Maar nu zit beebje nog op schema toch? Als ik het dan goed begrijp n.a.v. je ondertitel zit je half januari op 36 weken. Als beebje dan niet meer genoeg plaats zou hebben kan het toch gehaald worden? 36 weken is toch niet zo heel erg vroeg? Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het zal vast allemaal goed komenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef mama_papa het volgende:
Ze hebben het er ontzettend druk nu en de eerst volgende mogelijkheid is pas 12 januari :S Het is niet zo ontzettend nodig dat het een spoedje kan worden, maar ik zit toch in de stress nu
Ik moet ergens anders heen voor een echo, het gebeurd niet bij de VK..
Zeg ook niet dat je niet mag klagen hoor en balen is het zeker. Dacht dat je jezelf heel erg bezorgd voelde en probeerde je een beetje gerust te stellen. Een tegenvaller is het hoe dan ookquote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef mama_papa het volgende:
@ flugeltje: Ja klopt helemaal, maar ik had het graag anders gezien de laatste maandjes. Ik mag niet klagen aangezien ik de eerste 6 maanden niks geen kwaaltjes had, maar het is zo'n tegenvaller...
@ DjRandall: Dankje
wat lekker snel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sidn3y, zet 'em op!![]()
mama_papa, niet teveel zorgen maken hoor! Als er echt iets was geweest dan had ze je meteen doorverwezen. Ik denk dat dit meer een waarschuwing was naar jou dat je het rustiger aan moet doen...
Er is áltijd plek voor spoedgevallen, ook met echo's.
[ Bericht 13% gewijzigd door Asyniur op 30-12-2009 13:27:03 ]
Ja, en jij ook zag ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DJRandall het volgende:
Jeej, Asy ook een sticker!![]()
Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ineens? We zitten met een berg babies zo half februari, maar dat is al best wel binnenkort
*vingers in oren steekt* pom pompidom pompomquote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DJRandall het volgende:
Jeej, Asy ook een sticker!![]()
Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ineens? We zitten met een berg babies zo half februari, maar dat is al best wel binnenkort
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |