Game Hook on!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Lemijn het volgende:
Ik tel vaak hardop en moet van mezelf dan dus geconcentreerd blijven tot een rondje weer af is. En bij meerderen, bijv. elke 5e eentje extra, onthoud ik dat dat moet bij 5-10-15 etc. En soms zit je een kwartier uit te zoeken waar je bent, omdat de telefoon ging ofzo![]()
Oh ja, en ik print vaak het patroon uit en omcirkel steeds waar ik ben.
En dat terwijl ik zo mn best deed het snel te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Wampi het volgende:
oo sorry Lemijn, geduld is niet mijn beste eigenschap dus ik had er ook al 1 gemaakt. ik zal vragen of de mijne dicht mag, jij hebt foto's geplakt
Hee wat leuk dat je ook aan Charly werkt. De mijne wordt donkerrood en ik vind dat het zeker wel kan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:55 schreef Wampi het volgende:
hahaha trui, jouw gechat tegen jezelf![]()
!!
ik heb in de trein aan Charly t zeepeerd zitten haken. dat werd enthousiast bekeken door twee oudere dames en hun mannen, best geinig, en zij vonden het ook leuk om een 'jong iemand' te zien haken geloof ik. Charly wordt trouwens paars, dat was toch geen kleur voor een zeepeerd zei een van de mannen. dat ik toevallig paars bij me had was geen excuus
![]()
Dat vroeg ik ook net idd, ik haalde deze site aan:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef PM-girl het volgende:
Ik houd ook op papier bij hoeveel toeren of steken ik heb gehad.
Mijn bal is nu net over de helft, dus morgen ga ik me verdiepen in het onzichtbaar minderen! (was toch van 2 steken alleen het eerste lusje pakken in 1 steek?)
zo, dat waren wel weer even genoeg postsquote:Ik ga voor 't eerst iets decreasen... tot nu toe deed ik alleen increasen of vlak haken. Ik voel me weer helemaal een beginner. Gebruiken jullie deze decreasing invisible techniek? Of een andere?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil zo'n bal oid maken zoals Trui in het vorige topic (met meerdere kleurtjes). Moet ik dan bij de 2e kleur de draad van de 1e kleur afknippen of gewoon eraan laten en weer oppakken als ik met kleur 1 verder ga?
Ik knipte ze wel steeds af, ook omdat je anders steeds aan al die bollen vast zit. en toen ik klaar was legde ik steeds met de naast elkaar liggende stukjes een knoopje dat aan de binnenkant kwam.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil zo'n bal oid maken zoals Trui in het vorige topic (met meerdere kleurtjes). Moet ik dan bij de 2e kleur de draad van de 1e kleur afknippen of gewoon eraan laten en weer oppakken als ik met kleur 1 verder ga?
Zeg eh, niet om 't een of ander, maar waarom moeten meets altijd 3 maanden vooruit gepland? Want het lijkt alsof er dan meer mensen kunnen maar volgens mij is dat in praktijk nooit zo, in de laatste week haken (quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Wampi het volgende:
Zeg eh, we hadden het er al eerder over, maar: what about 'n haakmeet? Wie heeft serieus interesse, kan het nog steeds bij Troel, en doen we het ergens in februari/ maart volgend jaar?
Je postcount is onzichtbaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef Lemijn het volgende:
[..]
note to self: zie hier de reden dat je zo goed geoefend was in lurken, het post-aantal loopt gelijk uit de hand...![]()
dank voor de tip! dat houden we dan zo!quote:
ik gebruik die manier nu inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:55 schreef Lemijn het volgende:
Ik ga voor 't eerst iets decreasen... tot nu toe deed ik alleen increasen of vlak haken. Ik voel me weer helemaal een beginner. Gebruiken jullie deze decreasing invisible techniek? Of een andere?
Ik ga hem gewoon afmaken en dan strijken. Het is katoen, dus dat moet lukken. Kijken of dat onding dan nog steeds omkrult.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kun je die cirkel niet een nachtje onder een stapel boeken leggen zodat ie niet omkrult?
als ik zo'n figuur had, zou ik er ook wel in durven lopenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef trui het volgende:
ja óf in eigengehaakte jurkjes komen. maar dan moeten we nog wel iets langer doorhaken voor de meeting plaats kan vinden vrees ik.
uhh das natuurlijk ook niet praktisch...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef trui het volgende:
vicky, ik moet je waarschuwen: ravelry is heel leuk, maar 't kan wel ten kosten van je haaktijd gaan.
Oh wat suf van me. Cilindervormig is natuurlijk de netste oplossing, dan zit je niet met al die randjes. Ik vroeg me al steeds af hoe dat zo netjes kon.. Ik dacht aan een dubbelgevouwen lapje.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:49 schreef saaw het volgende:
Heb een muts haken tijdelijk opgegeven en ben eerst maar eens bezig met een iphone-hoesje.
Het wordt gewoon een rechte cilinder zegmaar waarvan ik dan uiteindelijk de onderkant dicht maak.
Gaat prima! Foto's volgen.
Ik snap er eerlijk gezegd ook niet veel van en vind die foto's niet echt duidelijk... Dus is dat inderdaad het trucje? Of is het toch wat ingewikkelder?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Lemijn het volgende:
Over dat decreasen: als je zo'n mindersteek maakt neem je dus alleen de buitenste lusjes, en de 'gewone' steken erna weer allebei de lusjes, klopt dat?
Dat doe je snel!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
bijna lang genoeg en dan een voering maken van katoen
Laat 1 kant open ja zodat het een sokje wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat doe je snel!
Laat je hem dan aan de onderkant open, of naai je één zijde dicht?!
Waar?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Besteld!
Beige, donker bruin, oranje, oranjegeel, roze, en lichtblauw!
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Heeft iemand een leuk model voor baby slofjes??
Ik heb wel een patroontje uit een boekje maar daar loop ik mee vast dus ik ben maar aan de muts begonnen (da's breien met 4 naalden beetje lastig maar het lukt) voor daarna zoek ik dus een haakpatroon voor slofjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:04 schreef Mirjam het volgende:
okay, wie gaat deze geweldige lippenbalsemhouders haken?http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=36659202
ik ben nu een rijtje aan het maken maar ik krijg mijn haaknaald steeds niet door dat oogje..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef manda-rijn het volgende:
wat snap je niet, vicky?
Al sla je me dood, maar als t gelukt is wil ik er ook 1!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]geweldig!
mijn vriend gebruikt veel lippenbalsem. dit is echt iets voor hem
maar hoe kom ik aan het patroon?
Klopt, bij meerderen valt het niet zo op. Bij minderen maak ik bij de vaste die ik oversla wel een lusje en dan in de volgende steek een vaste (dan heb je dus 3 lusjes op je naald). Maar dat is wel zichtbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef manda-rijn het volgende:
volgens mij is mijn meerderen wel redelijk onzichtbaar, 2 vasten maken uit 1 vaste. Bij minderen sla ik een vaste over![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef manda-rijn het volgende:
volgens mij is mijn meerderen wel redelijk onzichtbaar, 2 vasten maken uit 1 vaste. Bij minderen sla ik een vaste over![]()
[ afbeelding ]
Hier wil je alleen al een baby voor maken![]()
![]()
oei.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hobbydoos.nl
En dan de muskat in navolging van Trui! Ik vaar blind op haar oordeel!![]()
nou, mijn naad slingert soms wat. ik vind 't wel lastig om 'm recht te laten lopen. je kunt er ook voor kiezen om niet steeds op dezelfde plek van kleur te wisselen, dus dat steeds 'willekeurig' laten verspringen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb mijn babybal af! Laten we zeggen dat ik over de kleurencombi heel tevreden ben!![]()
Trui, had jij ook een grote diagonale naad lopen over de bal?
Er staat:quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef trui het volgende:
goede haaknaalden vind ik die ergonomische met een zachter handvat bijv. deze. naald 2,75 vraag ik me overigens af of je die kunt krijgen. heb je gekeken of het engelse maten betreft of amerikaanse/europese? dat kan ook voor de betekenis van de steken wel belangrijk zijn, zie elders in deze topic-reeks.
Kijk dat zijn de prijzen waar ik op hoopte, dan ga ik daarnaar zoeken. We hebben ook een speciale handwerkwinkel in de stad, misschien moet ik gewoon eerst eens daar kijken en mezelf verzendkosten besparen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:29 schreef mmascha het volgende:
Ik vind Catania katoen altijd prettig Dipkip. Die zijn meestal 2,10 per bol en in heel veel leuke kleuren te krijgen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef Dipkip het volgende:
Kijk dat zijn de prijzen waar ik op hoopte, dan ga ik daarnaar zoeken. We hebben ook een speciale handwerkwinkel in de stad, misschien moet ik gewoon eerst eens daar kijken en mezelf verzendkosten besparen.
Maar dan krijg je toch een groter gat dan wanneer je 'door lusje, door lusje, draad omslaan, door alledrie de lusjes' doet?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef trui het volgende:
dat 'onzichtbaar minderen' is een beetje anders dan 'gewoon' minderen. bij die mygurumi manier moet je dus je haaknaald alleen onder 't eerste lusje van de eerstvolgende twee steken doorsteken (zonder tussentijds de draad om te slaan) en daarna haak je 'm af alsof 't een gewone vaste is. dus: door lusje, door lusje, draad omslaan, door die twee voorste lusjes halen, draad omslaan, door de overgebleven 2 lussen op je naald halen.
Laat je weten of het iets is? Zag net dat verzendkosten bij Ruan ¤7,50 zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Wampi het volgende:
in winkelcentrum Maaspoort zit ook een fourniturenwinkel die wol verkoopt, weet niet of dat wat is eigenlijk, ga ik binnenkort ook een keer kijken..
ik weet niet zeker welke manier jij bedoelt maar de manier die ik als 'standaard' ken voor 't minderen met vasten is als volgt: door (dubbel) lusje, draad omslaan, doorhalen, door volgend (dubbel) lusje, weer draad omslaan en doorhalen, en dan nog een keer omslaan en de draad door alle 3 de lusjes halen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef Eigenmijsje het volgende:
Maar dan krijg je toch een groter gat dan wanneer je 'door lusje, door lusje, draad omslaan, door alledrie de lusjes' doet?
Ooooh! Ik ga even klikken dan!! thnxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:06 schreef trui het volgende:
dipkip, door mijsjes post realiseerde ik me dat die site van hobbydoos ook lijkt te suggereren dat je voor haken alleen maar van die dunne garens kunt gebruiken, maar dat is echt niet zo. als je 'winkel' hebt gekozen en dan 'haken' kiest krijg je alleen een selectie van dunne en relatief dure garens te zien. kijk liever bij 'garens alfabetisch' oid; dan krijg je 't overzicht van alle garens die ze hebben. veel meer keus, en ook genoeg minder dure.
uit dat lijstje vind ik zelf wel redelijk geschikt: catania, cotton eco, drops muskat, drops safran, jazz, magicline (allemaal katoen of katoen met acryl), en als je liever met wol werkt: drops baby merino bijvoorbeeld.
en ik heb echt geen aandelenmaar zodra je bestelling boven de 32 euro uitkomt hoef je er geen verzendkosten meer te betalen, dat is ook wel aardig (want daar zit je zo aan..
).
Ik snap em en zo is ie inderdaad veel minder zichtbaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef trui het volgende:
ik weet niet zeker welke manier jij bedoelt maar de manier die ik als 'standaard' ken voor 't minderen met vasten is als volgt: door (dubbel) lusje, draad omslaan, doorhalen, door volgend (dubbel) lusje, weer draad omslaan en doorhalen, en dan nog een keer omslaan en de draad door alle 3 de lusjes halen.
de alternatieve manier (die echt veel minder zichtbaar is, is mijn ervaring): steek je haaknaald eerst achtereenvolgens door alleen de voorste lusjes van de eerstvolgende 2 steken (zonder tussendoor de draad om te slaan en erdoor te halen). daarna sla je de draad om, haalt 'm door die 2 voorste lusjes, zodat er nog 2 lussen op je naald blijven, dan nog 1x omslaan en door beide lusjes halen.
zie de illustraties van 'mygurumi':
[ afbeelding ]
het mooie is dat het lusje dat je overhoudt precies in 't midden zit van de twee samengehaakte steken. terwijl 't bij de oude manier een beetje scheef naar rechts zit, waardoor je dus een gat overhoudt tussen die geminderde steek en de volgende.
Vilt en dan als onderzetter is wel een goed plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef m@x het volgende:
Schattig dat mutsje BE![]()
Wow, die pannenlap is een stuk mooier dan de mijne Ophelia. Die van mij vind ik ook te dun dus ik ga er een stuk vilt achter zetten. Vallen de lelijke kleurwisselingen aan de achterkant misschien ook wat minder op
zo te zien minder je dan 1x. dus eerst 8 gewone vasten, en de 9e en 10e haak je samen tot 1 nieuwe vaste.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
'sc in next 8 sts, 2 sc-dec in next stitch' hierbij moet ik toch 2 keer minderen he?dus 10 steken in totaal?
Dan zijn ze zeker iets voor mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef trui het volgende:
eigenmijsje je vroeg geloof ik ook nog wat nou 't voordeel van die 'ergonomische' haaknaalden is. nou, ik merk dat ik ze veel fijner vast vind houden (het handvat is wat zachter). en ik krijg er minder snel zo'n verkampt gevoel van. misschien is 't allemaal maar suggestie, maar ik zou nu niet graag meer terug willen.
Ehm, nee, geen proeflapje, maar volgens mij haak ik veel strakker dan dat zij zouden doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:35 schreef trui het volgende:
wat stom dat die maten zo niet klopten blijkbaar. had je nog zo'n proeflapje gemaakt voor het checken van de 'gauge' (zoals dat zo mooi genoemd wordt op al die sites)? en had je de wol/katoen die ze aanbevelen in 't patroon?
hoe groot moet het zijn, max.ik heb strookjes liggen. ik denk dat ze te smal voor je zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef m@x het volgende:
Wat leuk, dat engeltje.
Ik heb de cirkels ook gesloten met een halfvaste in de derde steek van het eerste rijtje lossen van die toer. Maar toch die gaatjes dusHopelijk vallen ze minder op met een lapje stof er achter. Heeft iemand toevallig nog een klein stukje fleece liggen? Ik vind het zo zonde om een heel stuk aan te schaffen terwijl ik maar een klein stukje nodig heb.
En nu verder met mijn schildpadje
Dat hangt een beetje af welke kleur/soort/materiaal je hebt. En dat kan je niet kiezen. Ik heb een pakket met zwart en grijs. Zwart is heel elastisch en werkt superfijn maar dat grijze is net touw. Dat is echt hard werken. Mijn moeder had een pakket met donker- en lichtblauw en die vond mijn zwart zelfs nog stug.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Troel het volgende:
TVP
Ik wil nieuwe kussens gaan haken voor op de bank en vind die spaggetidraad wel mooi, maar haakt dat nou een beetje prettig?
Ze zijn een beetje groot uitgevallen dus ik schat dat ik zo zeker een stuk van 15X15 nodig hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe groot moet het zijn, max.ik heb strookjes liggen. ik denk dat ze te smal voor je zijn, maar je weet maar nooit.
BE wat mooi!! Wat een superschattig mutsje zeg!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, wat een bevalling zeg...
Dan weer verkeerd gehaakt, fout in het patroon, toen was het veeeeeeeeeeeel te groot etc. etc.
Maar hij is af!
[ afbeelding ]
Eerst dus 6 steken, maar danquote:Ch 6, join to make ring with sl st.
Round 1: ch3 (count as dc), 15 dc in ring,sl st to third ch of beg. ch3. (16 dc)
Round 2: ch3 (count as dc), dc in same space as joining, *2dc in next dc*. Repeat from * around, sl st to third ch of beg. ch3. (32 dc)
Round 3: *ch4, skip next 2 dc, sc in next dc*. Repeat from * around ending with sl st to previous joining st.
Round 4: *7 dc in next ch4 space, sc in next sc*. Repeat from * around, ending with sl st to previous joining st
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef trui het volgende:
oh haha ophelia, we waren tegelijk bezig.![]()
![]()
Met die van jullie beide moet ik er zeker uitkomen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taal
Kabouter met hoofpijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een patroon van een kabouter op de kop getikt, iemand interesse?
dat is een spelletje op de pc dan moet je kabouters kapot slaan met een hamer.quote:
Elton het schaapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil ook nog een mutsje maken *is stiekem jaloers op Oscar*
Ik vind hem ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Elton het schaap![]()
(keek op Ravelry)
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik ben nu aan het minderen en het ziet er helemaal niet uitMoet na elke toer steeds 1 steek eerder minderen, maar dan krijg je die 'knoopjes' allemaal schuin onder elkaar.
Kan ik niet 2 losse delen aan elkaar maken met dus 2x meerderen ipv 1 deel meerderen en daarna minderen? Of blijf je die aanhechting dan zien?
Een kikker, amigaerumi op Ravelryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef trui het volgende:
[..]
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.
ooh, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Ik dacht dat die speciaal voor iPhone-eigenaren was uitgevonden, zodat die niet hun want hoeven uit te doen als de telefoon gaatquote:Op zondag 3 januari 2010 10:23 schreef trui het volgende:
of heel praktisch, zoals deze, speciaal voor een fotograaf-in-de-kou:
afbeelding
Die wil ikquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Leuk! Ik ben toevallig met dezelfde bezig. Ook om als speldenkussen te gebruiken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef _Arual_ het volgende:
my first haaksels:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat plakoogjes een soort stickervel achterop hadden, maar je moest ze echt met lijm plakken. We hadden alleen industrielijm in huis, want het moest NU. Iemand een beter alternatief?
Met mr. Cactus heb ik dat wel gedaan, maar ik vond die oogjes zo tof en toen heb ik ze dus gewoon gekocht.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben toevallig met dezelfde bezig. Ook om als speldenkussen te gebruiken.
Kan je niet ipv de plakoogjes kraaltjes gebruiken die je vastnaait?
Ze zijn puur decoratief bedoeld! Ik ga knuffels haken, maar daar geldt hetzelfde voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef trui het volgende:
voor dingen die echt als knuffel gaan dienen is 't natuurlijk veiliger om van die veiligheidsoogjes te nemen, die met een pinnetje door 't haakwerk heen vastgezet worden. maar bij een speldenkussen is dat niet echt nodig lijkt me.leuke cactussen, arual!
en waar heb je de blosjes nu mee gemaakt?
Zou ik niet doen.quote:
Ik krijg dezelfde banner?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Het linkje van het boek werkt wel: http://images.vanstockum.eu/1/0/6/4/10642547
Het lijkt wel een kruising tussen mijn cacti!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:58 schreef m@x het volgende:
Als je het linkje kopiert en in de adresbalk van je browser plakt kan je wel zien om welk boekje het gaat
MIjn cactus is ook af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze keer een 3-naald gebruikt ipv 3,5. Vind het resultaat zelf mooier geworden. Je ziet de vulling er minder doorheen als bij de schildpad.
Die van mij werd ook al aangezien voor een of ander seksobject.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef m@x het volgende:
Volgens mij is het gezichtsbedrog.
Ik heb hetzelfde patroontje gebruikt maar vond Mr. Cactus zonder bloem wel heel fallus-achtig dus ik heb er maar een vrouwtje van gemaakt (of een travestiet)
Ja nou ik weet ook niet of ik dit wel kan hoor, maar ik vond mijn popping hart wel goed gelukt (zijn eigenlijk 2 halve bolletjes die je aan elkaar haakt) en ook de vis lukte wel goed. Ik snapte helemaal niets van die staartvin, maar uiteindelijk is ie wel geworden zoals het moest, de rugvin is echt niet zoals hij moest maar ik vind het wel kunnen zo. Daarom dacht ik, laat ik eens een uitdaging aangaan en die grotere projectjes eens proberen. Ik ben benieuwd.....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef m@x het volgende:
Die T-Rex die ze op haar site heeft staan is echt helemaal geweldig. Ik ken iemand hier thuis die daar geweldig blij mee zou zijn. Maar het ziet er allemaal nog even te moeilijk uit voor nu. Misschien later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het is niet heel duidelijk, maar ik krijg bij minderen van die grote steken, hebben jullie dat ook?Ja, en bij het meerderen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet zo goed weten wat je er aan moet doen. Ik heb het onzichtbaar minderen hier al voorbij zien komen maar vond dat nog even te ingewikkeld om me in te verdiepen. Misschien is het hiervoor wel handig.
BE, wat schattig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er belangstelling voor de volledige vertaling van het patroon voor de Gehaekelte Topflappen? Dan vul ik die van Trui aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Eigenmijsje het volgende:
mijsjes vlindermutsje
Snap alleen niks van het patroon dus moet daar maar eens aan gaan werken!
valt mee, de haaknaald moet er natuurlijk wel tussen passen bij de volgende toerquote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef Eigenmijsje het volgende:
Trek jij de draad strak aan dan manda-rijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |