quote:Vrouw belt 112 om kat
MANCHESTER - Een kat spelend met een touwtje heeft in het Britse Manchester een vrouw tot wanhoop gedreven. Dat meldden lokale media woensdag op basis van geluidsopnames van de alarmlijn die de vrouw ten einde raad belde.
Een spelende kat dreef een Britse vrouw ertoe om het alarmnummer 112 te bellen...
De vrouw werd naar eigen zeggen „stapelgek” van het „speelse poezebeest” en kreeg hoofdpijn van het gespeel. Ze besloot de Britse variant van 112, 999 om hulp te vragen. Of het om een grap gaat of dat de vrouw daadwerkelijk in paniek was, is niet duidelijk.
Oh dat zou ik ook net goed vindenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen ieg![]()
Iemand die ik ken had het vorig jaar wel gedaan, heel dr huis ondergescheten.
( ze heeft 5 honden en 1 kat )
Ik vond het net goed![]()
Nee zij zat te jankzakken dat ze dr bank chemisch kon laten reinigen en al dr dure vloerkleden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook net goed vinden
Behalve dan als die dieren daarna op hun lazer zouden krijgen voor de angstpoepies
Wij welquote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen!
Zou ze nooit alleen laten met O&N. Maar ja, ik ook zacht ei
Volgens mij zijn er niet veel mensen die hun dieren met O&N alleen laten. Of wel?
quote:Jonge Komodovaranen ontsnapt
Diergaarde Blijdorp is deze week verrast door een aantal jonge Komodovaranen. De beesten bleken los te lopen in de Rivierahal. Medewerkers van de dierentuin hebben er vier gevonden, maar waarschijnlijk lopen er nog meer jonge dieren in de hal.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij was een echt nachtdier natuurlijk lately, dus je moet even doorzetten nu om weer een 'normaler' ritme te krijgen. Zal nog wel even flink rommelen worden ivm over je slaap heen zijn op een gegeven moment, maar probeer het toch maar door te zetten
Die zijn keicool, de zien dr jong wel anders uit, fel groen met geel, ik heb dr een vastgehouden in Indonesië.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
De verdachten zien er ongeveer als volgt uit
[ afbeelding ]Ik denk dat ik zo even naar Blijdorp ga
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
De verdachten zien er ongeveer als volgt uit
[ afbeelding ]Ik denk dat ik zo even naar Blijdorp ga
Ik hoor net in het filmpje dat ze dus al een tijd ontsnapt zijn, want ze hadden zich een maand in leven gehouden buiten het verblijf door insecten. En ze weten niet hoeveel het er oorspronkelijk waren omdat de varaan de eieren verstopt. WTFquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn keicool, de zien dr jong wel anders uit, fel groen met geel, ik heb dr een vastgehouden in Indonesië.
Hier ook niet, is al regelmatig getest door m'n buren die al vanaf het begin v/d maand bijna iedere avond een kapitaal staan te verstokenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ze geven geen flikker om vuurwerk hier
Whaha ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net in het filmpje dat ze dus al een tijd ontsnapt zijn, want ze hadden zich een maand in leven gehouden buiten het verblijf door insecten. En ze weten niet hoeveel het er oorspronkelijk waren omdat de varaan de eieren verstopt. WTF
De verslaggever vraagt of de mensen moeten uitkijken voor hun peuters, maar de verzorgster zegt dat je dan een paar jaar verder bent voordat de varanen peuters kwaad kunnen doen. Maar goed, niemand weet dus hoeveel er dus oorspronkelijk ontsnapt waren![]()
Sta je over drie jaar in je achtertuin, zit er ineens een varaan van 3 meter
Hopen dat er geen poep aan je muur zit vrijdagquote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook niet, is al regelmatig getest door m'n buren die al vanaf het begin v/d maand bijna iedere avond een kapitaal staan te verstoken![]()
Dus ik ga lekker stappen morgenavond, en ik zie ze vrijdagmiddag wel weer es![]()
Hard ei ja
Ze lopen echt niet om zich heen te bijten hoor, en volgens mij zijn alleen die hele grote joekels echt vreselijk giftigquote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Maar zijn ze dan wel echt giftig oh-oh, als die kerel er jou eentje in je handen duwde?
Kan het me bijna niet voorstellen dan dat ze zo giftig zijn. Dan doen ze dat toch niet?
En dan zou die verzorgster van Blijdorp toch ook niet zo kalm zijn nu ze daar rond dwalen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat er geen poep aan je muur zit vrijdag
Het is dat kwijl geloof ik dat heel giftig is.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lopen echt niet om zich heen te bijten hoor, en volgens mij zijn alleen die hele grote joekels echt vreselijk giftig![]()
Maar ik ben niet echt een varanenexpert of zo hoor.
Wij niet. Eerst zou beer naar mn schoonouders gaan, maar we nemen hem mooi mee naar vrienden.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen!
Zou ze nooit alleen laten met O&N. Maar ja, ik ook zacht ei
Volgens mij zijn er niet veel mensen die hun dieren met O&N alleen laten. Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |