BE wat mooi!! Wat een superschattig mutsje zeg!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, wat een bevalling zeg...
Dan weer verkeerd gehaakt, fout in het patroon, toen was het veeeeeeeeeeeel te groot etc. etc.
Maar hij is af!
[ afbeelding ]
Eerst dus 6 steken, maar danquote:Ch 6, join to make ring with sl st.
Round 1: ch3 (count as dc), 15 dc in ring,sl st to third ch of beg. ch3. (16 dc)
Round 2: ch3 (count as dc), dc in same space as joining, *2dc in next dc*. Repeat from * around, sl st to third ch of beg. ch3. (32 dc)
Round 3: *ch4, skip next 2 dc, sc in next dc*. Repeat from * around ending with sl st to previous joining st.
Round 4: *7 dc in next ch4 space, sc in next sc*. Repeat from * around, ending with sl st to previous joining st
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef trui het volgende:
oh haha ophelia, we waren tegelijk bezig.![]()
![]()
Met die van jullie beide moet ik er zeker uitkomen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taal
Kabouter met hoofpijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een patroon van een kabouter op de kop getikt, iemand interesse?
dat is een spelletje op de pc dan moet je kabouters kapot slaan met een hamer.quote:
Elton het schaapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil ook nog een mutsje maken *is stiekem jaloers op Oscar*
Ik vind hem ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Elton het schaap![]()
(keek op Ravelry)
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik ben nu aan het minderen en het ziet er helemaal niet uitMoet na elke toer steeds 1 steek eerder minderen, maar dan krijg je die 'knoopjes' allemaal schuin onder elkaar.
Kan ik niet 2 losse delen aan elkaar maken met dus 2x meerderen ipv 1 deel meerderen en daarna minderen? Of blijf je die aanhechting dan zien?
Een kikker, amigaerumi op Ravelryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef trui het volgende:
[..]
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.
ooh, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Ik dacht dat die speciaal voor iPhone-eigenaren was uitgevonden, zodat die niet hun want hoeven uit te doen als de telefoon gaatquote:Op zondag 3 januari 2010 10:23 schreef trui het volgende:
of heel praktisch, zoals deze, speciaal voor een fotograaf-in-de-kou:
afbeelding
Die wil ikquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Leuk! Ik ben toevallig met dezelfde bezig. Ook om als speldenkussen te gebruiken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef _Arual_ het volgende:
my first haaksels:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat plakoogjes een soort stickervel achterop hadden, maar je moest ze echt met lijm plakken. We hadden alleen industrielijm in huis, want het moest NU. Iemand een beter alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |