Goede morgen

Pfff wat een zondag ... mensen kinderen.
Zit ik lekker rustig op de zondag bietje onderuit te hangen achter mn laptop lekker te gamen. In 1 keer een dreun en ramen die trillen. Vloog een vogeltje gelijk weg.
Dus ik denk: welke malloot verpest mijn zondag rust? is er een vogel tegen het raam gevlogen ? Dus ik naar buiten gespoed misschien wel reanimatie voor de vogel. Maar: Niks te zien. Dus ik weer naar binnen en denk: gelukkig, niks aan handje lekker warm binnen blijven.
Toen begon de hond nog geen minuut later allemaal gek te doen. Bij deur snuiven. Ik denk: Godver het is zondag ik wil rust. Dus ik maar is kijken in de gang: Niks. hond schoot gelijk naar de voordeur en keek echt zo naar me op van: Kom baasje mee naar buiten. Ik had zoiets: Stikt. Ik loop naar boven en kijjk wel uit het raam of er iets is.
Ik naar boven lopen. kijk naar buiten: Dikke rookwolk boven de huizen uit. Dus ik als een gek naar beneden gestormt wetende dat mijn rustdag voorbij was. Jas aan en naar buiten gesjeesd. de hoek om gegaan en toen even de rook gelocaliseerd en bevond zich in brandgang tussen de 2 straten. Ondertussen kwamen ook de eerste personen buiten vanuit andere huizen en werd de brandweer al gebeld. Ik naar die voordeur van dat huis en aanbellen. Persoon was ernstig verwondt brandwonden maar wel aanspreekbaar en nog bij kennis, was zelf onder de douche gegaan. Ik denk is goed, ik ga weer even achter kijken want jah, toen ik eerste keer langskwam was er alleen hoop rook en de muur van de schuur stond tegen de schutting van een andere muur. Maar toen begon het te branden als een gek ....
Foto:
![]()
Ik denk dat hij zijn schuur te klein vond ofzo ...
Maar jah, hebben nog een uur verplicht buiten moeten staan. Straten werden afgezet, huizen ontruimd. Was namelijk nog niet zeker wat er stond te branden en of er kans was op meerdere explosies. Want vooral toen het net begon te branden was het volop aan het knallen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig