Dat doe je snel!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
bijna lang genoeg en dan een voering maken van katoen
Laat 1 kant open ja zodat het een sokje wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat doe je snel!
Laat je hem dan aan de onderkant open, of naai je één zijde dicht?!
Waar?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Besteld!
Beige, donker bruin, oranje, oranjegeel, roze, en lichtblauw!
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Heeft iemand een leuk model voor baby slofjes??
Ik heb wel een patroontje uit een boekje maar daar loop ik mee vast dus ik ben maar aan de muts begonnen (da's breien met 4 naalden beetje lastig maar het lukt) voor daarna zoek ik dus een haakpatroon voor slofjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:04 schreef Mirjam het volgende:
okay, wie gaat deze geweldige lippenbalsemhouders haken?http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=36659202
ik ben nu een rijtje aan het maken maar ik krijg mijn haaknaald steeds niet door dat oogje..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef manda-rijn het volgende:
wat snap je niet, vicky?
Al sla je me dood, maar als t gelukt is wil ik er ook 1!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]geweldig!
mijn vriend gebruikt veel lippenbalsem. dit is echt iets voor hem
maar hoe kom ik aan het patroon?
Klopt, bij meerderen valt het niet zo op. Bij minderen maak ik bij de vaste die ik oversla wel een lusje en dan in de volgende steek een vaste (dan heb je dus 3 lusjes op je naald). Maar dat is wel zichtbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef manda-rijn het volgende:
volgens mij is mijn meerderen wel redelijk onzichtbaar, 2 vasten maken uit 1 vaste. Bij minderen sla ik een vaste over![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef manda-rijn het volgende:
volgens mij is mijn meerderen wel redelijk onzichtbaar, 2 vasten maken uit 1 vaste. Bij minderen sla ik een vaste over![]()
[ afbeelding ]
Hier wil je alleen al een baby voor maken![]()
![]()
oei.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hobbydoos.nl
En dan de muskat in navolging van Trui! Ik vaar blind op haar oordeel!![]()
nou, mijn naad slingert soms wat. ik vind 't wel lastig om 'm recht te laten lopen. je kunt er ook voor kiezen om niet steeds op dezelfde plek van kleur te wisselen, dus dat steeds 'willekeurig' laten verspringen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb mijn babybal af! Laten we zeggen dat ik over de kleurencombi heel tevreden ben!![]()
Trui, had jij ook een grote diagonale naad lopen over de bal?
Er staat:quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef trui het volgende:
goede haaknaalden vind ik die ergonomische met een zachter handvat bijv. deze. naald 2,75 vraag ik me overigens af of je die kunt krijgen. heb je gekeken of het engelse maten betreft of amerikaanse/europese? dat kan ook voor de betekenis van de steken wel belangrijk zijn, zie elders in deze topic-reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |