ik ben ook erg stil in het echt, ben niet zo goed in converseren vooral in groepenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja via internet reageren is vaak makkelijker dan "live" wanneer het druk in je hoofd is.
Tenslotte hoef je niet meteen op invoeren te klikken.
beetje raarquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
Nahjaaaa![]()
Staat er hier op het veldje voor het huis een gezinnetje, vader, moeder, kindjes en hondje (!) en die staan gewoon gezellig vast vuurwerk af te steken
Concerta, een slow-release versie van ritalinquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef Ynske het volgende:
Wat voor medicatie krijg je dan nu Zwabber?
k ken t ja, klasgenootje van me gebruikte tquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Concerta, een slow-release versie van ritalin
het methylfenidaat zit in een sponsje, zodat het 12 uur langzaam afgeeft ipv alles meteen
maar merk er nu nog niks van, zit op een verlaagde startdosis
over twee weken meer
Die wordt wel rustiger.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef Bamba het volgende:
Worden katers ook rustiger als ze gecastreerd zijn? We hebben op dit moment een hyper kat die alles omver rent een hele dag![]()
Pfieuw!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wordt wel rustiger.Naartjie was ook zo hyper en nu.... niet meer.
![]()
Satsu is nu al wat aan het kalmeren en die is nog niet eens gecastreerd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt twee en een halve kilo meel en twee en een halve liter water later is de hele emmer gevuld met oliebollen en rozijnenbollen en kan ik op zoek naar nog meer doosjes om het spul in te bewaren.
Dan ben je aardig bezig geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt twee en een halve kilo meel en twee en een halve liter water later is de hele emmer gevuld met oliebollen en rozijnenbollen en kan ik op zoek naar nog meer doosjes om het spul in te bewaren.
Wat leuk Nies!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
![]()
Lekker Cat!! Enne nee dat moet je op dagen eten dat je niemand zietquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
*gaat gamba's met knoflookboter in de oven schuiven*![]()
Ik had trouwens de AH salade met knoflookgarnalen gekocht. Mén, die is heftig!
Achteraf was het geen strak plan om die als lunch mee te nemen toen we de hele dag met het koor op stap waren.Niemand wilde naast me zitten.
Tombolalalalalaaaaaaaaaaaaquote:
Dat vertel je nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker Cat!! Enne nee dat moet je op dagen eten dat je niemand ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |