Dabedoellik!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies! De opoffering! Zeker 5 minuten om moeten rijden! Maximaal 10 minuten gespendeerd aan alles uitzoeken en in tasje pleuren!
Dat kwartier krijg ik nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Yep! Zo heeft ie vorige keer die roze mobiel gekocht terwijl hij dacht dat ie zilver was
Heeft ie uiteindelijk maar aan mijn schoonzus gegeven.
Op zich best lullig dat het winkelpersoneel er niets van zei. Alhoewel, misschien dachten ze dat ie roze gewoon mooi vond
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG maar vraagt ie dat dan ook niet ff voor de zekerheid in een winkel???
![]()
Dat personeel kan ook niet ruiken dat ie kleurenblind is toch?
En hoe lullig zou het zijn als ze aan iedereen zouden vragen "Uhm meneer, u weet dat het roze is???"
Gaat ff lezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko: [SC] 491 waar trovey comfortably numb doorbikkelt
China: [SC] 496 - Met breezersletjes en labradoodles (vertrek 16 januari)
Jij zult er ook echt niks van zeggen hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver was
Na al die jaren kleurenblind zijn leer je ook best dat bepaalde tinten bepaalde kleuren zijn, ook al zie je ze anders dan anderen. Maar roze en grijs/zilver lijken teveel op elkaar. Ik wacht op het moment tot ie met een roze pak thuis komt
Never nooit meer is gewoon een uitspraak toch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien dachten ze dat hij de telefoon voor jou kocht.
Ik las vandaag een reclame van de weight watchers never nooit meer terug vallen naar je oude gewicht. Of te wel meteen weer je oude gewicht krijgen. De kruidvat heeft ook een keer zoiets gehad dat kost niet duur. Ik maak ook fouten maar dit vind ik ookal zijn ze express gemaakt niet kunnen.
Dat zou idd ook kunnen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien dachten ze dat hij de telefoon voor jou kocht.
Ik moest dit stukje echt vier keer lezen voor ik het snaptequote:Ik las vandaag een reclame van de weight watchers never nooit meer terug vallen naar je oude gewicht. Of te wel meteen weer je oude gewicht krijgen. De kruidvat heeft ook een keer zoiets gehad dat kost niet duur. Ik maak ook fouten maar dit vind ik ookal zijn ze express gemaakt niet kunnen.
Oh dan hou je toch zeker wel wijselijk je mond he ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er van overtuigd dat ie goed zat, dat het zilver was
Na al die jaren kleurenblind zijn leer je ook best dat bepaalde tinten bepaalde kleuren zijn, ook al zie je ze anders dan anderen. Maar roze en grijs/zilver lijken teveel op elkaar. Ik wacht op het moment tot ie met een roze pak thuis komt
Leg het mij dan even uit ajb?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou idd ook kunnen!
[..]
Ik moest dit stukje echt vier keer lezen voor ik het snapte![]()
Ze heeft het over de uitdrukking never nooit meer.quote:
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:01 schreef Ml-etje het volgende:kledingwinkel geweest en niks gekocht
dusssuuuuhhh oh-oh ik ben heeeel blij met je
![]()
Heb je nu echt door de regen gelopenwat erg!
En ik vind de very berry erg leuk![]()
Ga het geld nadat ik de boodschappen heb uitgepakt en even het eten op het fornuis gemikt overmaken! en mijn adres pm-en natuurlijkalthans zal ik dat van mijn werk maar doen? Wanneer ga je het posten denk je?
Ow enn Greys wat een leuke stoeltjes![]()
ga straks die link even bekijken moet nog een paar mooie kasten.
De nieuwe wasmachine en koelkast zijn hier ook binnen en ws gordijnen voor een betaalbare prijs (de helft van de vorige offerte). Vouwgordijnen dan wel, gewone maak ik zelf wel
Ah, thanks. Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft het over de uitdrukking never nooit meer.
En kost niet veel.
Dat zijn taalfouten die expres in reclames gemaakt worden en die vindt ze niet kunnen.
Geloof ik.
Oh-oh..... welke massagebar zit er in de Verry Berry? En kon die tegen de warmte?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.
Ik ben blij dat je het kado ook goed vindt![]()
Mn haar is nog nat ja, en nog erger, ik had de very berries op de verwarming gelegd en dus niet de zeiknatte pakken van de honden, die moeten zo dus hun natte fleecepakken weer aan![]()
Woops.
Ik moet eerlijk zeggen, ik snap ook echt heel vaak niet wat ze bedoelt, en dat vind ik best storend voor iemand die in het onderwijs werkt, dus ik zou daar ook wat meer op letten f_rquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ben ik het wel mee eens.
Maar F-R, als jij je daar zo over opwindt zou je misschien hier kunnen proberen wat duidelijker te posten. Soms staan er taalfouten in en je zinnen zijn vaak moeilijk te volgen. Voor mij tenminste.
Uhhhhhh jawel, strawberry feels , die in t open pak ziet dr prima uit en de verwarming stond ook niet zo hoog. Het papier was natquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh..... welke massagebar zit er in de Verry Berry? En kon die tegen de warmte?
Ach nee arme beestjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik breng het morgen naar het postkantoor, dus ik weet niet welk adres je het handigst vindt.
Ik ben blij dat je het kado ook goed vindt![]()
Mn haar is nog nat ja, en nog erger, ik had de very berries op de verwarming gelegd en dus niet de zeiknatte pakken van de honden, die moeten zo dus hun natte fleecepakken weer aan![]()
Woops.
Daar durf ik echt geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach nee arme beestjes.
Tuurlijk alles is goed tochben sowieso heel blij
![]()
Morgen even denken woensdag, donderdag oudjaarsdag, vrijdag nieuwjaarsdag dan zou hij heel misschien zaterdag aankomen?
Mr wurgt me als ik niet deze week een kast koop volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Ml-etje
Ik zou er zeker even gaan kijken als ik jou was, kasten in overvloed en de een nog toffer dan de ander.
Al is het alleen maar om inspiratie op te doen, want ze hebben er dus heel veel sfeervolle 'huiskamers' dus heel leuk om in te neuzen!
Ik baal harder als het op mijn werk staat en als ze het thuis niet af kunnen leveren dan brengen ze het naar het postkantoor dus dat is ook prima. Dan haal ik het daar wel op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik echt geen zinnig woord over te zeggen...
TNT is niet echt betrouwbaar he
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik baal harder als het op mijn werk staat en als ze het thuis niet af kunnen leveren dan brengen ze het naar het postkantoor dus dat is ook prima. Dan haal ik het daar wel op.
Ik pm mijn huisadres zo.
Nu die boodschappen halen anders lopen ze zelf weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |