1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
WALNOTEN!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
BOE!![]()
[ afbeelding ]
Wat toch een viezerdje![]()
Hij moet echt ff in bad....
Welke templebalm is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Lushers: ben ik blij met die goodybag of moet ik huilen?
Ik kan er niet zoveel van maken nu eigenlijk!Ik heb nog geen idee wat wat is! Ik wilde bijna die Temple Balm op mn lippen smeren!
Dat is het hippe haar van m'n tantequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
@Ing, die kat heeft op die foto een pluimstaart
Ja, ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
Ik heb ook maar half gekeken, maar dat het ermee te maken dat die kinderen haar steeds aardiger vonden en steeds socialer werden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Wat was Nanny McPhee een leuke film
Ik heb alleen het begin gemist, dus waarom begon ze zo lelijk en eindigde ze mooi?
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is het hippe haar van m'n tante
Idd, die moet ff flink gelushed wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das een vieze poes ja![]()
Zoooooo 7 sampletjes per persoon, dat lijkt me wel voldoende toch?
Nu maar ff mn bento doen voor ik crash
Oh dan kun je je Lush beter komen halen anders staat de postbode straks bij jou aan een dichte deur, dat zou echt lame zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef Ml-etje het volgende:uitgeklept op msn.
Misschien zaterdag naar voorbij Maastrichtkan het nog stommer?
Eigenlijk moeten we het niet doen want er kan hier genoeg geklust maarja moeten ook leuke dingen doen.
Ja alleen weten we nog niet of we gaan want als we morgen of donderdag geen kasten vinden dan gaan we zaterdag weer...hmmquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan kun je je Lush beter komen halen anders staat de postbode straks bij jou aan een dichte deur, dat zou echt lame zijn
Uhmm.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja alleen weten we nog niet of we gaan want als we morgen of donderdag geen kasten vinden dan gaan we zaterdag weer...hmm
Dag sexy dingquote:
Nee post hem maar gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhmm.
OF ik doe jouw doos maandag op de post naar je werk![]()
En als je dan donderdag weet of je zaterdag naar hier komt neem ik m mee naar huis , kun je m ophalen?
Ok, dan gaat ie morgen op de post naar je huisadres dus hequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee post hem maar gewoonik ga met die vriendin afspreken dat we een andere keer komen en blijven slapen das leuker dan 4 uur rijden om daar een kort dagje te zijn.
Wat een rotklus. Hotel uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Bamba het volgende:
Wat goed van nakie![]()
![]()
Pfff ik zie door de hotels het bos niet meer. Je moet er wat voor over hebben om romantisch te overnachten
Vind die kasteeltjes altijd zo gaafquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Bamba het volgende:
Wat goed van nakie![]()
![]()
Pfff ik zie door de hotels het bos niet meer. Je moet er wat voor over hebben om romantisch te overnachten
Tja, ik kan niet het risico lopen dat ik een claim aan mn broek krijg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks!
Hij is weer leuk!
En die disclaimer blijft lollig!
*potje pakt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke templebalm is dat?
heb d'r net gemaild dat we heel graag hadden willen komen maar dat we maandag weer moeten werken en nog steeds duf/suf zijn plus heel veel moeten doen. Liever dan een weekendje daar met luchtbed en/of carnaval.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, dan gaat ie morgen op de post naar je huisadres dus he
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een rotklus. Hotel uitzoeken.![]()
Heb je al wat op het oog inmiddels?
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrumquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind die kasteeltjes altijd zo gaaf
Inclusief een fles mineraalwater? Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/be/hotel-antwerpen/leopold-hotel-antwerpen.html?mf=01&df=16
![]()
[..]
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrum![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/be/hotel-antwerpen/leopold-hotel-antwerpen.html?mf=01&df=16
![]()
[..]
Die zijn ook gaaf!!! Ben alleen bang dat ik die niet ga vinden in Antwerpen Centrum![]()
*zapt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Dat rtl5 gedoe gaat over sm...
niet helemaal mijn ding...
Precies en aangezien de Lush winkel in Antwerpen zit, komt dat met wel goed met zo'n Sex bommetje (of hoe hij ook heetquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inclusief een fles mineraalwater? Ik zeg: DOEN!![]()
Ziet er trouwens wel leuk uit hoor. En de romantiek, die maakt je toch ook zelf?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
*pufpuf*
*hijghijg*
Ik kreeg jullie maar niet ingehaald, toen ben ik het laatste stukkie maar even komen rennen.
Allowa!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
*pufpuf*
*hijghijg*
Ik kreeg jullie maar niet ingehaald, toen ben ik het laatste stukkie maar even komen rennen.
Allowa!!!
Wissikniequote:Thompson wrote the screenplay and with great make-up plays Nanny McPhee. Thompson is a consummate artist and is the only person ever to have won an Oscar for writing ("Sense and Sensibility") and also to have won an Oscar for acting ("Howard's End). Thompson brings class to this Victorian-era, dark, fractured fairy tale.
nee, durf niet.. heb het best druk morgen en anders ga ik de hele tijd lezen... (maar hij roept me!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ben je al in New Moon begonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En kijk meteen even mee op 5. Die spullen zijn prima mee te nemen naar een hotel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Precies en aangezien de Lush winkel in Antwerpen zit, komt dat met wel goed met zo'n Sex bommetje (of hoe hij ook heet)
Wissik. Ik vind haar een geweldige actrice.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Emma Thompson ook schreefWist jij dat Cat?
Ook het verhaal van Nanny McPhee is van haar, net als:
[..]
Wissiknie
Iets met je demonen confronteren was het?quote:
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Emma Thompson ook schreefWist jij dat Cat?
Ook het verhaal van Nanny McPhee is van haar, net als:
[..]
Wissiknie
Ja das een Jane Austin, een ware klassiekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehzo'n bekende schrijfster?
Ja maar toch!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ze zal dan scriptschrijven zijn toch? sense en sensibility is toch van eeeeehzo'n bekende schrijfster?
Heeeeeel veel acteurs en actrices regisseren en screenwriten ook hoorquote:
Japs, Jane Austen. Ik ben gek op die boeken en goeie films van die periode.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen niet voor zowel het acteren als het schrijven een Oscarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeel veel acteurs en actrices regisseren en screenwriten ook hoor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, durf niet.. heb het best druk morgen en anders ga ik de hele tijd lezen... (maar hij roept me!!!!)
Je bent trouwens een seks-partij misgelopen in het verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
Ik ga meteen teruglezen!!!
En slim van New Moon, anders kom je gewoon niet meer aan je andere bezigheden toe
And so the lion fell in love with the lamb
dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen niet voor zowel het acteren als het schrijven een Oscar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kijk meteen even mee op 5. Die spullen zijn prima mee te nemen naar een hotel.![]()
OEH! Ze hebben het over het codewoord!
ja, ik heb al fok en een ds om me af te leiden, dat gaat anders niet goedkomen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga meteen teruglezen!!!
En slim van New Moon, anders kom je gewoon niet meer aan je andere bezigheden toe
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat, heb jij the Bleak House al es gezien?
Die serie,de nieuwere versie die een paar jaar geleden op BBC was?
Ze beginnen net dus ze moeten er nog eentje verzinnen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, vriendlief zit te Xboxen
.
Gebruiken ze daar ook courgette als codewoord?
Ik heb die op DVD van mn vriendje gekregen, omdat Gillian Anderson dr in zit, van de X-Filesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?
[..]
Als wanneer de grab bags in de uitverkoop gaan en ik je lief ga aankijken, dan wil je hem misschien wel bij mijn pakketje stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die op DVD van mn vriendje gekregen, omdat Gillian Anderson dr in zit, van de X-Files![]()
Ik vond m meesterlijk , je mag m wel es lenen
Ik ga denk ik gewoon zelf met de autoquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
Ik neem Stali mee! En had jij nog gekeken Tombola wat voor jou het beste uitkwam? OV of een stuk met mij meerijden?
Nou ben benieuwd met wat voor woord ze komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet gezien. Is die goed?
[..]
Ze beginnen net dus ze moeten er nog eentje verzinnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon zelf met de auto![]()
OV moet ik toch nog 40% betalen omdat t zaterdag is (even vergeten)
Misschien dat ik pf ofzo meeneem vanuit amsterdam
Ohw ohw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welkom!
je zit in het verhaal btw
19,75 voor 3 gangen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
En wie heeft allemaal zin in eten na DTH?
Oh ja, but of coursequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als wanneer de grab bags in de uitverkoop gaan en ik je lief ga aankijken, dan wil je hem misschien wel bij mijn pakketje stoppen.![]()
Ik wil iig mee. Het is alleen nog niet zeker of mijn meneer mee gaat of dat ik alleen kom. Als ik alleen ga, kan ik dan met iemand meerijden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, omdat het bijna is (en omdat het kan!)
Wil iedereen eens kijken of hij/zij nog op de juiste plek staat? en wie rijdt en wie met wie meerijdt? en wie mee wil eten? Dank!
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en M-M
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
-
-
-
-
-
-
-
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
IKKUH!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
En wie heeft allemaal zin in eten na DTH?
Affelope. Het codewoord zullen we nooit weten. Je moet het met mijn tweedehands woord doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd met wat voor woord ze komen
De seks komt in het deel hierna, maar jij bent alvast weggestuurd uit Maes haar bordeelquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
In welk deel komt de sex voor Tombola? Ik kan het zo gauw niet vinden
Je kunt die zin zoooo fout lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
In welk deel komt de sex voor Tombola? Ik kan het zo gauw niet vinden
Thanks!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, but of course![]()
Hijs echt tof als je van Dickens houdt.
BBC is geniaal in zulke dingen![]()
Nu ga ik echt door de regen strompelen in t duister
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De seks komt in het deel hierna, maar jij bent alvast weggestuurd uit Maes haar bordeel
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik stort stilletjes in elkaar hiero, misschien zo maar gaan slapen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dan wens ik je veel succes met die expeditie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil iig mee. Het is alleen nog niet zeker of mijn meneer mee gaat of dat ik alleen kom. Als ik alleen ga, kan ik dan met iemand meerijden?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
Joehoeoeoe, ik kijk nog even en zie mijn naam?
Oh-oh, dank je wel voor je kaart, hij heeft een ereplaatsje
Welke??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Bamba het volgende:
Ik heb zelfs al een leuk restaurantje uitgekozen voor onze romantisch uitje.
en je bordeel is in het verhaal verschenen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
Joehoeoeoe, ik kijk nog even en zie mijn naam?
Oh-oh, dank je wel voor je kaart, hij heeft een ereplaatsje
Geweldig hee dat Postuys, ik wil alles wel kopenquote:
expeditie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes met die expeditie.Zou op zich wel leuk zijn als je dag- nachtritme wat meer in lijn komt, toch?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen!!! Heb ik effe pech! Of niet, zoals jij me belooft
quote:
Ja tuurlijk als rest waar ik mee meerij ook gaat eten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en je bordeel is in het verhaal verschenen!
Ga je ook mee uit eten na DTH??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |