How romanticquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een verrassingsuitje voor m'n vriend! Eerst lekker winkelen (dat zal 'ie wel iets minder vinden
), dan lekker eten in een restaurant wat ik heb uitgezocht en lekker slapen in een luxe hotel
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euhm, ik denk het niet. Ik ben al de hele dag weg namelijk en dat is ook niet leuk voor m'n kleine...En ik weet niet of Stali het wat vindt.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Maes het volgende:
[..]
How romanticIk moet dat ook weer eens doen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen!
Tot morgen allen (hoewel ik erg druk ben morgen dus weinig online)
Slaap lekker dames!
Toch nog even reagerenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe en we zijn al 8 jaar bij elkaar![]()
. Maar met een kleine van 2,5 kan het wel eens enorm lekker zijn om even uit de huiselijke sfeer te vluchten
Voorpret is eigenlijk nog het leukstequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch nog even reagerenWat heerlijk voor jullie, geniet ervan en ook van de voorpret
Goed zeg, van die poes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das een vieze poes ja![]()
Zoooooo 7 sampletjes per persoon, dat lijkt me wel voldoende toch?
Nu maar ff mn bento doen voor ik crash
Nou zeg, net nu ik weer even om de hoek kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en iedereen gaat ineens vroeg naar bed
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Nouhou.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Gelukkig; jullie zijn er nog
Ik ga wel zo naar bed trouwens![]()
Dat wordt geen nachtploeg deze nacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Bamba het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar bed. Moet er om kwart voor 7 weer uit .
AE!!
Nee, gaat nu wel weer. Zo maar even nachtje slapen. Ja, ik heb even wat bouillon genomen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook nog hoor Elies!
Strega, was je weer duizelig? Weer je bloeddruk zeker? Heb je iets van Bouillon gedronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |