Mogguh, jij ook kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal nog de beste wensen !!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
goede morgen en een gelukkig nieuwjaar!
Sterf!quote:
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:13 schreef tripack het volgende:
morguuh en een gelukkig nieuwjaarweer aan het werk
bankzitten is voorbij
ik ben al vies zatquote:Op maandag 4 januari 2010 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Bijvoorbeeld, nóg viezer zijn dan in 2009?
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben al vies zat![]()
er een goed jaar van maken
Goede voornemen?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Bijvoorbeeld, nóg viezer zijn dan in 2009?
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Goede voornemen?
Ja, (in)mijn moeder (uit)wonen!
Geil!quote:
quote:In Dinant hebben twee mannen vannacht met dynamiet een bank opgeblazen. Zeker een van hen is daarbij overleden. Het gaat om Kosovaren.
De daders wilden de geldautomaat opblazen, maar daarbij werd het gebouw grotendeels vernield. Een van de mannen kwam om, in het puin zoeken de hulpdiensten nog naar het lichaam van de tweede dader.
Er zijn ook ontmijners ter plaatse, want er zou nog dynamiet liggen dat niet ontploft is. De geldautomaat en de brandkast van de bank zijn intact gebleven.
die was te verwachtenquote:
quote:
nja dan nietquote:
Vertel mij wat, ik wilde niet gelijk 3x posts achter elkaarquote:Op maandag 4 januari 2010 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dan niet
hier is het nog doodstil
jah best wel... niet al te druk gemaaktquote:Op maandag 4 januari 2010 08:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik wilde niet gelijk 3x posts achter elkaar
Wel lekker dagen gehad?
wat doe je dan op je werkquote:Op maandag 4 januari 2010 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
tis hier best wel druk, maja ik ben nog half op vakantie zeg maarze zoeken het maar uit
Sommige mensen zijn echt lachwekkend domquote:Op maandag 4 januari 2010 08:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Geil!
Darwin FTW!
[ afbeelding ]
[..]
het is niet zo dat ik de keuze heb , maar min of meer verplicht benquote:
bah mensen verplichten om te werken.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik de keuze heb , maar min of meer verplicht ben
goed om te horen!quote:Op maandag 4 januari 2010 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah best wel... niet al te druk gemaakt
en hoefde niet te werken
nja ik mocht het nog net posten en toen kwamen mensen binnen om de beste wensen te wensen![]()
maar hier ist nog rustig, maar het is nog geen 9 uur
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
bah mensen verplichten om te werken.
dat doe j e toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |