Ja nou ik weet ook niet of ik dit wel kan hoor, maar ik vond mijn popping hart wel goed gelukt (zijn eigenlijk 2 halve bolletjes die je aan elkaar haakt) en ook de vis lukte wel goed. Ik snapte helemaal niets van die staartvin, maar uiteindelijk is ie wel geworden zoals het moest, de rugvin is echt niet zoals hij moest maar ik vind het wel kunnen zo. Daarom dacht ik, laat ik eens een uitdaging aangaan en die grotere projectjes eens proberen. Ik ben benieuwd.....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef m@x het volgende:
Die T-Rex die ze op haar site heeft staan is echt helemaal geweldig. Ik ken iemand hier thuis die daar geweldig blij mee zou zijn. Maar het ziet er allemaal nog even te moeilijk uit voor nu. Misschien later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het is niet heel duidelijk, maar ik krijg bij minderen van die grote steken, hebben jullie dat ook?Ja, en bij het meerderen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet zo goed weten wat je er aan moet doen. Ik heb het onzichtbaar minderen hier al voorbij zien komen maar vond dat nog even te ingewikkeld om me in te verdiepen. Misschien is het hiervoor wel handig.
BE, wat schattig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er belangstelling voor de volledige vertaling van het patroon voor de Gehaekelte Topflappen? Dan vul ik die van Trui aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Eigenmijsje het volgende:
mijsjes vlindermutsje
Snap alleen niks van het patroon dus moet daar maar eens aan gaan werken!
valt mee, de haaknaald moet er natuurlijk wel tussen passen bij de volgende toerquote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef Eigenmijsje het volgende:
Trek jij de draad strak aan dan manda-rijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |