cobra 6?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:16 schreef NBT het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa nieuwe!!!
Weet iemand een adresje voor cobra 6 ?
hier mm of 20 aan regen gevallen denkquote:
mjah, moet voor 4 klanten nog complete systeembeheer doen, backup controle van 2 dagen ... en systeembeheer moet deze week nog klaarquote:
je begint dubbel te lullen,....quote:Op woensdag 30 december 2009 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, moet voor 4 klanten nog complete systeembeheer doen, backup controle van 2 dagen ... en systeembeheer moet deze week nog klaar
aaaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 30 december 2009 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
En ojah: Heb spierpijn van ongeveer 40 keer trap lopen, en spierpijn in armen van de tafels enzo
ach jah, ochtend foutjequote:
Slaap lekekrquote:
Zag net dat ik door de haast je smsje niet had beantwoordquote:
Moet je er 1tje maken!quote:Op woensdag 30 december 2009 08:43 schreef NBT het volgende:
Dankjewel....... nu heb ik zin in tosti..
haha, tosti ijzer doet ook niks meerquote:Op woensdag 30 december 2009 08:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Moet je er 1tje maken!
Pas op, laat het crazy-m iig niet doen
Bummmer....... schiet toch niet op.., wanneer krijg ik me tosti's dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, tosti ijzer doet ook niks meer
ehm, zal ze meenemen naar de meetquote:Op woensdag 30 december 2009 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Bummmer....... schiet toch niet op.., wanneer krijg ik me tosti's dan?
Hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand nog vuurpijlen nodig?
[ afbeelding ]
Sgele, ouwe rups!quote:
Ik ben "aan het werk" jah!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:34 schreef renedis het volgende:
zijn er nog mensen die morgen moeten werken?
moest eigenlijk werken maar heb vrij gekregen
Sgele ?!quote:
Als mensen maar 1 foto public hebben staan,quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef NBT het volgende:
hahahahaha, heb je geen andere foto van crazy-M dezelfde voordurend, doe is creatief:P
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als mensen maar 1 foto public hebben staan,
ga ik geen foto's gebruiken die achter slot en grendel staan he
Of je moet nog een foto aanbieden die ik mag gebruiken?quote:
Ja ik had het door, toen ik vannacht terugkwam uit Haarlem leek de weg toch meer op een skipiste van zo'n 20kmquote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef lynda het volgende:
Er kan weer met sneeuw gegooid worden Smokez
Het enige wat ik zie is een gebruikt inlegkruisje met vleugeltjes van je moederquote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
whehehehe
PROESTquote:Op woensdag 30 december 2009 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een gebruikt inlegkruisje met vleugeltjes van je moeder
Jawelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet opgegeten he
Goedemorgen kleintjequote:
haaaaaajj!!!quote:
ik maar tot 12:30 werken.quote:Op donderdag 31 december 2009 07:38 schreef NBT het volgende:
[..]
haaaaaajj!!!![]()
hebben we er zin in vandaag??? ben er alweer een half uur,... geen idee wat ik moet doen...
haahahaha dat is wel een goede..quote:Op donderdag 31 december 2009 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik maar tot 12:30 werken.
Weer zat te doen haha
Ik ga bij de NS werken. Als het onder 0 is geweest kun je toch niet reizen met de trein
Mja tilburg - den bosch ligt plat wegens weeromstandigheden ...quote:Op donderdag 31 december 2009 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
haahahaha dat is wel een goede..ik moet tot 16:00 uur
mee eensch!! geen ruk te doen op zo'n dag!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, en nu heb ik het minst zin van 2009!
neequote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Koffie dan maar?quote:
Trutquote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
morguuh Sgelequote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef Sgele het volgende:
Tripack!!![]()
Luie hond!![]()
Alles goed daar jochie?
Je typt anders aardig voor een dooiequote:
Hier redelijk, zit op het werk, druk aan het regelen om te kijken of we wat vroeger dicht kunnen vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Sgele
hoe is het daar ver weg dan?
hier lekker rustig
Bij de handje.............quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je typt anders aardig voor een dooie
hopelijk wel voor je, het is tenslotte oudejaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier redelijk, zit op het werk, druk aan het regelen om te kijken of we wat vroeger dicht kunnen vandaag
lijkt me wel. als het bedrijf nog niet gesloten is, is een groot deel van de werknemers vrijquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgens mij is vandaag de rustigste dag van het jaar bij jullie, nietwaar?
ownee nu gaat het gebeuren hoorquote:
mogguhquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ownee nu gaat het gebeuren hoor
morguuh CrazyM
ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh
ben al de hele morgen hard aan werk gek
ehm, ik systeembeheer klanten enzo, nu even uitzitten tot uur of 12 hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ookaant bankzitten enzo
![]()
ohwjah en wat huishoudelijke taken
ooow bijna klaar dusquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ik systeembeheer klanten enzo, nu even uitzitten tot uur of 12 haha
12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow bijna klaar dusof bedoel je 12 uur middernacht ?
Die tonen dat ze niet aan het sporten maar aan het nerden zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef Sm0keZ het volgende:
echte bazen fokken gewoon in de sportschool
tja, heb toch minimaal 60sec rust nodig tussen de setjes door hequote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die tonen dat ze niet aan het sporten maar aan het nerden zijn
hahahaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tja, heb toch minimaal 60sec rust nodig tussen de setjes door he
ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb het gewoon druk vandaag, WTF!![]()
Maar de drank staat klaarquote:Op donderdag 31 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb het gewoon druk vandaag, WTF!![]()
* stuurhierdiespamheen zapt zichzelf van het werk weg... hoorde ik daar drank?quote:
Dat dan weer wel!quote:
Zo beter!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef lynda het volgende:
Bier Bacardi en (mijn) tieten jalalaaaaaa
dat is dag verkrachtingquote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef lynda het volgende:
Je zult maar uitgeslapen hebben tot 12.30
Nacht is beter dan dagquote:
pffft, KLAPKAASquote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nacht is beter dan dag
Da's wel heel voorbarigquote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Alvast dan maar...Alvast bedankt voor jullie inzet in 2010!
BAASquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste wensen allemaal
Zeewater was wel frisjes vanmiddag..
Er gingen nog wat mensen mee de zee in, zo was de afspraak...quote:
Ook goeiemorgen!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Pfff wat een zondag ... mensen kinderen.
Zit ik lekker rustig op de zondag bietje onderuit te hangen achter mn laptop lekker te gamen. In 1 keer een dreun en ramen die trillen. Vloog een vogeltje gelijk weg.
Dus ik denk: welke malloot verpest mijn zondag rust? is er een vogel tegen het raam gevlogen ? Dus ik naar buiten gespoed misschien wel reanimatie voor de vogel. Maar: Niks te zien. Dus ik weer naar binnen en denk: gelukkig, niks aan handje lekker warm binnen blijven.
Toen begon de hond nog geen minuut later allemaal gek te doen. Bij deur snuiven. Ik denk: Godver het is zondag ik wil rust. Dus ik maar is kijken in de gang: Niks. hond schoot gelijk naar de voordeur en keek echt zo naar me op van: Kom baasje mee naar buiten. Ik had zoiets: Stikt. Ik loop naar boven en kijjk wel uit het raam of er iets is.
Ik naar boven lopen. kijk naar buiten: Dikke rookwolk boven de huizen uit. Dus ik als een gek naar beneden gestormt wetende dat mijn rustdag voorbij was. Jas aan en naar buiten gesjeesd. de hoek om gegaan en toen even de rook gelocaliseerd en bevond zich in brandgang tussen de 2 straten. Ondertussen kwamen ook de eerste personen buiten vanuit andere huizen en werd de brandweer al gebeld. Ik naar die voordeur van dat huis en aanbellen. Persoon was ernstig verwondt brandwonden maar wel aanspreekbaar en nog bij kennis, was zelf onder de douche gegaan. Ik denk is goed, ik ga weer even achter kijken want jah, toen ik eerste keer langskwam was er alleen hoop rook en de muur van de schuur stond tegen de schutting van een andere muur. Maar toen begon het te branden als een gek ....
Foto:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zijn schuur te klein vond ofzo ...
Maar jah, hebben nog een uur verplicht buiten moeten staan. Straten werden afgezet, huizen ontruimd. Was namelijk nog niet zeker wat er stond te branden en of er kans was op meerdere explosies. Want vooral toen het net begon te branden was het volop aan het knallen
Mogguh, jij ook kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal nog de beste wensen !!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
goede morgen en een gelukkig nieuwjaar!
Sterf!quote:
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:13 schreef tripack het volgende:
morguuh en een gelukkig nieuwjaarweer aan het werk
bankzitten is voorbij
ik ben al vies zatquote:Op maandag 4 januari 2010 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Bijvoorbeeld, nóg viezer zijn dan in 2009?
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben al vies zat![]()
er een goed jaar van maken
Goede voornemen?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Bijvoorbeeld, nóg viezer zijn dan in 2009?
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Goede voornemen?
Ja, (in)mijn moeder (uit)wonen!
Geil!quote:
quote:In Dinant hebben twee mannen vannacht met dynamiet een bank opgeblazen. Zeker een van hen is daarbij overleden. Het gaat om Kosovaren.
De daders wilden de geldautomaat opblazen, maar daarbij werd het gebouw grotendeels vernield. Een van de mannen kwam om, in het puin zoeken de hulpdiensten nog naar het lichaam van de tweede dader.
Er zijn ook ontmijners ter plaatse, want er zou nog dynamiet liggen dat niet ontploft is. De geldautomaat en de brandkast van de bank zijn intact gebleven.
die was te verwachtenquote:
quote:
nja dan nietquote:
Vertel mij wat, ik wilde niet gelijk 3x posts achter elkaarquote:Op maandag 4 januari 2010 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dan niet
hier is het nog doodstil
jah best wel... niet al te druk gemaaktquote:Op maandag 4 januari 2010 08:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde niet gelijk 3x posts achter elkaar
Wel lekker dagen gehad?
wat doe je dan op je werkquote:Op maandag 4 januari 2010 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tis hier best wel druk, maja ik ben nog half op vakantie zeg maarze zoeken het maar uit
Sommige mensen zijn echt lachwekkend domquote:Op maandag 4 januari 2010 08:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Geil!
Darwin FTW!
[ afbeelding ]
[..]
het is niet zo dat ik de keuze heb , maar min of meer verplicht benquote:
bah mensen verplichten om te werken.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik de keuze heb , maar min of meer verplicht ben
goed om te horen!quote:Op maandag 4 januari 2010 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah best wel... niet al te druk gemaakt
en hoefde niet te werken
nja ik mocht het nog net posten en toen kwamen mensen binnen om de beste wensen te wensen![]()
maar hier ist nog rustig, maar het is nog geen 9 uur
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
bah mensen verplichten om te werken.
dat doe j e toch niet
jah maar dat was ook allemaal een leugenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweet, dat gebeurt al een tijdje hoor
ff snel gezien, heb het nogal... druk!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Spammer, moet je is op vorige pagina kijken naar mijn zondag verhaal
btw, melding: profiel limiet WINxp uitschakelen. Weet iemand nog waar ?:P
jah hier ook druk hahaquote:Op maandag 4 januari 2010 09:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ff snel gezien, heb het nogal... druk!
potver hier ookquote:Op maandag 4 januari 2010 09:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Echt, er valt nu echt dikke sneeuw hier mensen!
Heb ook wel weer zin in sneeuw eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 09:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Echt, er valt nu echt dikke sneeuw hier mensen!
Tja, je krijgt nou eenmaal jeuk van die beesten, niks aan te doenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
potver ik heb platjes
kan ik dalijk weer krabben
bedank je moeder maar voor mequote:Op maandag 4 januari 2010 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je krijgt nou eenmaal jeuk van die beesten, niks aan te doen
Dat zij Hitler ookquote:
Dat is wel minder jah, hier valt het ook tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer dat de sneeuw niet blijft liggen eigelijk
nee het was hier ook zo weer voorbijquote:Op maandag 4 januari 2010 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:
hier ook, elk telefoontjequote:Op maandag 4 januari 2010 10:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
"Gelukkig nieuwjaar"!
Ophoeren, dat hoor ik nou ook 1000x op een dag
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook, elk telefoontje
Belt iemand op: ja ik wil e-mail versturen maar hij zegt dat het te groot is.
Ik: Hoeveel wilt u verzenden?
Klant: 134mb
ik: ehm u kan maar maximaal 10 mb verzenden en dit is eigenlijk ook door providers geregeld
Na de 'Belt iemand op: ja ik wil e-mail versturen maar hij zegt dat het te groot is.' moet je gewoon doodleuk vragen wat hun vraag nou precies isquote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik: ehm u kan maar maximaal 10 mb verzenden en dit is eigenlijk ook door providers geregeld
134 mb maar?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook leukquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
134 mb maar?*proest*
Zelfde idee als iemand (niet hier)die een bestand wilde printen van 1,5 gig op een lokaal printertje met 32 mb
das best knap zo'n groot bestandquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
134 mb maar?*proest*
Zelfde idee als iemand (niet hier)die een bestand wilde printen van 1,5 gig op een lokaal printertje met 32 mb
mensen die denken een instructie document te maken, en dan plaatjes invoegen als BMPquote:
Volgens mij ben jij over 2 uur helemaal nog niet thuisquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt man! over 2 uur ben ik pas thuis, help me de dag doorkomennnnnnnnnnnnn
vanavond ff gamen he?
27 November 2007?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij over 2 uur helemaal nog niet thuis
Pardon?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Sgele zeehondjesdoodknuppelaarquote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Kom even snel iedereen de beste wensen....euh...wensen![]()
![]()
![]()
Ben er meteen weer vandoor..want het is te druk hier![]()
![]()
Beste Wensen Gozertquote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
![]()
![]()
![]()
I fucking wishquote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele zeehondjesdoodknuppelaar
Beste wensen
quote:
quote:
Bij Intel?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Trouwens... weet iemand waar je CPU's voor laptops los kunt bestellen?![]()
quote:
Ongetwijfeld kun je die wel ergens bestellen, denk alleen dat het vrij prijzig zal worden...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Die dingen kun je niet zo los in een winkel of bij een groothandel kopen volgens mij he?
http://www.alternate.nl/html/categoryListing.html?cat1=3&cat2=147&cat3=0&cat1=3&cat2=295&cat3=0&cat1=3&cat2=237&cat3=0&cat1=3&cat2=353&cat3=0&cat1=3&cat2=367&cat3=0&bfbox=1&&tn=HARDWARE&l1=Processoren&l2=Mobile"e:Op maandag 4 januari 2010 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Trouwens... weet iemand waar je CPU's voor laptops los kunt bestellen?![]()
Potverdoriequote:
Ik weet niet of er bij jou evenveel ligt als bij mij..?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat een timing, nu begint het hier ook weer te sneeuwen
hier ookquote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik
![]()
Heb
![]()
Geen
![]()
Zin
![]()
Meeeeeeerrrrrr
![]()
![]()
![]()
bwhehehehe proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Word ik vanmorgen zo wakker, kijk uit het raam, helemaal níets meer wit buiten
Dus ik helemaal blij, geen gladheid meer enzo... Dus ik loop de deur uit, en glij meteen onderuit
Mogguh kerelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bwhehehehe proest
Goede morgen kutjes
Heb je er nog zin in ?quote:
Altijd hequote:
das best veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Altijd he
Lag gister om 20:00 al te slapen, heb een beetje drukke en lange dag vandaag... Maar heb zo'n 9 uur geslapen dus ik moet het wel redden zo.
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das best veel
ik ga de auto weer ijsvrij maken haha, en dan naar werk
Weer schadevrij aangekomen?quote:
Jah schadevrijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer schadevrij aangekomen?
Bed staat nog steeds thuis, ik krijg die 220x180cm m'n auto niet in
Zou hier wel kunnen, ik begin om 6 uur, de tweede die binnenkomt is er pas meestal rond 7enquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah schadevrij
Dat probleem heb ik ook.
volgende keer bij nieuwe baan laat ik in het contract zetten:
aanwezigheid 2 persoonsbed op kantoor om smorgens te slapen
Jawel hoor.. Zoveel vuurwerk was er dit jaar niet, we hadden zelfs alleen maar 'legaal' vuurwerkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
Allemaal jullie vingers nog?
Pff jij hebt echt geen geduld hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
Volgens mij niet, anders had hier wel wat gestaan
Mogguh kerelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
ik type nu met mijn tenen ...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
Volgens mij niet, anders had hier wel wat gestaan
op de vroege ochtend ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Waarom kijkt iedereen toch zo verbaasd als ik lekker een bord nasi naar binnen zit te scheppen
omdat je met stokjes eet ipv een vork ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Waarom kijkt iedereen toch zo verbaasd als ik lekker een bord nasi naar binnen zit te scheppen
Een vork?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je met stokjes eet ipv een vork ?
niet , ork ork ork, nasi eet je met een ....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een vork?
Nee, mijn beste, nasi eet je met een lepel. Anders duurt het allemaal zo lang
... moeder?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet , ork ork ork, nasi eet je met een ....
nee das een broodje rosbiefquote:
japanse sletje ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet , ork ork ork, nasi eet je met een ....
Mja ik begin stiekem ook alweer een beetje honger te krijgen, maar ik kan pas om half12 weer eten!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:26 schreef NBT het volgende:
oke jullie maken mij hongerig....
ik zit ondertussen al mn brood al op te eten. zonder vork, dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:26 schreef NBT het volgende:
oke jullie maken mij hongerig....
ik ben ook godver moequote:
met een lepel ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit ondertussen al mn brood al op te eten. zonder vork, dat dan weer wel
Met eetstokjes? Of geblend door een rietje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit ondertussen al mn brood al op te eten. zonder vork, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe nog even een nieuwjaarsduik, wedden dat je wakker bent
topickillerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, net als deze baas
[ afbeelding ]
nou ik ben wel vlakbij scheveningen, maar ik ben m' handdoek vergetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, net als deze baas
[ afbeelding ]
Het was in Wijk aan Zeequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik ben wel vlakbij scheveningen, maar ik ben m' handdoek vergeten
pfft, je zult nu nog de weg op moeten met je autoquote:
Ik ben gelukkig pas om 14:45 klaar met werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, je zult nu nog de weg op moeten met je auto
A16: 2 rijbanen dicht, A17: glad langzaam rijden A:15 afgesloten rijbanen, A1: Afgesloten rijbanen, A67: varkens op de weg door vrachtwagen ongeluk: Afgesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
ik tot 17:00quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig pas om 14:45 klaar met werken
Ehm.. wat zeg ik nou
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben er ook weer...ik was al gedemotiveerd toen mijn betovergrootouders nog zaadcellen warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben er ook weer...morguuuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
ik was al gedemotiveerd toen mijn betovergrootouders nog zaadcellen waren
Ik heb iedereen gedemotiveerd om te postenquote:
Nu heb ik nóg minder zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gedemotiveerd om te posten
tis te merkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gedemotiveerd om te posten
mogguh! nog de beste wensen heh!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:17 schreef renedis het volgende:
hallo luitjes, ik heb zowaar maar eens wat te doen op me werk.
toch maak ik nog maar eventjes tijd voor GRTDOJW
jij ook!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! nog de beste wensen heh!
morguuhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:17 schreef renedis het volgende:
hallo luitjes, ik heb zowaar maar eens wat te doen op me werk.
toch maak ik nog maar eventjes tijd voor GRTDOJW
hier ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
Goedemiddag...... wat een pfffffffffff dag zeg........... echt but..
haha godverdomme zeg! ik zal je nieuwjaarsduikfoto photoshop eens photoshoppen. even een hitler snor erbijquote:
hier wil de dag ook maar niet voorderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
Goedemiddag...... wat een pfffffffffff dag zeg........... echt but..
Maar die heb ik helemaal nog niet gephotoshopt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha godverdomme zeg! ik zal je nieuwjaarsduikfoto photoshop eens photoshoppen. even een hitler snor erbij
topickillerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar die heb ik helemaal nog niet gephotoshopt?
Topickillerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef tripack het volgende:
zullen we de rest van het topic vullen met topickiller
ik wil anders wel fotos publiceren van sm0kez zn moeder ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef tripack het volgende:
zullen we de rest van het topic vullen met topickiller
zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil anders wel fotos publiceren van sm0kez zn moeder ?
Pics or it didnt happen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Als jullie nou goed hadden opgelet, deze heb ik al eerder gepost in GRTDOJW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |