mjah, moet voor 4 klanten nog complete systeembeheer doen, backup controle van 2 dagen ... en systeembeheer moet deze week nog klaarquote:
je begint dubbel te lullen,....quote:Op woensdag 30 december 2009 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, moet voor 4 klanten nog complete systeembeheer doen, backup controle van 2 dagen ... en systeembeheer moet deze week nog klaar
aaaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 30 december 2009 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
En ojah: Heb spierpijn van ongeveer 40 keer trap lopen, en spierpijn in armen van de tafels enzo
ach jah, ochtend foutjequote:
Slaap lekekrquote:
Zag net dat ik door de haast je smsje niet had beantwoordquote:
Moet je er 1tje maken!quote:Op woensdag 30 december 2009 08:43 schreef NBT het volgende:
Dankjewel....... nu heb ik zin in tosti..
haha, tosti ijzer doet ook niks meerquote:Op woensdag 30 december 2009 08:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Moet je er 1tje maken!
Pas op, laat het crazy-m iig niet doen
Bummmer....... schiet toch niet op.., wanneer krijg ik me tosti's dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, tosti ijzer doet ook niks meer
ehm, zal ze meenemen naar de meetquote:Op woensdag 30 december 2009 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Bummmer....... schiet toch niet op.., wanneer krijg ik me tosti's dan?
Hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand nog vuurpijlen nodig?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |