Sgele, ouwe rups!quote:
Ik ben "aan het werk" jah!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:34 schreef renedis het volgende:
zijn er nog mensen die morgen moeten werken?
moest eigenlijk werken maar heb vrij gekregen
Sgele ?!quote:
Als mensen maar 1 foto public hebben staan,quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef NBT het volgende:
hahahahaha, heb je geen andere foto van crazy-M dezelfde voordurend, doe is creatief:P
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als mensen maar 1 foto public hebben staan,
ga ik geen foto's gebruiken die achter slot en grendel staan he
Of je moet nog een foto aanbieden die ik mag gebruiken?quote:
Ja ik had het door, toen ik vannacht terugkwam uit Haarlem leek de weg toch meer op een skipiste van zo'n 20kmquote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef lynda het volgende:
Er kan weer met sneeuw gegooid worden Smokez
Het enige wat ik zie is een gebruikt inlegkruisje met vleugeltjes van je moederquote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
whehehehe
PROESTquote:Op woensdag 30 december 2009 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een gebruikt inlegkruisje met vleugeltjes van je moeder
Jawelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet opgegeten he
Goedemorgen kleintjequote:
haaaaaajj!!!quote:
ik maar tot 12:30 werken.quote:Op donderdag 31 december 2009 07:38 schreef NBT het volgende:
[..]
haaaaaajj!!!![]()
hebben we er zin in vandaag??? ben er alweer een half uur,... geen idee wat ik moet doen...
haahahaha dat is wel een goede..quote:Op donderdag 31 december 2009 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik maar tot 12:30 werken.
Weer zat te doen haha
Ik ga bij de NS werken. Als het onder 0 is geweest kun je toch niet reizen met de trein
Mja tilburg - den bosch ligt plat wegens weeromstandigheden ...quote:Op donderdag 31 december 2009 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
haahahaha dat is wel een goede..ik moet tot 16:00 uur
mee eensch!! geen ruk te doen op zo'n dag!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, en nu heb ik het minst zin van 2009!
neequote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Koffie dan maar?quote:
Trutquote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |