BE wat mooi!! Wat een superschattig mutsje zeg!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, wat een bevalling zeg...
Dan weer verkeerd gehaakt, fout in het patroon, toen was het veeeeeeeeeeeel te groot etc. etc.
Maar hij is af!
[ afbeelding ]
Eerst dus 6 steken, maar danquote:Ch 6, join to make ring with sl st.
Round 1: ch3 (count as dc), 15 dc in ring,sl st to third ch of beg. ch3. (16 dc)
Round 2: ch3 (count as dc), dc in same space as joining, *2dc in next dc*. Repeat from * around, sl st to third ch of beg. ch3. (32 dc)
Round 3: *ch4, skip next 2 dc, sc in next dc*. Repeat from * around ending with sl st to previous joining st.
Round 4: *7 dc in next ch4 space, sc in next sc*. Repeat from * around, ending with sl st to previous joining st
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef trui het volgende:
oh haha ophelia, we waren tegelijk bezig.![]()
![]()
Met die van jullie beide moet ik er zeker uitkomen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die van jou is veel meer Jip en Janneke-taal
Kabouter met hoofpijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een patroon van een kabouter op de kop getikt, iemand interesse?
dat is een spelletje op de pc dan moet je kabouters kapot slaan met een hamer.quote:
Elton het schaapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil ook nog een mutsje maken *is stiekem jaloers op Oscar*
Ik vind hem ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Elton het schaap![]()
(keek op Ravelry)
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik ben nu aan het minderen en het ziet er helemaal niet uitMoet na elke toer steeds 1 steek eerder minderen, maar dan krijg je die 'knoopjes' allemaal schuin onder elkaar.
Kan ik niet 2 losse delen aan elkaar maken met dus 2x meerderen ipv 1 deel meerderen en daarna minderen? Of blijf je die aanhechting dan zien?
Een kikker, amigaerumi op Ravelryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef trui het volgende:
[..]
wat ben je aan 't maken dan? zo'n bal? die kun je inderdaad prima uit 2 helften maken. maar je kunt je minderingen ook een beetje verspreiden toch? bovendien krijg je nauwelijks 'knoopjes' te zien als je die mygurumi manier toepast.
ooh, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Ik dacht dat die speciaal voor iPhone-eigenaren was uitgevonden, zodat die niet hun want hoeven uit te doen als de telefoon gaatquote:Op zondag 3 januari 2010 10:23 schreef trui het volgende:
of heel praktisch, zoals deze, speciaal voor een fotograaf-in-de-kou:
afbeelding
Die wil ikquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef manda-rijn het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op mijn to do lijst! Pffff koude stuur in de auto zeg
(zijn driving gloves)
1 kan mooi wat groter gemaakt worden, zodat die over mijn spalk heen kan
Leuk! Ik ben toevallig met dezelfde bezig. Ook om als speldenkussen te gebruiken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef _Arual_ het volgende:
my first haaksels:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat plakoogjes een soort stickervel achterop hadden, maar je moest ze echt met lijm plakken. We hadden alleen industrielijm in huis, want het moest NU. Iemand een beter alternatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |