morguuh Sgelequote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef Sgele het volgende:
Tripack!!![]()
Luie hond!![]()
Alles goed daar jochie?
Je typt anders aardig voor een dooiequote:
Hier redelijk, zit op het werk, druk aan het regelen om te kijken of we wat vroeger dicht kunnen vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Sgele
hoe is het daar ver weg dan?
hier lekker rustig
Bij de handje.............quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je typt anders aardig voor een dooie
hopelijk wel voor je, het is tenslotte oudejaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier redelijk, zit op het werk, druk aan het regelen om te kijken of we wat vroeger dicht kunnen vandaag
lijkt me wel. als het bedrijf nog niet gesloten is, is een groot deel van de werknemers vrijquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgens mij is vandaag de rustigste dag van het jaar bij jullie, nietwaar?
ownee nu gaat het gebeuren hoorquote:
mogguhquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ownee nu gaat het gebeuren hoor
morguuh CrazyM
ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh
ben al de hele morgen hard aan werk gek
ehm, ik systeembeheer klanten enzo, nu even uitzitten tot uur of 12 hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ookaant bankzitten enzo
![]()
ohwjah en wat huishoudelijke taken
ooow bijna klaar dusquote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ik systeembeheer klanten enzo, nu even uitzitten tot uur of 12 haha
12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow bijna klaar dusof bedoel je 12 uur middernacht ?
Die tonen dat ze niet aan het sporten maar aan het nerden zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:32 schreef Sm0keZ het volgende:
echte bazen fokken gewoon in de sportschool
tja, heb toch minimaal 60sec rust nodig tussen de setjes door hequote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die tonen dat ze niet aan het sporten maar aan het nerden zijn
hahahaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tja, heb toch minimaal 60sec rust nodig tussen de setjes door he
ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb het gewoon druk vandaag, WTF!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |