abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 11:27:25 #226
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76214041
Ze hebben het er ontzettend druk nu en de eerst volgende mogelijkheid is pas 12 januari :S Het is niet zo ontzettend nodig dat het een spoedje kan worden, maar ik zit toch in de stress nu
Ik moet ergens anders heen voor een echo, het gebeurd niet bij de VK..
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 30 december 2009 @ 11:32:13 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76214164
Cantare, linkje doe ik straks even maar je staat er bij hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76214260
Rocka wil je mij er ook bij zetten? UItgerekende datum is 25 juli. Dank je wel.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:35:39 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76214265
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef mama_papa het volgende:
Ze hebben het er ontzettend druk nu en de eerst volgende mogelijkheid is pas 12 januari :S Het is niet zo ontzettend nodig dat het een spoedje kan worden, maar ik zit toch in de stress nu
Ik moet ergens anders heen voor een echo, het gebeurd niet bij de VK..
Maar nu zit beebje nog op schema toch? Als ik het dan goed begrijp n.a.v. je ondertitel zit je half januari op 36 weken. Als beebje dan niet meer genoeg plaats zou hebben kan het toch gehaald worden? 36 weken is toch niet zo heel erg vroeg? Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het zal vast allemaal goed komen Als je VK echt problemen zou verwachten zou ze er wel voor gezorgd hebben dat je direct terecht kon.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76214301
Mama_papa: wat balen. Gelukkig ben je al een heel eind op weg en zijn het de laatste loodjes. Probeer het rustig aan te doen he!

Flugel: ik kan me jouw gevoel zo helemaal voorstellen. Het is gewoon niet eerlijk dat het fout gaat, maar schuldig voelen heeft echt geen zin....

Cantare officieel in het lijstje...

Ik kom net terug van de vlos, met sticker! Misschien wel de grootste die ze hadden....
Hartslag perfect: 110/60. Meting kindje/baarmoeder: perfect. Hartslag: perfect. Schoppen: loeihard
Ligging: tegen maag en ribben, maar ook al beetje in bekken gedaald.....
Woorden van de vlos: volgens het boekje!
Nu hopen dat moeders zich de komende weken nog stand kan houden.... Al is deze controle wel weer even een opsteker en maakt alle pijnen stukken makkelijker....
  woensdag 30 december 2009 @ 11:40:58 #231
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76214451
@ flugeltje: Ja klopt helemaal, maar ik had het graag anders gezien de laatste maandjes. Ik mag niet klagen aangezien ik de eerste 6 maanden niks geen kwaaltjes had, maar het is zo'n tegenvaller...

@ DjRandall: Dankje
  woensdag 30 december 2009 @ 11:45:49 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76214636
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef mama_papa het volgende:
@ flugeltje: Ja klopt helemaal, maar ik had het graag anders gezien de laatste maandjes. Ik mag niet klagen aangezien ik de eerste 6 maanden niks geen kwaaltjes had, maar het is zo'n tegenvaller...

@ DjRandall: Dankje
Zeg ook niet dat je niet mag klagen hoor en balen is het zeker. Dacht dat je jezelf heel erg bezorgd voelde en probeerde je een beetje gerust te stellen. Een tegenvaller is het hoe dan ook
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 december 2009 @ 11:52:42 #233
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76214877
@ flugeltje: Dankje! Hoop dat t snel 12 januari is
pi_76215346
Sidney heel veel succes met de bevalling!!

DJRandall goed gekeurd vandaag!!!!

Mama_Papa, neem je rust. Echt waar dan zal je merken dat de harde buiken af nemen en zal je buik groeien omdat je kleintje groeit. En een kleine buik wil niet zeggen dat je kindje niet het juiste formaat heeft. Ik zie genoeg dames voorbij komen in het buiken topic met een lief bolletje ipv een mega toeter en daar zijn ook kindjes op het juiste gewicht uit gekomen. En mocht je een blaasontsteking hebben, cranberry sap is goed voor je.

Sanger, nog welkom trouwens.

Flugel, hoe moeilijk het ook is om te doen maar probeer je zelf als individu te zien en niet gelijk oplopend aan Soneal en Ahava. Het is heel verdrietig dat die meiden ook zo veel moeite hebben moeten doen om zwanger te worden en het niet zijn gebleven maar het is niet gezegd dat dat ook voor jou geldt .
pi_76216560
5 januari al naar de verloskundige
pi_76216803
@Mama_papa: doe maar lekker rustig aan. Ik heb dit ook gehad (alleen pas na 34,5 weken en n.a.v. een groeiecho) en sinds ik rust houd, is ons kindje van een groeiachterstand van ruim 5 weken ingelopen tot 2,5 week en heb ik inmiddels een mooie opgeblazen ballon onder mijn kleren, dus het kan echt goed komen.

Nu ik weer iets minder rustig aan hoef te doen, ben ik alsnog gaan genieten van mijn verlof. Vandaag lekker pannenkoeken aan het bakken en een geboortebord aan het maken.
pi_76216883
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Cantare het volgende:
5 januari al naar de verloskundige
wat lekker snel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76217290
Mama_Papa, ik vind het een beetje vreemd dat ze zo'n opmerking maken over je buik bij de vlos en er dan vervolgens niets mee doen. Dat is alleen maar (onnodig) onrust creëren imho. Ook voor jou: over 3,5 week 'mag' je al bevallen.

En moeten stoppen met werken is k*t. Even slikken en je er dan op instellen. De rust is echt goed voor je lijf en je kindje, dat ervaar ik uit eerste hand.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:10:24 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76217636
Hier ook weer goedgekeurd (inclusief urine).
Harry trapte wel flink naar de vroedvrouw en hij is zelf nu nog nadrukkelijk aanwezig...
nu wel ja, maandag kon er geen actie vanaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sidn3y, zet 'em op!

mama_papa, niet teveel zorgen maken hoor! Als er echt iets was geweest dan had ze je meteen doorverwezen. Ik denk dat dit meer een waarschuwing was naar jou dat je het rustiger aan moet doen...
Er is áltijd plek voor spoedgevallen, ook met echo's.

[ Bericht 13% gewijzigd door Asyniur op 30-12-2009 13:27:03 ]
pi_76218087
Jeej, Asy ook een sticker!

Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ineens? We zitten met een berg babies zo half februari, maar dat is al best wel binnenkort
  woensdag 30 december 2009 @ 13:28:20 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76218367
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DJRandall het volgende:

Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ineens? We zitten met een berg babies zo half februari, maar dat is al best wel binnenkort
Ja, en jij ook zag ik?

Ik vind het ook opeens hard gaan. Op de terugweg in de auto zeg ik tegen mijn man: weet je, morgen ben ik 33 weken zwanger; over 4 weken mag ik al thuis bevallen. Hij:
pi_76218813
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DJRandall het volgende:

*vingers in oren steekt* pom pompidom pompom

Maar effectief, het begint allemaal al wat vlugger te gaan. En voor mij is het dan nog eerder richting eind februari/begin maart. Ik heb echt nog een pak meer tijd dan jullie

En wat fijn om zoveel stickertjes te zien passeren.

Ondertussen zijn we hier eindelijk ook begonnen aan een aantal voorbereidingen. Het kaartje is zo goed als gekozen. Nu enkel nog het tekstje bepalen en zien wat voor doopsuiker we zullen geven. En aan de geboortelijst zijn we ook begonnen. Als 2 n00bs weliswaar. Wij dachten van dat 'ff' te doen Er zijn blijkbaar mensen die daar een dag voor vrijhouden en dus een hele dag rondlopen in de winkel Na een paar uur kon ik echt niet meer en zijn we maar naar huis gegaan met een catalogus. We kunnen de lijst online nog aanpassen zoveel als we willen, dus we hopen van een berg werk thuis te kunnen verzetten en misschien nog één keer terug te moeten gaan naar de winkel om nog een aantal zaken te checken.
pi_76220015
Stickurs!! Goedzo dames

En M_P, gewoon lekker rustig aan doen en jezelf laten verwennen. Beebje doet het vast nog prima

En wat gaat het hard ja met ons. Babyboom in februari inderdaad.

Wij moeten ook nodig het geboortekaartje uitkiezen trouwens en een tekst voor erop verzinnen. Ik hou niet van die zoetige teksten, dus denk dat het een bijzonder korte nuchtere melding wordt. (maar ja er hoort ook een naam op he? , daar zijn we nog steeds niet helemaal uit)
Verder nog wat kleine dingetjes aanschaffen en als ik de kast van M_P zo eens bekijk in het kinderkamertopic mag ik ook nog wel wat meer kleertjes aanschaffen (ons kindje moet er natuurlijk niet als een pauper bij liggen )

En baby zat vanochtend dus echt op de uitgang te dansen! Dat voelt echt heel raar, ook niet echt pijnlijk, maar wel vervelend. Zou ze dan toch aan het indalen zijn?
pi_76220182
Wat die naam op het kaartje betreft, zitten we weer met een grappig feitje. We twijfelen nog steeds tussen twee namen en op het kaartje dat we nu in gedachten hebben, staat toevallig als voorbeeld één van die twee namen.
Ik zie het al voor me als we naar de winkel zullen gaan voor een proefdruk dat ze ons gaan zeggen dat we direct met de echte naam mogen afkomen en niet de voorbeeldnaam van op het kaartje moeten behouden

Maar sindell, ik vrees dat hier ook de naam deze week niet zal vastliggen, dus voor het tekstje op het kaartje kun je het voorlopig toch nog op "baby" ofzo houden? Ik weet dat mijn zus bij haar eerste een poll heeft gehouden in de verloskamer om de naam te kiezen, dus die proefdruk zal ook wel met een fictieve naam geweest zijn

En ik moet dringend eigenlijk eens die zes dozen kleren van mijn zus doorsnuisteren om te zien wat we nog op de geboortelijst moeten zetten en wat niet.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:19:16 #245
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76220414
Jullie zijn lief!
pi_76222365
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 15:09:56 #247
43556 miss_dynastie
pi_76222586
Wow, sidn3y, wat snel
Veel geluk met Claire
pi_76222621
Wow Sidn3y, gefeliciteerd met de geboorte van Claire

Dat is wel super snel gegaan zeg! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Geniet er van!
pi_76222717
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
da's een half uur na je laatste post

Maar gefeliciteerd met Claire
pi_76222791
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Later meer!
Sidn3y en Sidn3yman gefeliciteerd met Claire
mooie naam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')