jah maar dat was ook allemaal een leugenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweet, dat gebeurt al een tijdje hoor
ff snel gezien, heb het nogal... druk!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Spammer, moet je is op vorige pagina kijken naar mijn zondag verhaal
btw, melding: profiel limiet WINxp uitschakelen. Weet iemand nog waar ?:P
jah hier ook druk hahaquote:Op maandag 4 januari 2010 09:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
ff snel gezien, heb het nogal... druk!
potver hier ookquote:Op maandag 4 januari 2010 09:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Echt, er valt nu echt dikke sneeuw hier mensen!
Heb ook wel weer zin in sneeuw eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 09:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Echt, er valt nu echt dikke sneeuw hier mensen!
Tja, je krijgt nou eenmaal jeuk van die beesten, niks aan te doenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
potver ik heb platjes
kan ik dalijk weer krabben
bedank je moeder maar voor mequote:Op maandag 4 januari 2010 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je krijgt nou eenmaal jeuk van die beesten, niks aan te doen
Dat zij Hitler ookquote:
Dat is wel minder jah, hier valt het ook tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer dat de sneeuw niet blijft liggen eigelijk
nee het was hier ook zo weer voorbijquote:Op maandag 4 januari 2010 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer dat de sneeuw niet blijft liggen eigelijk
quote:
hier ook, elk telefoontjequote:Op maandag 4 januari 2010 10:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
"Gelukkig nieuwjaar"!
Ophoeren, dat hoor ik nou ook 1000x op een dag
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook, elk telefoontje
Belt iemand op: ja ik wil e-mail versturen maar hij zegt dat het te groot is.
Ik: Hoeveel wilt u verzenden?
Klant: 134mb
ik: ehm u kan maar maximaal 10 mb verzenden en dit is eigenlijk ook door providers geregeld
Na de 'Belt iemand op: ja ik wil e-mail versturen maar hij zegt dat het te groot is.' moet je gewoon doodleuk vragen wat hun vraag nou precies isquote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik: ehm u kan maar maximaal 10 mb verzenden en dit is eigenlijk ook door providers geregeld
134 mb maar?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook leukquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
134 mb maar?*proest*
Zelfde idee als iemand (niet hier)die een bestand wilde printen van 1,5 gig op een lokaal printertje met 32 mb
das best knap zo'n groot bestandquote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
134 mb maar?*proest*
Zelfde idee als iemand (niet hier)die een bestand wilde printen van 1,5 gig op een lokaal printertje met 32 mb
mensen die denken een instructie document te maken, en dan plaatjes invoegen als BMPquote:
Volgens mij ben jij over 2 uur helemaal nog niet thuisquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt man! over 2 uur ben ik pas thuis, help me de dag doorkomennnnnnnnnnnnn
vanavond ff gamen he?
27 November 2007?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij over 2 uur helemaal nog niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |