quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ze in the UK geen tenen hebben, of ze schroeven ze af wanneer ze mooie schoenen aantrekken.
Ze zijn vooraan heul smal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Sorry heur....maar ze zijn dus te klein?
Lekker!!!quote:
Niet wakker en toch teruggelezenquote:
That's the spirit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Beetje teruggelezen inmiddels
Wij krijgen straks een nieuwe lamp. Hadden we samen moeten gaan kopen, maar ik sliep nog
Ik zal ook uitleggen waaromquote:
Nerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal ook uitleggen waarom
Ik heb zojuist de nieuwe beta-site gezien van de opvolger van FOK!games... de nieuwe site gaat (in de huidige opzet) volledig falen als games-site
Waar zie jij datquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zal ook uitleggen waarom
Ik heb zojuist de nieuwe beta-site gezien van de opvolger van FOK!games... de nieuwe site gaat (in de huidige opzet) volledig falen als games-site
Ja, ik ook. En ik wil weten waarom het niet gaat werkenquote:
Je bent haske schattig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt door de stromende regen naar die Lush geweest he![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt door de stromende regen naar die Lush geweest he![]()
Gaafquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
En dames, jullie hadden mazzel.
Er stonden nog een paar kadoos die duurder waren dan 30 euro en niet heel erg badgericht waren zelfs.
Dus jullie krijgen alle 4 de Very Berry gratis en voor nop dr bij
Ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen geen fotos gemaakt want het regende gewoonweg te hard en in de winkel was het zo druk dat daar geen plek voor was, ik ga nu wel ff alles op de verwarming zetten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog ff uitrekenen wat ik psies van iedereen krijg.
En Ing, jouw adres heb ik al, of moet t naar je werk?
Hoe kom je daar aan dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog ff uitrekenen wat ik psies van iedereen krijg.
En Ing, jouw adres heb ik al, of moet t naar je werk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens echt triest hoor.
Het was in totaal iets van 132 euro of zo voor jullie vieren.
Dus dat meisje zegt heel vrolijk nou, als je dr nog voor 18 euro iets bij koopt kun je nog een kado uitkiezen.
Dus, tja.
Yups, ik breng t morgen naar het postkantoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?![]()
Euhm, je doet het morgen op de post?
Doe dan maar naar huis; meneer I. is deze week vrij en zaterdag en maandag ben ik ook thuis.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan?![]()
Euhm, je doet het morgen op de post?
Doe dan maar naar huis; meneer I. is deze week vrij en zaterdag en maandag ben ik ook thuis.
Volgens mij weet alleen Greys mijn adres...en MMquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij weet alleen Greys mijn adres...en MM![]()
oh oh, hoe wist je mijn adres dan?
En ik wil wel ff zeker weten dat je het juiste hebt
En schijnbaar ruikt mijn huis nu lekkerquote:
Jullie spul zit in zakjes en die dozen zien psies zo uit als op de site, dus dr is eigenlijk niet veel te zienquote:
Okeuj...dan nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie spul zit in zakjes en die dozen zien psies zo uit als op de site, dus dr is eigenlijk niet veel te zien
*hap*quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
vandaag gaan ze volgens mij proberen me ritalin te voeren
Nou ik wil zo wel een foto maken hoor, if it makes you happy.quote:
Ja mooi ben je, ik heb t toch maar ff gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, ik zie en ruik het thuis allemaal wel
En, hoe was 't?quote:
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, hoe was 't?
(niet dat ik het antwoord nu nog ga lezen, want ik moet weg, maar ik zal het bij terugkomst uitchecken)
Merk je dat meteen???quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah heb daar niet heel lang gezeten, ze vroeg wat basis dingetjes over add, en waar ik het meeste last van had
(precies op dat moment zat er een ONTIEGELIJK VERVELEND VENGABOYS LIEDJE in mijn hoofd en was ik me erg bewust van de tikkende secondewijzer van de klok)
receptje meegekregen, en heb nu de eerste binnen
tis nog een begindosis, na twee weken gaat hij omhoog
nee, het is een verlaagde dosis, om te startenquote:
dat papier van die happyquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Voor Non, Ing , Goodbye en Ml-etje:
Een Very Berry is een display exemplaar denk ik:
[ afbeelding ]
( check het prijsje 36.75)
De andere 3 dozen zijn dicht, het waren echt de laatste 4:
[ afbeelding ]
Jullie spullen heb ik gewoon in de zakjes gelaten dus daar zie je echt niks aan,
Ik mocht zelf ook een kado uitzoeken dus ik nam de laatste Happy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarrrrrr omdat ik wel een bad heb en Non en Ing niet heb ik hun aangeboden om te ruilen als ze dat wilden, Ing krijgt nu de Happy ( ook best sneu want in de Very Berry zaten sowieso al een paar dingen die ze zelf ook al gekocht had, dus dit is wel veel leuker zo).
En gisteren had ik deze:
[ afbeelding ]
twv 74.95![]()
Helaas ontbrak het parfum, die kreeg ik dus vandaag gewoon erbij![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele buit:
[ afbeelding ]
De Very Berry en de Vanilla Scoop als kado , en mn gekochte dingen
Ja dies vet Happy hequote:
Het ruikt hier ook vet goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Echt zo leuk om alles bij elkaar te zien, daar word je blij van, van al die Lush!
Als ik straks mijn Nederlandse en UK bestelling binnen heb ga ik ook een foto maken
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
rot op met jullie lush
cederhout in je zeep ftw![]()
[ afbeelding ]
Ik wed dat jij t heerlijk vindt ruiken, t riekt naar cocosquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
zijn dat gepureerde hersenen ofzo
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van die frutsels op die rugleuningenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
We hebben hier een oude bonkige donkere kasteeltafel zeg maar en daar wil ik dan deze stoeltjes bij.
Zijn ze niet lief(Dus niet met witte tafel, maar donkerbruin) (Oh en zonder plastic op de zittingen
)
En ze zijn ook wel een beetje Borie-proof. We hebben nu eetkamerstoelen met stof ook aan de zijkant
[ afbeelding ]
En deze salontafel willik
Heb er nu eentje met glasplaat en arghhhhhhhh, NOOIT MEER.
[ afbeelding ]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....quote:
nou maak je me nieuwsgierig naar je eettafelquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen opiumtafel maar wel een chinese antieke....
Hoger model en langwerpig, met twee lades dr in.
Ik geloof niet dat ik dr een duidelijke foto van heb.
Hij moest bij mn eettafel van antiek Indiaas hout passen en dat was nog niet zo simpel
dies inderdaad erg grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, hier zie je een stukje van de tafel:
[ afbeelding ]
En hijs heel erg groot voor een salontafel:
[ afbeelding ]
Ik vind m wel erg tof jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dies inderdaad erg groot
maar ook erg tof
Ja ik heb t nog niet eens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
En oh-oh heeft een mooie salontafel.![]()
(doe je nog wax spul branden?)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de tuintafel gezien. En de plek waar de open haard moet komen in de serre. En thee gedronken.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
OMG wij krijgen hier voor de tweede keer dat ik hier werk gewoon een kerstpakket
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
We hebben hier een oude bonkige donkere kasteeltafel zeg maar en daar wil ik dan deze stoeltjes bij.
Zijn ze niet lief(Dus niet met witte tafel, maar donkerbruin) (Oh en zonder plastic op de zittingen
)
En ze zijn ook wel een beetje Borie-proof. We hebben nu eetkamerstoelen met stof ook aan de zijkant
[ afbeelding ]
En deze salontafel willik
Heb er nu eentje met glasplaat en arghhhhhhhh, NOOIT MEER.
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zit er in?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
OMG wij krijgen hier voor de tweede keer dat ik hier werk gewoon een kerstpakket
![]()
Normaal krijgen we een of andere VVV bon op ons bureau gegooid ergens in het nieuwe jaar.quote:
ZEGquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef Cat22 het volgende:
Boeiend om iemand met zijn neus op de Karma te zien zitten: snuffel, snuffel, snuif..... hmmmm deze ruikt kruidig he? Toch? Die kerel ruikt echt niks!![]()
Koffiegedoe allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier zie je een beetje hoe mn eettafel is:
[ afbeelding ]
En daar heb ik hele simpele teakhouten stoelen bij :
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoor.quote:
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEGik ben d'r gewoon bij he... praat eens niet over me alsof ik een raar object ben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jquote:J
H
!
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Ben je alweer naar die winkel geweest
Heb jij ook foto's zonder honden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie met naar boven scrollen pas dat dat twee keer t zelfde leuke hondje is
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Zoek maar een goed plekje.
![]()
[..]
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.![]()
Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
JJ
H
!
![]()
Hij rook zelfs in de winkel niks dus mij verbaast het niet
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |