1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ja nee, dan ook alleen de beginletter van Qwea he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga LAPO hunten vanaf nu bij alle topics en dan TT's maken met "Waar Qwea een reis boekt zonder dat MM het mag weten"
Maar ons Qwea miept niet over TT'squote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, dan ook alleen de beginletter van Qwea he?
Doen we bij jou ook altijd
ik welquote:
Qwea verkent graag haar grenzen he Qutje?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Potverpielekes!
Ga ik ff thee pakken kom ik terug , staat dr een poetsvrouw gewoon uitgebreid in mn Lush tas te koekeloeren en dan gewoon glashard vragen wat dat allemaal is en zo.
Beetje manieren mens
Is dat niet de Lush filosofie dat je dan zo iemand de drempel over moet helpen om ook Lush te gaan kopen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Potverpielekes!
Ga ik ff thee pakken kom ik terug , staat dr een poetsvrouw gewoon uitgebreid in mn Lush tas te koekeloeren en dan gewoon glashard vragen wat dat allemaal is en zo.
Beetje manieren mens
Lekker fijn..quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Potverpielekes!
Beetje manieren mens
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wees lief voor de poetsvrouw voor je het weet lijkt ze op mij en is je bureau de komende weken niet schoon.
Oh nou in dat geval zullen we daar graag bij helpen, bij komende TT'squote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea verkent graag haar grenzen he Qutje?
"Dat is een andermans tas, kutwijfquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Potverpielekes!
Beetje manieren mens
Mijn tante heeft eentje in huis van iemand die zegt dat het zijn kat niet is en dus loopt dat arme beest steeds buiten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gemist wat Inge met een naakt?kat doet. Iemand?
Oh nou dan heb ik je lapo vást verkeerd geïnterpreteerd!quote:
Haar tante (toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gemist wat Inge met een naakt?kat doet. Iemand?
Dat dus he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Dat is een andermans tas, kutwijf"
Dat hoefde je hier niet te proberen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wees lief voor de poetsvrouw voor je het weet lijkt ze op mij en is je bureau de komende weken niet schoon.
Oohh, en jij hebt nu iemand gevonden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn tante heeft eentje in huis van iemand die zegt dat het zijn kat niet is en dus loopt dat arme beest steeds buiten.
Dat vond tante zielig, dus hij woont nu bij haar...
Maar....ze vindt hem wel eng en kaal enzo, dus ze wil graag een plekkie voor hem waar mensen hem niet eng vinden
Ik vind het ook vrij nieuwsgierig enzo, maar iemand daarom al een kutwijf vinden... mwahquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus he.
En dan vooral net als ik ff op sta, snel die tas induiken![]()
Sorry als ik dat niet vind kunnen.
Als ze het nou gevraagd had waar ik bij was, ok.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat niet de Lush filosofie dat je dan zo iemand de drempel over moet helpen om ook Lush te gaan kopen?
Dus dat jij haar dan uitgebreid gaat informeren en laat ruiken enzo?
307 zou die nu moeten betalen. Maar de vaste rijksbelasting is voor zijn auto afgeschaft. Das dus - 17 euro. Das dus 290. Met die km heffiing gaat ie 3 euro meer betalenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef Ml-etje het volgende:Q google even op de site van het ministerie van verkeer en waterstaat kun je het ongeveer berekenen..
Ik ging zonder spits al meer betalen met die 12.500 km die ik per jr ongeveer verrij.
Oh-oh moet je alles in dozen doen? Get dat is een rotklus..maar idd anders wordt het lastig verzenden.
Denk dat het bij mij bijna al naar mijn werk moet aangezien ik maandag weer aan de slag mag
Naja echt leuk is ze toch al niet hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij nieuwsgierig enzo, maar iemand daarom al een kutwijf vinden... mwah
Er zijn ergere dingen, zeg maar!
Nu echt douchen!
Hmm, ik ga het morgen verzenden, dus het zou er donderdag of zaterdag kunnen zijn, maar TNT kennende is die kans niet erg grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef Ml-etje het volgende:Q google even op de site van het ministerie van verkeer en waterstaat kun je het ongeveer berekenen..
Ik ging zonder spits al meer betalen met die 12.500 km die ik per jr ongeveer verrij.
Oh-oh moet je alles in dozen doen? Get dat is een rotklus..maar idd anders wordt het lastig verzenden.
Denk dat het bij mij bijna al naar mijn werk moet aangezien ik maandag weer aan de slag mag
Stel nou dat er prive dingen in zitten? Een dildo ofzo...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij nieuwsgierig enzo, maar iemand daarom al een kutwijf vinden... mwah
Er zijn ergere dingen, zeg maar!
Nu echt douchen!
Ik zou t bijna es voor dr klaarzetten ja, s zien of ze t dan nog es doetquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stel nou dat er prive dingen in zitten? Een dildo ofzo...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou t bijna es voor dr klaarzetten ja, s zien of ze t dan nog es doet
Neh, denk het niet. Zeker niet omdat oud en nieuw er tussen zit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik ga het morgen verzenden, dus het zou er donderdag of zaterdag kunnen zijn, maar TNT kennende is die kans niet erg groot
Slappe smoes is dat , want das gewoon alleen maar vrijdag vrij, en donderdag en zaterdag zouden ze gewoon moeten bezorgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, denk het niet. Zeker niet omdat oud en nieuw er tussen zit.
Soms heb jij ook leuke ideeënquote:
Ik zou dat ook niet moeten hebben, erg onbeschoft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja echt leuk is ze toch al niet hoor.
Ik vind dr ook niet persé een kutwijf maar ik vind het wel absoluut not done om zodra iemand even dr hielen licht die tas in te duiken.
Ze had echt mn Aqua Marina in dr handen he!
Schijnbaar is het de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet moeten hebben, erg onbeschoft.
Wacht maar tot ik mijn neus in Greys haar tas druk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar is het de normaalste zaak van de wereld
En vooral dingetjes vastpakken hequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn neus in Greys haar tas druk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En vooral dingetjes vastpakken he![]()
Nah, ze heeft echt wel mazzel, mn baas wil dr eigenlijk al lang graag dr uit mikken, als ik dit zou rapporteren was het denk ik de druppel, maar zo ben ik dan ook weer niet hoor
Nee, ze poetst overal omheen en als ze de grond veegt laat ze overal dr stapeltjes troep liggen.quote:
Oh kijk maar dat heb ik dan weet niet begrepen. Ik dacht je je zelf erbij was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En vooral dingetjes vastpakken he![]()
Nah, ze heeft echt wel mazzel, mn baas wil dr eigenlijk al lang graag dr uit mikken, als ik dit zou rapporteren was het denk ik de druppel, maar zo ben ik dan ook weer niet hoor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze poetst overal omheen en als ze de grond veegt laat ze overal dr stapeltjes troep liggen.
Ze kan wel heel goed heel lang pauzeren
Ik ging ff thee pakken, kom terug, en ze staat finaal in die zak te grabbelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh kijk maar dat heb ik dan weet niet begrepen. Ik dacht je je zelf erbij was.
maar idd in een tas zitten zonder dat de eigenaar ervan erbij is is not done en ook bij ons bedrijf reden voor ontslag.
quote:
Tis een gave hoor, zo lang in de keuken zitten en voor je uitstaren, ik doe het haar niet naquote:
Heeeeey wat ging je doen vandaag dat succes vereist?quote:
Oh sorry, niet teruggelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vandaag gaan ze volgens mij proberen me ritalin te voeren
weet niet precies wat ze willen, maar zo iets was het
Bedoel je de bureau's ? Want daar moet ze overal omheen poetsen. Doe ik ook niet hoor maar goed je mag nog geen papiertje verplaatsen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze poetst overal omheen en als ze de grond veegt laat ze overal dr stapeltjes troep liggen.
Ze kan wel heel goed heel lang pauzeren
jij staat wel op standje speedchat zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, niet teruggelezen.
Succes!
Oh, mag ik ook wat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
weet niet precies wat ze willen, maar zo iets was het
Nou ook op kasten waar gewoon vazen en lampen en zo op staan, en ze poetst met heeeeeeeele wijde bogen overal omheen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Bedoel je de bureau's ? Want daar moet ze overal omheen poetsen. Doe ik ook niet hoor maar goed je mag nog geen papiertje verplaatsen.
Ik moet ook ritalin geloof ik, om mn Lush rush te bedarenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij staat wel op standje speedchat zeg
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een gave hoor, zo lang in de keuken zitten en voor je uitstaren, ik doe het haar niet na
Succes bij de ritalintokoquote:
ooh godquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ook op kasten waar gewoon vazen en lampen en zo op staan, en ze poetst met heeeeeeeele wijde bogen overal omheen.
En ze zit ook ALTIJD in de prullenbakken![]()
Mappen en zo die je weggooit, doosjes noem maar op, alles vist ze dr uit en dan vraagt ze of dat weggegooid moet.
JAHAAAA daarom ligt het in de prullenbak he
Let wel, we hebben dr twee hoor.quote:
Jezus christus wat een debielen campus daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Let wel, we hebben dr twee hoor.
Eentje is heel leuk en doet gewoon dr werk.
Die andere staat voornamelijk het snoer van de stofzuiger vast te houden ( echt, ik verzin het niet ) , met veger en blik in dr handen te wachten tot de ander klaar is met vegen zodat zij het hoopje op kan vegen ( wat ze dan best vaak vergeet ) en in prullenbakken te grabbelen, en nu dus ook in mijn tas.
En heeeeeele verhalen tegen de honden vertellen he.
Terwijl die liggen te slapen![]()
Ze heet Loret
Tis hier af en toe wel net een sociale werkplaats jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus christus wat een debielen campus daar
Ik wist het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
Hond en artrose
Ik gooi hem er nog even in. Wat een wijf
"met de debielencampus " is ook een mooiequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus christus wat een debielen campus daar
Bwahahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis hier af en toe wel net een sociale werkplaats ja![]()
Als mijn baas belt neem ik vaak op met "met het gesticht" "met het gekkenhuis" ( of "met sexboutiek de geile goudvis").
Mja, het houdt het wel spannend
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"met de debielencampus " is ook een mooie
Nee ik ga echt opnemen met "met de debielen campus".quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahahadie laatste
daar neemt MM ook altijd mee op
Ik zou de volgende keer als je baas belt opnemen als callgirl
Keep it goingquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat zijn a 2 goeie ideeën van me. Ik ben op dreef
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ga echt opnemen met "met de debielen campus".
Wedden dat ie neer gaat van het lachen
Zo doe maar duur Q! Maar wel tof en stoer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
London? Parijs?
Ik wilde hem verrassen met 3 weken USA... want we zijn in juli 5 jaar samen...
Maar ik zit en nog te peilen of hij het zou willen, of hij vrij zou kunnen krijgen en hoe de neuk ik dat geheim hou
beetje laat, die kaartquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:Dr zit een kerstkaart met een soort van glitterbom in de post.
Heeeeeeeeel de post vol met glitters, en ik ook, met mn zwarte outfit
Wedden dat ze t niet zietquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat de schoon(pauze)maker lol mee hebben dat spul zie je weken later nog opduiken.
Daar zou ik ook om durven wedden.quote:
equote:
Die ziet heul niks als ze zit te staren daar, ik zeg het jequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
e
"Glitters? Niet hier aan de keuken tafel hoor. Dus het isser niet"
doe daN!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze gaat weer de keuken in nu.
Ik zou echt bijna een foto gaan maken.
Ziet ze ook niet hoor
Nah das sneuquote:
Ga lekker een ander woorden in de mond leggen of leer begrijpend lezen, want dat zei ik nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar is het de normaalste zaak van de wereld
Niet alle mensen Greys, zat leuke mensen hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga lekker een ander woorden in de mond leggen of leer begrijpend lezen, want dat zei ik niet
Ik snap niet dat je nog op die 'debielencampus' wilt werken als al die mensen zo vreselijk zijn.
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik niet bij jou op kantoor werk, want je had vast geen goed woord voor me over
Zo, nu een oliebol en even wat leuks doen, want dit is echt mijn saaiste vakantie ever
Hoe is het met Mr. Pink?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval zullen we daar graag bij helpen, bij komende TT's
Al leek ze daar in de lapo anders nie heul erg van gecharmeerd
Ik ga eens even douchen, kijken of ik Heer G uit bed kan krijgen ook enzo.
Potver, ik zou er zelf ook weer ingaan, maar da's mislukt
Joel's vader nam vaak op met: "God Speaking"quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"met de debielencampus " is ook een mooie
Oh die van God is ook een goeiequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joel's vader nam vaak op met: "God Speaking"
Ik neem al jaaaaren op met: "Het meest sexy meisje van Nijmegen en omstreken" Nu Schiedam dan.
"Why do I have to be mr Pink?"quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe is het met Mr. Pink?
[ afbeelding ]
* Pagan gaat bijlezen
Ik kreeg vandaag nog een kaartquote:
Is er film materiaal van?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
ooh ja ;
GODVERDOMME!
Weten we nog dat MM zn dure trui heeft verneukt 2 weken terug ofzo met schimmelvreter? Is die kloothommel weer met die bende bezig, VERNEUKT IE MN NIEUWE NOG GEEN 3 DAGEN OUDE IKEA BADMAT MET DIE TROEP!
En toen rende ik met die zooi naar buiten om het weg te gooien, kwam die me achterna en nu is mn coltrui ook verneukt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ze in the UK geen tenen hebben, of ze schroeven ze af wanneer ze mooie schoenen aantrekken.
Ze zijn vooraan heul smal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Sorry heur....maar ze zijn dus te klein?
Lekker!!!quote:
Niet wakker en toch teruggelezenquote:
That's the spirit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Beetje teruggelezen inmiddels
Wij krijgen straks een nieuwe lamp. Hadden we samen moeten gaan kopen, maar ik sliep nog
Ik zal ook uitleggen waaromquote:
Nerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal ook uitleggen waarom
Ik heb zojuist de nieuwe beta-site gezien van de opvolger van FOK!games... de nieuwe site gaat (in de huidige opzet) volledig falen als games-site
Waar zie jij datquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zal ook uitleggen waarom
Ik heb zojuist de nieuwe beta-site gezien van de opvolger van FOK!games... de nieuwe site gaat (in de huidige opzet) volledig falen als games-site
Ja, ik ook. En ik wil weten waarom het niet gaat werkenquote:
Je bent haske schattig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt door de stromende regen naar die Lush geweest he![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt door de stromende regen naar die Lush geweest he![]()
Gaafquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
En dames, jullie hadden mazzel.
Er stonden nog een paar kadoos die duurder waren dan 30 euro en niet heel erg badgericht waren zelfs.
Dus jullie krijgen alle 4 de Very Berry gratis en voor nop dr bij
Ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen geen fotos gemaakt want het regende gewoonweg te hard en in de winkel was het zo druk dat daar geen plek voor was, ik ga nu wel ff alles op de verwarming zetten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog ff uitrekenen wat ik psies van iedereen krijg.
En Ing, jouw adres heb ik al, of moet t naar je werk?
Hoe kom je daar aan dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog ff uitrekenen wat ik psies van iedereen krijg.
En Ing, jouw adres heb ik al, of moet t naar je werk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens echt triest hoor.
Het was in totaal iets van 132 euro of zo voor jullie vieren.
Dus dat meisje zegt heel vrolijk nou, als je dr nog voor 18 euro iets bij koopt kun je nog een kado uitkiezen.
Dus, tja.
Yups, ik breng t morgen naar het postkantoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?![]()
Euhm, je doet het morgen op de post?
Doe dan maar naar huis; meneer I. is deze week vrij en zaterdag en maandag ben ik ook thuis.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?![]()
Euhm, je doet het morgen op de post?
Doe dan maar naar huis; meneer I. is deze week vrij en zaterdag en maandag ben ik ook thuis.
Volgens mij weet alleen Greys mijn adres...en MMquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij weet alleen Greys mijn adres...en MM![]()
oh oh, hoe wist je mijn adres dan?
En ik wil wel ff zeker weten dat je het juiste hebt
En schijnbaar ruikt mijn huis nu lekkerquote:
Jullie spul zit in zakjes en die dozen zien psies zo uit als op de site, dus dr is eigenlijk niet veel te zienquote:
Okeuj...dan nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie spul zit in zakjes en die dozen zien psies zo uit als op de site, dus dr is eigenlijk niet veel te zien
*hap*quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Nou ik wil zo wel een foto maken hoor, if it makes you happy.quote:
Ja mooi ben je, ik heb t toch maar ff gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, ik zie en ruik het thuis allemaal wel
En, hoe was 't?quote:
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, hoe was 't?
(niet dat ik het antwoord nu nog ga lezen, want ik moet weg, maar ik zal het bij terugkomst uitchecken)
Merk je dat meteen???quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van had
(precies op dat moment zat er een ONTIEGELIJK VERVELEND VENGABOYS LIEDJE in mijn hoofd en was ik me erg bewust van de tikkende secondewijzer van de klok)
receptje meegekregen, en heb nu de eerste binnen
tis nog een begindosis, na twee weken gaat hij omhoog
nee, het is een verlaagde dosis, om te startenquote:
dat papier van die happyquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Voor Non, Ing , Goodbye en Ml-etje:
Een Very Berry is een display exemplaar denk ik:
[ afbeelding ]
( check het prijsje 36.75)
De andere 3 dozen zijn dicht, het waren echt de laatste 4:
[ afbeelding ]
Jullie spullen heb ik gewoon in de zakjes gelaten dus daar zie je echt niks aan,
Ik mocht zelf ook een kado uitzoeken dus ik nam de laatste Happy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarrrrrr omdat ik wel een bad heb en Non en Ing niet heb ik hun aangeboden om te ruilen als ze dat wilden, Ing krijgt nu de Happy ( ook best sneu want in de Very Berry zaten sowieso al een paar dingen die ze zelf ook al gekocht had, dus dit is wel veel leuker zo).
En gisteren had ik deze:
[ afbeelding ]
twv 74.95![]()
Helaas ontbrak het parfum, die kreeg ik dus vandaag gewoon erbij![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele buit:
[ afbeelding ]
De Very Berry en de Vanilla Scoop als kado , en mn gekochte dingen
Ja dies vet Happy hequote:
Het ruikt hier ook vet goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Echt zo leuk om alles bij elkaar te zien, daar word je blij van, van al die Lush!
Als ik straks mijn Nederlandse en UK bestelling binnen heb ga ik ook een foto maken
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
rot op met jullie lush
cederhout in je zeep ftw![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat jij t heerlijk vindt ruiken, t riekt naar cocosquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
zijn dat gepureerde hersenen ofzo
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van die frutsels op die rugleuningenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
We hebben hier een oude bonkige donkere kasteeltafel zeg maar en daar wil ik dan deze stoeltjes bij.
Zijn ze niet lief(Dus niet met witte tafel, maar donkerbruin) (Oh en zonder plastic op de zittingen
)
En ze zijn ook wel een beetje Borie-proof. We hebben nu eetkamerstoelen met stof ook aan de zijkant
[ afbeelding ]
En deze salontafel willik
Heb er nu eentje met glasplaat en arghhhhhhhh, NOOIT MEER.
[ afbeelding ]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....quote:
nou maak je me nieuwsgierig naar je eettafelquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....
Hoger model en langwerpig, met twee lades dr in.
Ik geloof niet dat ik dr een duidelijke foto van heb.
Hij moest bij mn eettafel van antiek Indiaas hout passen en dat was nog niet zo simpel
dies inderdaad erg grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, hier zie je een stukje van de tafel:
[ afbeelding ]
En hijs heel erg groot voor een salontafel:
[ afbeelding ]
Ik vind m wel erg tof jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dies inderdaad erg groot
maar ook erg tof
Ja ik heb t nog niet eens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
En oh-oh heeft een mooie salontafel.![]()
(doe je nog wax spul branden?)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de tuintafel gezien. En de plek waar de open haard moet komen in de serre. En thee gedronken.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
OMG wij krijgen hier voor de tweede keer dat ik hier werk gewoon een kerstpakket
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
We hebben hier een oude bonkige donkere kasteeltafel zeg maar en daar wil ik dan deze stoeltjes bij.
Zijn ze niet lief(Dus niet met witte tafel, maar donkerbruin) (Oh en zonder plastic op de zittingen
)
En ze zijn ook wel een beetje Borie-proof. We hebben nu eetkamerstoelen met stof ook aan de zijkant
[ afbeelding ]
En deze salontafel willik
Heb er nu eentje met glasplaat en arghhhhhhhh, NOOIT MEER.
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zit er in?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
OMG wij krijgen hier voor de tweede keer dat ik hier werk gewoon een kerstpakket
![]()
Normaal krijgen we een of andere VVV bon op ons bureau gegooid ergens in het nieuwe jaar.quote:
ZEGquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef Cat22 het volgende:
Boeiend om iemand met zijn neus op de Karma te zien zitten: snuffel, snuffel, snuif..... hmmmm deze ruikt kruidig he? Toch? Die kerel ruikt echt niks!![]()
Koffiegedoe allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier zie je een beetje hoe mn eettafel is:
[ afbeelding ]
En daar heb ik hele simpele teakhouten stoelen bij :
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoor.quote:
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEGik ben d'r gewoon bij he... praat eens niet over me alsof ik een raar object ben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jquote:J
H
!
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Ben je alweer naar die winkel geweest
Heb jij ook foto's zonder honden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie met naar boven scrollen pas dat dat twee keer t zelfde leuke hondje is
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Zoek maar een goed plekje.
![]()
[..]
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.![]()
Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
JJ
H
!
![]()
Hij rook zelfs in de winkel niks dus mij verbaast het niet
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
[..]
Ja hoor.Zoek maar een goed plekje.
![]()
[..]
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.![]()
Sorry.
Cat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
JJ
H
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.![]()
Ja die van de salontafel zijn metquote:
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEGik ben d'r gewoon bij he... praat eens niet over me alsof ik een raar object ben
![]()
Welke winkel is dat trouwens? Want die stoeltjes zijn schetig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Ben je alweer naar die winkel geweest
www.het-posthuys.nlquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke winkel is dat trouwens? Want die stoeltjes zijn schetig.![]()
Hebben ze daar ook reiskoffers die je als salontafel kunt gebruiken? Want dat is nog steeds mijn droomtafeltje.
Hoe dronken is zij!quote:
Ze vindt me raar... dan krijg je geen knuffels hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?
Dat wist je toen nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze vindt me raar... dan krijg je geen knuffels hoor
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heer G is kleurenblind?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?
(En over het algemeen is het ook best raar om iemand te zien die niet kan ruikenNet als dat ik het nog steeds raar vindt dat Heer G steeds aan me vraagt 'welke kleur is dit?').
Was je alweer in Nederland? En wanneer vlieg je naar China? Hoe was Marokko? Ik hoorde hier ook berichten over noodweer daar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo knuffeligquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?
(En over het algemeen is het ook best raar om iemand te zien die niet kan ruikenNet als dat ik het nog steeds raar vindt dat Heer G steeds aan me vraagt 'welke kleur is dit?').
*bookmarkt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
www.het-posthuys.nlEcht, wat je daar allemaal ziet, je wilt het allemaal hebbuh!
Ja, precies! De opoffering! Zeker 5 minuten om moeten rijden! Maximaal 10 minuten gespendeerd aan alles uitzoeken en in tasje pleuren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Snappik. Ik ook nietquote:
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:... en bovendien mag ik dat helemaal niet van mijn vriendin
Marokko: [SC] 491 waar trovey comfortably numb doorbikkeltquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je alweer in Nederland? En wanneer vlieg je naar China? Hoe was Marokko? Ik hoorde hier ook berichten over noodweer daar?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Yep! Zo heeft ie vorige keer die roze mobiel gekocht terwijl hij dacht dat ie zilver was
Heeft ie uiteindelijk maar aan mijn schoonzus gegeven.
Op zich best lullig dat het winkelpersoneel er niets van zei. Alhoewel, misschien dachten ze dat ie roze gewoon mooi vond
OMG maar vraagt ie dat dan ook niet ff voor de zekerheid in een winkel???quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Yep! Zo heeft ie vorige keer die roze mobiel gekocht terwijl hij dacht dat ie zilver was
Op zich best lullig dat het winkelpersoneel er niets van zei. Alhoewel, misschien dachten ze dat ie roze gewoon mooi vond
wist ik, daarom zei ik hequote:
Dat kaal plekje heb ik al ja, en ik draag alleen nog maar rokken in huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee
Heb je al een kaal plekje inmiddels midden op je hoofd? Van die duim?![]()
Dabedoellik!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies! De opoffering! Zeker 5 minuten om moeten rijden! Maximaal 10 minuten gespendeerd aan alles uitzoeken en in tasje pleuren!
Dat kwartier krijg ik nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG maar vraagt ie dat dan ook niet ff voor de zekerheid in een winkel???
![]()
Dat personeel kan ook niet ruiken dat ie kleurenblind is toch?
En hoe lullig zou het zijn als ze aan iedereen zouden vragen "Uhm meneer, u weet dat het roze is???"
Gaat ff lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko: [SC] 491 waar trovey comfortably numb doorbikkelt
China: [SC] 496 - Met breezersletjes en labradoodles (vertrek 16 januari)
Jij zult er ook echt niks van zeggen hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver was
Na al die jaren kleurenblind zijn leer je ook best dat bepaalde tinten bepaalde kleuren zijn, ook al zie je ze anders dan anderen. Maar roze en grijs/zilver lijken teveel op elkaar. Ik wacht op het moment tot ie met een roze pak thuis komt
Never nooit meer is gewoon een uitspraak toch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien dachten ze dat hij de telefoon voor jou kocht.
Ik las vandaag een reclame van de weight watchers never nooit meer terug vallen naar je oude gewicht. Of te wel meteen weer je oude gewicht krijgen. De kruidvat heeft ook een keer zoiets gehad dat kost niet duur. Ik maak ook fouten maar dit vind ik ookal zijn ze express gemaakt niet kunnen.
Dat zou idd ook kunnen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien dachten ze dat hij de telefoon voor jou kocht.
Ik moest dit stukje echt vier keer lezen voor ik het snaptequote:Ik las vandaag een reclame van de weight watchers never nooit meer terug vallen naar je oude gewicht. Of te wel meteen weer je oude gewicht krijgen. De kruidvat heeft ook een keer zoiets gehad dat kost niet duur. Ik maak ook fouten maar dit vind ik ookal zijn ze express gemaakt niet kunnen.
Oh dan hou je toch zeker wel wijselijk je mond he ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver was
Na al die jaren kleurenblind zijn leer je ook best dat bepaalde tinten bepaalde kleuren zijn, ook al zie je ze anders dan anderen. Maar roze en grijs/zilver lijken teveel op elkaar. Ik wacht op het moment tot ie met een roze pak thuis komt
Leg het mij dan even uit ajb?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou idd ook kunnen!
[..]
Ik moest dit stukje echt vier keer lezen voor ik het snapte![]()
Ze heeft het over de uitdrukking never nooit meer.quote:
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:01 schreef Ml-etje het volgende:kledingwinkel geweest en niks gekocht
dusssuuuuhhh oh-oh ik ben heeeel blij met je
![]()
Heb je nu echt door de regen gelopenwat erg!
En ik vind de very berry erg leuk![]()
Ga het geld nadat ik de boodschappen heb uitgepakt en even het eten op het fornuis gemikt overmaken! en mijn adres pm-en natuurlijkalthans zal ik dat van mijn werk maar doen? Wanneer ga je het posten denk je?
Ow enn Greys wat een leuke stoeltjes![]()
ga straks die link even bekijken moet nog een paar mooie kasten.
De nieuwe wasmachine en koelkast zijn hier ook binnen en ws gordijnen voor een betaalbare prijs (de helft van de vorige offerte). Vouwgordijnen dan wel, gewone maak ik zelf wel
Ah, thanks. Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft het over de uitdrukking never nooit meer.
En kost niet veel.
Dat zijn taalfouten die expres in reclames gemaakt worden en die vindt ze niet kunnen.
Geloof ik.
Oh-oh..... welke massagebar zit er in de Verry Berry? En kon die tegen de warmte?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.
Ik ben blij dat je het kado ook goed vindt![]()
Mn haar is nog nat ja, en nog erger, ik had de very berries op de verwarming gelegd en dus niet de zeiknatte pakken van de honden, die moeten zo dus hun natte fleecepakken weer aan![]()
Woops.
Ik moet eerlijk zeggen, ik snap ook echt heel vaak niet wat ze bedoelt, en dat vind ik best storend voor iemand die in het onderwijs werkt, dus ik zou daar ook wat meer op letten f_rquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ben ik het wel mee eens.
Maar F-R, als jij je daar zo over opwindt zou je misschien hier kunnen proberen wat duidelijker te posten. Soms staan er taalfouten in en je zinnen zijn vaak moeilijk te volgen. Voor mij tenminste.
Uhhhhhh jawel, strawberry feels , die in t open pak ziet dr prima uit en de verwarming stond ook niet zo hoog. Het papier was natquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh..... welke massagebar zit er in de Verry Berry? En kon die tegen de warmte?
Ach nee arme beestjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.
Ik ben blij dat je het kado ook goed vindt![]()
Mn haar is nog nat ja, en nog erger, ik had de very berries op de verwarming gelegd en dus niet de zeiknatte pakken van de honden, die moeten zo dus hun natte fleecepakken weer aan![]()
Woops.
Daar durf ik echt geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach nee arme beestjes.
Tuurlijk alles is goed tochben sowieso heel blij
![]()
Morgen even denken woensdag, donderdag oudjaarsdag, vrijdag nieuwjaarsdag dan zou hij heel misschien zaterdag aankomen?
Mr wurgt me als ik niet deze week een kast koop volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Ml-etje
Ik zou er zeker even gaan kijken als ik jou was, kasten in overvloed en de een nog toffer dan de ander.
Al is het alleen maar om inspiratie op te doen, want ze hebben er dus heel veel sfeervolle 'huiskamers' dus heel leuk om in te neuzen!
Ik baal harder als het op mijn werk staat en als ze het thuis niet af kunnen leveren dan brengen ze het naar het postkantoor dus dat is ook prima. Dan haal ik het daar wel op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik echt geen zinnig woord over te zeggen...
TNT is niet echt betrouwbaar he
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik baal harder als het op mijn werk staat en als ze het thuis niet af kunnen leveren dan brengen ze het naar het postkantoor dus dat is ook prima. Dan haal ik het daar wel op.
Ik pm mijn huisadres zo.
Nu die boodschappen halen anders lopen ze zelf weg.
Heel veel witte kasten, vraag maar aan Maesquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr wurgt me als ik niet deze week een kast koop volgens mij
Hebben ze witte kasten ? niet al te strak?Heb de site bekeken erg
doe mij ook zo'n pilquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
Ah gut, net allemaal beestjes op TV West bij de dierenarts die helemaal panisch voor vuurwerk zijn.
Die gaan stoned 2010 in
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
Ah gut, net allemaal beestjes op TV West bij de dierenarts die helemaal panisch voor vuurwerk zijn.
Die gaan stoned 2010 in
Shoot, moeten dus kledingkasten zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel veel witte kasten, vraag maar aan Maes
Ze zijn alleen niet echt goedkoop, maar ook niet schrikbarend duur. Het is wel heel mooi stijlvol spul allemaal.
Veel wit in allerlei landelijke en white-wash uitvoeringen enzo
Geen kledingkasten, die zag ik niet.
Ik heb een keer mijn tinnetje met You Snap the Whip op de verwarming gezetquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ow crap Cat, nu ben ik aan het dubben of ik niet ff zo een doos open maak om die massagebars te checken![]()
Maar goed, daar kan ik toch niks meer aan veranderen
Misschien nog even aan Maes vragen, er waren ook slaapkamers namelijk bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot, moeten dus kledingkasten zijnGa er alsnog wel kijken maar eerst die kasten halen
M'n beste vriend is ook kleurenblind. En er zijn best vaak dingen waar ik over vertel waar hij dan geen voorstelling bij kan maken (bijv. een mooie foto qua kleuren). Lijkt me erg onhandig om kleurenblind te zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is best kut eigenlijk. Zeg dat kleurenblind zijn
Ik heb de mijnes open gemaakt en ze zijn helemaal ok , pfieuwquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn tinnetje met You Snap the Whip op de verwarming gezet
WoopsDie was daarna helemaal vloeibaar.
Hoe lang hebben ze op die verwarming gestaan dan? Alleen voor de foto of langer?
Prima!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
[ afbeelding ]
hoe issie hierow?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
[ afbeelding ]
hoe issie hierow?
Zo boodschappen binnenshuis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien nog even aan Maes vragen, er waren ook slaapkamers namelijk bedenk ik me nu.
Dus daar zullen wel kledingkasten gestaan hebben, misschien heb ik gewoon niet goed opgelet
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal top.
Ik ga mn zooi bij elkaar rapen en naar huis nu
en na het openen er nog even mee douchen om te kijken of het echt nog wel goed isquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ow crap Cat, nu ben ik aan het dubben of ik niet ff zo een doos open maak om die massagebars te checken![]()
Maar goed, daar kan ik toch niks meer aan veranderen
valt tegenwoordig wel mee, de gevaarlijke dingen als stoplichten zijn inmiddels allemaal wel aangepast (andere tinten, zodat ze toch herkenbaar blijven)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n beste vriend is ook kleurenblind. En er zijn best vaak dingen waar ik over vertel waar hij dan geen voorstelling bij kan maken (bijv. een mooie foto qua kleuren). Lijkt me erg onhandig om kleurenblind te zijn
Ik vond deze foto op de site zo leuk, er zitten gewoon twee teckels op de stoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo boodschappen binnenshuis.
Ik zal als Maes opduikt het even vragenJe ziet vaak niet waar je niet op let
Whoopie is ook doodsbang maar krijgt die pillen niet meer. Ze blijft erin met zo'n pil, vorig jaar lag ze ondersteboven naast haar mandje klem onder/tegen de verwarming met haar hoofdje in een hoek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
Die gaan stoned 2010 in
Maar met die pillen zijn ze toch helemaal stoned en slapen ze bijna alleen maar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie is ook doodsbang maar krijgt die pillen niet meer. Ze blijft erin met zo'n pil, vorig jaar lag ze ondersteboven naast haar mandje klem onder/tegen de verwarming met haar hoofdje in een hoek.
Krijsen deed ze en ik durfde haar niet aan te raken zo bang was ik dat ze erin zou blijven.
Gelukkig was Mr iets helderder en zette d'r overeind.
Ik ben benieuwd. Je komt op mijn in elk geval niet AD(H)D over, maar ongetwijfeld heb je er zelf meer last vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van had
(precies op dat moment zat er een ONTIEGELIJK VERVELEND VENGABOYS LIEDJE in mijn hoofd en was ik me erg bewust van de tikkende secondewijzer van de klok)
receptje meegekregen, en heb nu de eerste binnen
tis nog een begindosis, na twee weken gaat hij omhoog
er is een hele hoop te filteren als je na kan denken over je berichtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Je komt op mijn in elk geval niet AD(H)D over, maar ongetwijfeld heb je er zelf meer last van
Ze had de hoogste dosis en nog rende ze rondjes in de keuken, en daar staken ze in de straat amper wat afquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met die pillen zijn ze toch helemaal stoned en slapen ze bijna alleen maar?
Of hielp het amper? Ach, arme Whoopsel.
Bink trekt zich amper iets aan van vuurwerk en Boor keek vorig jaar (toen hadden we hem nog niet zo lang, eerste O&N) met grote ogen naar Bink en toen hij zag dat er geen paniek was ging ie ook maar weer liggen
Ja via internet reageren is vaak makkelijker dan "live" wanneer het druk in je hoofd is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is een hele hoop te filteren als je na kan denken over je berichten
maar ik merk het in de praktijk door dingen die in mijn hoofd blijven hangen, snel afdwalen, sleutels enzo altijd kwijt, rotzooi maken (je zou m'n kamer eens moeten zien)
en daar merken jullie weer niks van
ik ben ook erg stil in het echt, ben niet zo goed in converseren vooral in groepenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja via internet reageren is vaak makkelijker dan "live" wanneer het druk in je hoofd is.
Tenslotte hoef je niet meteen op invoeren te klikken.
beetje raarquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
Nahjaaaa![]()
Staat er hier op het veldje voor het huis een gezinnetje, vader, moeder, kindjes en hondje (!) en die staan gewoon gezellig vast vuurwerk af te steken
Concerta, een slow-release versie van ritalinquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef Ynske het volgende:
Wat voor medicatie krijg je dan nu Zwabber?
k ken t ja, klasgenootje van me gebruikte tquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Concerta, een slow-release versie van ritalin
het methylfenidaat zit in een sponsje, zodat het 12 uur langzaam afgeeft ipv alles meteen
maar merk er nu nog niks van, zit op een verlaagde startdosis
over twee weken meer
Die wordt wel rustiger.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef Bamba het volgende:
Worden katers ook rustiger als ze gecastreerd zijn? We hebben op dit moment een hyper kat die alles omver rent een hele dag![]()
Pfieuw!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wordt wel rustiger.Naartjie was ook zo hyper en nu.... niet meer.
![]()
Satsu is nu al wat aan het kalmeren en die is nog niet eens gecastreerd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt twee en een halve kilo meel en twee en een halve liter water later is de hele emmer gevuld met oliebollen en rozijnenbollen en kan ik op zoek naar nog meer doosjes om het spul in te bewaren.
Dan ben je aardig bezig geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt twee en een halve kilo meel en twee en een halve liter water later is de hele emmer gevuld met oliebollen en rozijnenbollen en kan ik op zoek naar nog meer doosjes om het spul in te bewaren.
Wat leuk Nies!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
![]()
Lekker Cat!! Enne nee dat moet je op dagen eten dat je niemand zietquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
*gaat gamba's met knoflookboter in de oven schuiven*![]()
Ik had trouwens de AH salade met knoflookgarnalen gekocht. Mén, die is heftig!
Achteraf was het geen strak plan om die als lunch mee te nemen toen we de hele dag met het koor op stap waren.Niemand wilde naast me zitten.
Tombolalalalalaaaaaaaaaaaaquote:
Dat vertel je nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker Cat!! Enne nee dat moet je op dagen eten dat je niemand ziet
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolalalalalaaaaaaaaaaaa
Ik vroeg me vanmiddag af hoe het met Het Verhaal gaat?
Krijgen we weer een deeltje of heb je het te druk?Eerlijk zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |