Zo heet dat. 's nachts slapen.quote:
Ik heb het hele verhaal van de naaktkat gemist maar tijdens het terug lezen is me duidelijk dat er inmiddels een huisje (via matchmaker oh-ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Half uurtje met tante gebeld![]()
Ik heb er zin in, maar eten doe ik onderweg of thuis wel.
Zusje gaat ook mee en ik denk niet dat die daar zin in heeft
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig hee dat Postuys, ik wil alles wel kopenHeeft Greys de salontafel al opgehaald?
Voorafje bij de Mac dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En als de rest niet meerijdt dat breng ik je thuis! BFF!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als rest waar ik mee meerij ook gaat eten.
Mijn bordeel
oh oh bravo oh ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal van de naaktkat gemist maar tijdens het terug lezen is me duidelijk dat er inmiddels een huisje (via matchmaker oh-oh) gevonden is. Bravo
Uiteraardquote:
Volgens mij wel, ik heb nog in een kast gekeken maar daar zaten allemaal lampenkappen inquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Maes
Weet jij of ze ook kledingkasten hadden? Op die slaapkamers misschien?
Ik dacht het niet, maar...?
Let es op johquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je ook mee eten de 9e?
En ga je met de auto? En rijden er dan mensen mee? en kom je langs Nokwanda?
[/ondervraagmodus]
ga je ook mee eten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Maes
Weet jij of ze ook kledingkasten hadden? Op die slaapkamers misschien?
Ik dacht het niet, maar...?
ja joh, ik dacht dat je bedoelde dat zusje mee ging naaktkat brengen bij de mac...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let es op joh![]()
Nee, ik eet niet mee.
Zusje rijdt mee
Ik kom niet langs Nokkie
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht dat je bedoelde dat zusje mee ging naaktkat brengen bij de mac...
Omdat je zei dat je je tante gebeld had...
Ga gewoon kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb nog in een kast gekeken maar daar zaten allemaal lampenkappen inmaar of het echt een kledingkast was
![]()
Heb je de salontafel al?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga je ook mee eten?
En Ml-etje, ga je mee de 9e????
ooooh... vertel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Tafel heb ik nog niet Maes, en de stoeltjes met die rozen achterop (die witte stoeltjes) vond Heer G ook tof!
Maar hij is niet zo van het knopen doorhakken, dat weet jeDus dit zal wel weer een jarenplan worden
Ik dreig altijd alleen te gaan en dan gaat ie meequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Maes het volgende:
Mijn meneer wil niet mee naar meubelzaken. Misschien maar beter nu kan ik uitzoeken wat IK wil
Als je binnenkomt staat recht voor je een opstelling met een grote bank en en bijpassende stoel. Dat wil ik graagquote:
Ik kom vanuit Schiedamquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee waar je vandaan komt? Ik heb nog alle ruimte maar kom vanuit richting amsterdam
Nieuw lijstje:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- meneer van Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en M-M
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
-
-
-
-
-
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
Blijven pushenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Tafel heb ik nog niet Maes, en de stoeltjes met die rozen achterop (die witte stoeltjes) vond Heer G ook tof!
Maar hij is niet zo van het knopen doorhakken, dat weet jeDus dit zal wel weer een jarenplan worden
Oh, daar kan ik wel langsrijden als je er anders niet komt hoor!quote:
* noteert.. moet nog 1 driezits met stoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je binnenkomt staat recht voor je een opstelling met een grote bank en en bijpassende stoel. Dat wil ik graag
Nu ben ik benieuwd naar de rest van Greys stijlquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Blijven pushenStoeltjes zijn schattig, helemaal jouw stijl
DML zocht ook nog een lift geloof ikquote:
En als er niemand "kan" rijden dan tuf ik een stukje om hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
DML zocht ook nog een lift geloof ik
Er gaan er in elk geval een flink aantal uit deze regio, dus dat moet wel goedkomen!
Ik hou van een beetje Engelse (truttige) stijl, maar dan wel gecombineerd met modern.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de rest van Greys stijlvind ze ook echt superlief.
Ik geloof het wel, wel zin in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als er niemand "kan" rijden dan tuf ik een stukje om hoor!
En ga jij mee eten?[/drammodus]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje Engelse (truttige) stijl, maar dan wel gecombineerd met modern.
Heb bv een hele oude donkere kasteeltafel (met barsten en butsen) en daar wil ik die lichte stoeltjes bij dan. En we hebben hier een vrij rustige bruinig gemêleerde bank en zo'n losse stoel.
Creme tv kast met glazen geslepen deurtjes. Creme vierkante salontafel met bovenop een glasplaat en daaronder een soort la met vakken waar je bv zand met schelpen of kerstballen of herstbladeren in kunt doen.
De oude glas-in-lood deuren naar de gang en de keuken van de vorige bewoner zitten er nog in. Anderen vinden ze afschuwelijk, ik vind ze geweldig en gelukkig Heer G ook.
En om de open haard zitten nog de ouderwetse donkergroen geglazuurde tegels in de rand en een donkere balk er boven. Een kennis zei 'da's toch het éérste dat er uit gaat zeker he, die groene tegels'. Maar wij vonden het prachtig![]()
Oh en een grote ouderwetse staande lamp met kap-met-roosjes van de oma van Heer G. Dus echt van alles door elkaar.
Ik geloof het wel, wel zin in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wel zin in!
Maar dan moeten de mensen in 'onze auto' het daar ook mee eens zijn
slaap lekker!!!!quote:
Lekker slapenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo mooi en die hondjes wil ik er ook bij
Regen hierquote:
Ga je voor het mineraalwater?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Nou ik heb ongeveer alle hotels in Antwerpen bekeken. En ik ben bij m'n eerste keus gebleven
. Maar ik heb een keuze
het is wel nat hier hoor... maar sneeuw it is!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Nou ik heb ongeveer alle hotels in Antwerpen bekeken. En ik ben bij m'n eerste keus gebleven
. Maar ik heb een keuze
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
. Maar ik heb een keuze
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ga je iets leuks doen in Antwerpen?
Euhm, ik denk het niet. Ik ben al de hele dag weg namelijk en dat is ook niet leuk voor m'n kleine...En ik weet niet of Stali het wat vindt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ga jij ook mee eten de 9e?
How romanticquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een verrassingsuitje voor m'n vriend! Eerst lekker winkelen (dat zal 'ie wel iets minder vinden
), dan lekker eten in een restaurant wat ik heb uitgezocht en lekker slapen in een luxe hotel
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euhm, ik denk het niet. Ik ben al de hele dag weg namelijk en dat is ook niet leuk voor m'n kleine...En ik weet niet of Stali het wat vindt.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Maes het volgende:
[..]
How romanticIk moet dat ook weer eens doen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen!
Tot morgen allen (hoewel ik erg druk ben morgen dus weinig online)
Slaap lekker dames!
Toch nog even reagerenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaar![]()
. Maar met een kleine van 2,5 kan het wel eens enorm lekker zijn om even uit de huiselijke sfeer te vluchten
Voorpret is eigenlijk nog het leukstequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch nog even reagerenWat heerlijk voor jullie, geniet ervan en ook van de voorpret
Goed zeg, van die poes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das een vieze poes ja![]()
Zoooooo 7 sampletjes per persoon, dat lijkt me wel voldoende toch?
Nu maar ff mn bento doen voor ik crash
Nou zeg, net nu ik weer even om de hoek kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en iedereen gaat ineens vroeg naar bed
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Nouhou.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Dat wordt geen nachtploeg deze nacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Bamba het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar bed. Moet er om kwart voor 7 weer uit .
AE!!
Nee, gaat nu wel weer. Zo maar even nachtje slapen. Ja, ik heb even wat bouillon genomen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook nog hoor Elies!
Strega, was je weer duizelig? Weer je bloeddruk zeker? Heb je iets van Bouillon gedronken?
Die feestdagen he, die gooien roet in het etenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, gaat nu wel weer. Zo maar even nachtje slapen. Ja, ik heb even wat bouillon genomen.
Soms, gaat ie net iets te ver naar beneden.
Maar goed, je hebt net even een iets ander schema met die feestdagen enzo. Heeft dan toch z'n weerslag.
Swabbertje, succes hé met je medicatie.
En Bamba, alles goed gegaan ook met de feestdagen?![]()
Voor iedereen zo te bed, weltrusten!
Wie heeft jou nu weer een groen oog verkocht ?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat wordt geen nachtploeg deze nacht.
Ik! Mezelf!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Wie heeft jou nu weer een groen oog verkocht ?
Nou je snapt er duidelijk niets van.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef kitao het volgende:
Ik snap het al , A-E is lid van de Reptilians.....
Welterusten Bamba.quote:
Slaap lekker Trovey en morgen weer zo gezond als mogelijk op.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
Tvp en ben meteen weer weg...slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn verhalen eindigen altijd bij de Mac....vraag Hara maar
Dat was 3 uur geleden , die post waar je nu dubbel om ligt , ben je er net bij gekomen ?quote:
Owwww, heel tof. Mijn meneer zou echt voor mij alleen gaan (denk ik) en die heeft de dag ervoor een drukke dag, dus ik stel hem echt voor dat ik alleen gaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik wel langsrijden als je er anders niet komt hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |