Nou ik wil zo wel een foto maken hoor, if it makes you happy.quote:
Ja mooi ben je, ik heb t toch maar ff gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, ik zie en ruik het thuis allemaal wel
En, hoe was 't?quote:
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, hoe was 't?
(niet dat ik het antwoord nu nog ga lezen, want ik moet weg, maar ik zal het bij terugkomst uitchecken)
Merk je dat meteen???quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van had
(precies op dat moment zat er een ONTIEGELIJK VERVELEND VENGABOYS LIEDJE in mijn hoofd en was ik me erg bewust van de tikkende secondewijzer van de klok)
receptje meegekregen, en heb nu de eerste binnen
tis nog een begindosis, na twee weken gaat hij omhoog
nee, het is een verlaagde dosis, om te startenquote:
dat papier van die happyquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Voor Non, Ing , Goodbye en Ml-etje:
Een Very Berry is een display exemplaar denk ik:
[ afbeelding ]
( check het prijsje 36.75)
De andere 3 dozen zijn dicht, het waren echt de laatste 4:
[ afbeelding ]
Jullie spullen heb ik gewoon in de zakjes gelaten dus daar zie je echt niks aan,
Ik mocht zelf ook een kado uitzoeken dus ik nam de laatste Happy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarrrrrr omdat ik wel een bad heb en Non en Ing niet heb ik hun aangeboden om te ruilen als ze dat wilden, Ing krijgt nu de Happy ( ook best sneu want in de Very Berry zaten sowieso al een paar dingen die ze zelf ook al gekocht had, dus dit is wel veel leuker zo).
En gisteren had ik deze:
[ afbeelding ]
twv 74.95![]()
Helaas ontbrak het parfum, die kreeg ik dus vandaag gewoon erbij![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele buit:
[ afbeelding ]
De Very Berry en de Vanilla Scoop als kado , en mn gekochte dingen
Ja dies vet Happy hequote:
Het ruikt hier ook vet goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Echt zo leuk om alles bij elkaar te zien, daar word je blij van, van al die Lush!
Als ik straks mijn Nederlandse en UK bestelling binnen heb ga ik ook een foto maken
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
rot op met jullie lush
cederhout in je zeep ftw![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat jij t heerlijk vindt ruiken, t riekt naar cocosquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
zijn dat gepureerde hersenen ofzo
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van die frutsels op die rugleuningenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
We hebben hier een oude bonkige donkere kasteeltafel zeg maar en daar wil ik dan deze stoeltjes bij.
Zijn ze niet lief(Dus niet met witte tafel, maar donkerbruin) (Oh en zonder plastic op de zittingen
)
En ze zijn ook wel een beetje Borie-proof. We hebben nu eetkamerstoelen met stof ook aan de zijkant
[ afbeelding ]
En deze salontafel willik
Heb er nu eentje met glasplaat en arghhhhhhhh, NOOIT MEER.
[ afbeelding ]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....quote:
nou maak je me nieuwsgierig naar je eettafelquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....
Hoger model en langwerpig, met twee lades dr in.
Ik geloof niet dat ik dr een duidelijke foto van heb.
Hij moest bij mn eettafel van antiek Indiaas hout passen en dat was nog niet zo simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |