blijdorp konden al bovenin de planten klimmen enzo en zijn al een maand ontsnapt, dan zijn ze nu vast nog ietsje groter.
Lullig he, zo'n schutkleur
Ik moest gewoon lachen omdat iedereen hier een voor een er achter komt dat het niet klopt, telkens met dezelfde "ik dacht dat..." gevolgd door "nee, want in 2009..." verhaalquote:
Ze schijnen al heel snel ontsnapt te zijn, die babies. En de komodo verstopt de eieren, dus ze weten niet hoeveel babies er nou uiteindelijk warenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Raar wel dat de verzorger 't niet heeft gemerkt... die kent z'n dieren toch wel?of zou het gewoon viral-reclame zijn voor Blijdorp?
En die babies kunnen al ontsnappen terwijl 't de moeder nog nooit gelukt is?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze schijnen al heel snel ontsnapt te zijn, die babies. En de komodo verstopt de eieren, dus ze weten niet hoeveel babies er nou uiteindelijk waren
De verzorgster legt in het filmpje uit dat de planten in het verblijf boven de schotten zijn uit gegroeid. Die grote varanen van een paar meter zullen niet in die planten kunnen klimmen wegens doorbuigen enzo, maar die babies klommen tot bovenin en hup, over de schottenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En die babies kunnen al ontsnappen terwijl 't de moeder nog nooit gelukt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |