quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Zoek maar een goed plekje.
![]()
[..]
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.![]()
Sorry.
Cat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
JJ
H
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, als je met je neus 5 centimeter boven een Karma BBS hangt en nog niet zeker weet hoe die ruikt... dan ben je wel een beetje raar.![]()
Sorry.![]()
Ja die van de salontafel zijn metquote:
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZEGik ben d'r gewoon bij he... praat eens niet over me alsof ik een raar object ben
![]()
Welke winkel is dat trouwens? Want die stoeltjes zijn schetig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Ben je alweer naar die winkel geweest
www.het-posthuys.nlquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke winkel is dat trouwens? Want die stoeltjes zijn schetig.![]()
Hebben ze daar ook reiskoffers die je als salontafel kunt gebruiken? Want dat is nog steeds mijn droomtafeltje.
Hoe dronken is zij!quote:
Ze vindt me raar... dan krijg je geen knuffels hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel heel erg platgeknuffeld?
Dat wist je toen nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze vindt me raar... dan krijg je geen knuffels hoor
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heer G is kleurenblind?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?
(En over het algemeen is het ook best raar om iemand te zien die niet kan ruikenNet als dat ik het nog steeds raar vindt dat Heer G steeds aan me vraagt 'welke kleur is dit?').
Was je alweer in Nederland? En wanneer vlieg je naar China? Hoe was Marokko? Ik hoorde hier ook berichten over noodweer daar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo knuffeligquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als iemand het helemaal voor je heeft ingepakt en het naar je toe is komen brengen?
(En over het algemeen is het ook best raar om iemand te zien die niet kan ruikenNet als dat ik het nog steeds raar vindt dat Heer G steeds aan me vraagt 'welke kleur is dit?').
*bookmarkt*quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
www.het-posthuys.nlEcht, wat je daar allemaal ziet, je wilt het allemaal hebbuh!
Ja, precies! De opoffering! Zeker 5 minuten om moeten rijden! Maximaal 10 minuten gespendeerd aan alles uitzoeken en in tasje pleuren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Snappik. Ik ook nietquote:
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:... en bovendien mag ik dat helemaal niet van mijn vriendin
Marokko: [SC] 491 waar trovey comfortably numb doorbikkeltquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je alweer in Nederland? En wanneer vlieg je naar China? Hoe was Marokko? Ik hoorde hier ook berichten over noodweer daar?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Yep! Zo heeft ie vorige keer die roze mobiel gekocht terwijl hij dacht dat ie zilver was
Heeft ie uiteindelijk maar aan mijn schoonzus gegeven.
Op zich best lullig dat het winkelpersoneel er niets van zei. Alhoewel, misschien dachten ze dat ie roze gewoon mooi vond
OMG maar vraagt ie dat dan ook niet ff voor de zekerheid in een winkel???quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Yep! Zo heeft ie vorige keer die roze mobiel gekocht terwijl hij dacht dat ie zilver was
Heeft ie uiteindelijk maar aan mijn schoonzus gegeven.
Op zich best lullig dat het winkelpersoneel er niets van zei. Alhoewel, misschien dachten ze dat ie roze gewoon mooi vond
wist ik, daarom zei ik hequote:
Dat kaal plekje heb ik al ja, en ik draag alleen nog maar rokken in huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee
Heb je al een kaal plekje inmiddels midden op je hoofd? Van die duim?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |